Miehen kanssa riita snapchatista tai siitä kenen kanssa snäppään
Olen erään miehen kanssa ystävystynyt kolmisen vuotta ennen nykyiseen mieheeni tutustumista. Emme hirveästi pitäneet tämän ystäväni kanssa yhteyttä, ennen viime kevättä, jolloin aloitimme yhteisen harrastuksen. Lähes päivittäin tulee laitettua tästä viestiä ja nyt kun asensin snapchatin uudelleen puhelimeen, alkoi nykyiseni kiukuttelemaan, että miksi mun täytyy lisätä tää mies joka paikassa kaveriksi ja mitä mä snäppään tälle. Kun sanoin, että oikeastaan kaikesta ja sitten perseillään filttereillä, niin kauhea huuto, kuinka en saisi itsestäni lähetellä kuvia tälle ystävälleni. Ei auta, vaikka kerroin tämän ystäväni olleen jo 6 vuotta avoliitossa ja että ovat onnellisia avovaimonsa kanssa.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Se ei oo ku eka tapaaminen, niin toi gubbe snäppää munan sa sun lihikseen.
Hohhoijaa. Eipä olla tähän päivään mennessä pantu, eikä tulla paneen.
ihan lapsellista.
Toivottavasti miehesi nostaa kytkintä. Ja löytää NAISEN eikä mitään lapsellista kakaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riita ku vielä vähän maistuu, niin tapaamisia ja halaamisia...kohta on munnu sun lihiksessä....
Koska te menette snappanemaan,sen takia se mies yhteyttä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
......kakkapuhetta....
Vierailija kirjoitti:
ihan lapsellista.
Toivottavasti miehesi nostaa kytkintä. Ja löytää NAISEN eikä mitään lapsellista kakaraa.
Relaisit säkin joskus. Kukaan jaksa rautakanki perseessä olevaa tosikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riita ku vielä vähän maistuu, niin tapaamisia ja halaamisia...kohta on munnu sun lihiksessä....
Tavattu on montakin kertaa, eikä koskaan olla sänkyyn menty.
En tiennytkään että snäpchattiä käyttää muutkin kuin alle 19 vuotiaat. Aina oppii uutta.
Olen eri mieltä kuin suurin osa vastaajista. Ihmisellä saa olla vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä ja heidän kanssa saa viestitellä. Pettämistä ei todellakaan estä se, että kumppani kieltää olemasta yhteydessä muihin.
No kyllähän tuo varmasti tuntuu ikävältä miehestä, vaikka kuinka kauan olisitte olleet ystäviä. Toisaalta taas aikuisen ihmisen tekemisiä kovin ei kyllä voi rajoittaa. Kyllä silti minustakin tuntuisi ikävältä, jos mieheni olisi joka päivä yhteyksissä johonkin vanhaan naispuoliseen ystäväänsä.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä kuin suurin osa vastaajista. Ihmisellä saa olla vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä ja heidän kanssa saa viestitellä. Pettämistä ei todellakaan estä se, että kumppani kieltää olemasta yhteydessä muihin.
Tottakai saa, eihän kukaan sitä ole kieltänyt? Eri asia kuitenkin on se, että viestittely on aivan jokapäiväistä ja jatkuvaa, todennäköisesti myös oma puoliso unohtuu sivuun tämän takia. Lisäksi sille ei voi mitään, jos toisesta tällainen toiminta tuntuu kurjalta.
Ja p illuhan tällä näppääjällä on siellä viestimotivaattorina.
Ja tälläkin neidillä lopulta pöksy kastuu ku saa ensin omalla touhullaan alibiriidsan aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja p illuhan tällä näppääjällä on siellä viestimotivaattorina.
Ja tälläkin neidillä lopulta pöksy kastuu ku saa ensin omalla touhullaan alibiriidsan aikaiseksi.
Surullista, jos et pysty olemaan ystävä vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksytkö samanlaisen "perseilyn" mieheltäsi?
Snäppäämisen ja filttereillä pelleilyn? Mikäs siinä.
Ei hyvää päivää - hirveä ongelma ihmisillä nyt tästä :D Snapchat on ihan hauska tapa pitää yhteyttä kavereihin, ja jopa tällaisesta keski-ikäisestä tädistä on hauska perseillä filttereillä - MONTAKIN kertaa päivässä, jos niikseen tulee.
Minä en ymmärrä mustasukkaisuutta ja toisen viestittelyn kontrolloimista. Jos siellä ei seksiviestejä lähetellä eikä rakkaudentunnustuksia, niin mitä pahaa on siinä, että pitää kavereihin yhteyttä, olivat ne samaa tai eri sukupuolta. Tuskin siitä muuten kukaan pillastuisi, jos kaverisi olisikin nainen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa, eihän kukaan sitä ole kieltänyt? Eri asia kuitenkin on se, että viestittely on aivan jokapäiväistä ja jatkuvaa, todennäköisesti myös oma puoliso unohtuu sivuun tämän takia. Lisäksi sille ei voi mitään, jos toisesta tällainen toiminta tuntuu kurjalta.
Joo, jos ap jakaa enemmän/hauskempia asioita kaverinsa kanssa kuin miehen tai käyttää kaveriin enemmän aikaa kuin mieheen niin se ei tietenkään ole ok. Päivittäinen viestittely ei kuitenkaan mitenkään automaattisesti tarkoita tätä. Kyllä mä laitan mun harrastuskavereille meidän lajiin liittyviä viestejä wa:ssa lähes päivittäin enkä voisi kuvitella sen miestä haittaavan. Siihen menee ehkä 2min/päivä.
Ihanaa kun ei ole tällaisia ongelmia. En ymmärrä Instoista, chatteistä, twittereistä tuon taivaallista. Facekin alkoi ällöttää sen verta, että sekään ei ole enää ongelma.
Seuraavaksi puhelin vaihtuu peruspuhelimeksi, eli sillä voi soittaa, lähettää tekstareita ja vastata edellisiin.
Nettiyhteys on PC:llä pakko pitää pankkiyhteyksien vuoksi. Se on sitten siinä.
Vapaus mielipahoista ja muiden luomista turhuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksytkö samanlaisen "perseilyn" mieheltäsi?
Snäppäämisen ja filttereillä pelleilyn? Mikäs siinä.
Vaikka se "perseilykaveri" olisi sinua kauniimpi?
Sinä et sitten sen vertaa halua olla miehellesi mieliksi, että lopettaisit tuon? Eikö edes toiveita saa esittää?