Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimies ei johda eikä ohjaa. Hokee vaan että " käyttäkää nyt omaakin järkeenne".

Vierailija
18.06.2018 |

Ja ollaan ois täysin suorittavalla tasolla työ; cafe/ravintolan blokkaus, siistiminen,pihakalusteet,tuhkakupit jne.
Työvuorot on tehty ja kirjattu ehkä vuonna 1999 eikä mitään kunnollisia tehtävänkuvauksia tai työnjakoa vaan ole tehty.
En tajua tuota esimiehen asennetta! Koen sen niin , ettei häntä edes kiinnosta miten meillä siellä menee eikä sitä kiinnosta, miltä joku takapihan terassi näyttää, kun kukaan ei järjestele kalusteita,tyhjennä tuhkiksia tai roskiksia säännöllisesti. Ainoastaan kauheen huudon jälkeen ja satunnaisesti. Kun se ei ole kenenkään tehtävä niin eipä sinne sitten ole kukaan juuri mennytkään.
Samoin kaikki ylityöt pitäisi itten itse osata"joustaa" eli jotenkin saada takaisin. Niin miten muka??
Tästä kaikesta epäselyydestä seuraa vaan pikku riitoja ja kähinää, kun joku on taas jättänyt jotain tekemättä.
Niin miksi esimies ei voisi jakaa kaikile omat vastuuut ja tehtävät,jotka pitää aina x vuorossa tehdä?? Kun ei se viitsi. Ken sen muutenkin vähättelevänä ja alentuvana kun vaan hokee että "aikuiset ihmiset koittakaa nyt ajatella"
Olen jo vanhempaa ikäluokkaa ja olen tön aatellut niin, että ei ole minun asiani jakaa eikä suunnitella työtehtäviä. Jos pomo ei saa hommaa pelittämään tämän paremmin niin antaa olla sitten.
Selkeet laiminlyönnit ja turhat riidat harmittaa mutta yritän ajatella, että ei ole mun ongelma.
Olen kyllä tallennellut kaikenlaista, ihan suoria pyyntöjä että töitä ohjattaisiin. Vastaus aina se sama.
Näitä ajattelin syksymmällä laitella ylöspäin menemään. Samalla kun sanon itseni irti.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla