Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mulla voi olla hoikka ja urheilullinen lapsi?

Vierailija
18.06.2018 |

Kun äiti on tällainen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sä ole laihduttanut rutkasti, monta kymmentä kiloa?

Vierailija
22/23 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Mä olen taas hoikka ja urheilullinen, kuten myös miehenikin, mutta lapseni inhoaa liikuntaa. Minkäs teet kun toista ei voi pakottaa liikkumaan. Onneksi eivät ole vielä lihavia, mutta pehmeää on ympärille jo kertynyt kun makea maistuu.

On tosi vaikeaa valistaa lasta liikunnan tärkeydestä ja liiallisen herkuttelun vaaroista, kun ei tahdo tuputtaa ja aiheuttaa ties mitä syömishäiriöitä. Mutta kun näkee, että lapsi on lihonut ja valittelee väsymystä sekä kunto on tosi huono. Miten tekisi sen niin ettei aiheuta vain hallaa? Tai miten saisi lapsen pitämään liikunnasta? Ei mitenkään, kun oma esimerkki ei auta,  eikä monet liikuntaharrastukset jotka lapsi on lopettanut vuosien mittaan kun ei vaan tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa!

Mä olen taas hoikka ja urheilullinen, kuten myös miehenikin, mutta lapseni inhoaa liikuntaa. Minkäs teet kun toista ei voi pakottaa liikkumaan. Onneksi eivät ole vielä lihavia, mutta pehmeää on ympärille jo kertynyt kun makea maistuu.

On tosi vaikeaa valistaa lasta liikunnan tärkeydestä ja liiallisen herkuttelun vaaroista, kun ei tahdo tuputtaa ja aiheuttaa ties mitä syömishäiriöitä. Mutta kun näkee, että lapsi on lihonut ja valittelee väsymystä sekä kunto on tosi huono. Miten tekisi sen niin ettei aiheuta vain hallaa? Tai miten saisi lapsen pitämään liikunnasta? Ei mitenkään, kun oma esimerkki ei auta,  eikä monet liikuntaharrastukset jotka lapsi on lopettanut vuosien mittaan kun ei vaan tykkää.

Sanoit että makea maistuu. Älä pidä mitään makeaa kaapeissa. Äläkä anna rahaa sille jos se on sen ikäinen että pystyy ite ostamaan karkkia tai limuja. Tai jos isovanhemmat ostaa lapsesi rakkautta karkeilla kuten meidän tapauksessa niin kiellä niitä antamasta karkkia tai keksejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi