Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveeni on toteutumassa. Pääsen pois Suomesta.

Vierailija
17.06.2018 |

Suomesta pois muuttaminen on aika monen toiveena, mut asioiden järjestäminen sille mallille, että sellainen on taloudellisesti mahdollista on oma haasteensa. Silti tavoitteiden eteen kannattaa tehdä töitä ja suunnitelmia pitkäjänteisesti. Omalla kohdallani tämä toive on nyt mahdollinen hyvin käynnistyneen yritystoiminnan kautta, joka ei ole paikkaan sidottu. Kyllä lähtee!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Vierailija
2/48 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa! Minä matkustan paljon, mutta en ole koskaan halunnut muuttaa pois Suomesta. On aina ihanaa palata toimivaan yhteiskuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa! Minä matkustan paljon, mutta en ole koskaan halunnut muuttaa pois Suomesta. On aina ihanaa palata toimivaan yhteiskuntaan.

En minä sitä kiellä. Suomessa on moni asia hyvin, mutta ne aika moni asia myös kusee. Ne asiat jotka itselleni merkitsevät eivät toimi Suomessa kovin hyvin. Kolme olennaista syytä:

- liian kova verotus ja bykokratiaa liikaa 

- Kyttäyskulttuuri, kateelliset ihmiset ja näkyy politiikkaa myöten. Kaikesta tekemisistäsi ollaan niin kovin kiinnostuneita. 

- Ilmasto ei kertakaikkiaan nappaa enää. Talvi on aivan liian pitkä ja surkea ajanjakso.

- Ilmapiiri ei ole SUomessa kovin rento. Aika negatiivinen.

Vierailija
4/48 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Tulee aina itsellekin hyvä fiilis, kun joku on työskennellyt tavoitteensa eteen ja saavuttanut sen.

Vierailija
5/48 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas. Mamu.

Vierailija
6/48 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä sitä kiellä. Suomessa on moni asia hyvin, mutta ne aika moni asia myös kusee. Ne asiat jotka itselleni merkitsevät eivät toimi Suomessa kovin hyvin. Kolme olennaista syytä:

- Kyttäyskulttuuri, kateelliset ihmiset ja näkyy politiikkaa myöten. Kaikesta tekemisistäsi ollaan niin kovin kiinnostuneita. 

- Ilmasto ei kertakaikkiaan nappaa enää. Talvi on aivan liian pitkä ja surkea ajanjakso.

Aha, tämä olikin tuhannes ja yhdes useimpien palstailijoiden kotimaan haukkumiseen tarkoitettu ketju. Ehdin jo kuvitella, että iloitsemme ap:n onnistumisesta.

Vierailija
7/48 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha, tämä olikin tuhannes ja yhdes useimpien palstailijoiden kotimaan haukkumiseen tarkoitettu ketju. Ehdin jo kuvitella, että iloitsemme ap:n onnistumisesta.

Niin mikä estää iloitsemasta ap: onnistumista? Syitä lähteä Suomesta on monia ja mikä niistä sinuun kolahti?

Vierailija
8/48 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, en ole huomannut että kukaan minua kyttäisi. Varmaan johtuu siitä  ettei ole tapana postata koko  elämäntarinaa minnekään faceen.

Vierailija
9/48 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ao. Mikä on se maa joka täyttää vaatimuksesi?

Vierailija
10/48 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun aloittajalle koittaa eläkeikä niin pysytkin sitten siellä minne menet ! Ottaa päähän nämä eläkkeellä olevat paluumuuttajat jotka saapuvat kuormittamaan terveyden ja vanhustenhoitoa vaikka eivät ole verjansa tänne maksaneet !!!

Vierailija
11/48 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä estää iloitsemasta ap: onnistumista? Syitä lähteä Suomesta on monia ja mikä niistä sinuun kolahti?

En nyt vain jaksa ainaisia negailuketjuja ja riidan haastamista, koska olen iloinen ja positiivinen ihmistyyppi. Mutta jatkakaa te toki. Ap:lle onnea matkaan!

Vierailija
12/48 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, en ole huomannut että kukaan minua kyttäisi. Varmaan johtuu siitä  ettei ole tapana postata koko  elämäntarinaa minnekään faceen.

En minäkään, mutta olen ajatellut sen johtuvan siitä, että en ole kovin kiinnostava ihminen. Harmaa tavisäijä lähiöstä.

Vierailija
13/48 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kannata omista tekemisistään kovin tarkoin kertoa facessa eikä varsinkaan hehkuttaa. Joku voi helposti ottaa sipeensä ja pahimmillaan järjestää turhaa mieliharmia esim. turhien selvitystöiden muodossa. Tähän tarjoaa meillä Suomessa mahdollisuuden juuri byrokratia ja ylenpalttinen kiinnostus muiden tekemisistä.

Vierailija
14/48 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin tuon ilmastopointin syksystä rospuuttoon.

Jokaiselle kuitenkin muuton syyt ovat henkilökohtaisia, joten samapa tuo ap, miksi lähdet.

Itse viihdyn Suomessa hyvin ja mitä enemmän reissaan, mukavampi palata kotiin.

Onnea matkaasi.

Vierailija
15/48 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hit the road Jack and don't cha come back No more no more no kirjoitti:

Sitten kun aloittajalle koittaa eläkeikä niin pysytkin sitten siellä minne menet ! Ottaa päähän nämä eläkkeellä olevat paluumuuttajat jotka saapuvat kuormittamaan terveyden ja vanhustenhoitoa vaikka eivät ole verjansa tänne maksaneet !!!

Kyllä minä omat työeläkkeeni perin Suomesta minne olen ne maksanutkin.

Vierailija
16/48 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kannata omista tekemisistään kovin tarkoin kertoa facessa eikä varsinkaan hehkuttaa. Joku voi helposti ottaa sipeensä ja pahimmillaan järjestää turhaa mieliharmia esim. turhien selvitystöiden muodossa. Tähän tarjoaa meillä Suomessa mahdollisuuden juuri byrokratia ja ylenpalttinen kiinnostus muiden tekemisistä.

Mistä tässä siis on kyse? Mitä selvitystöitä? Aivan uutta itselleni.

Vierailija
17/48 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa kyllä olla muiden tekemisistä sen kiinnostuneempia kuin muissakaan maissa. Uteliaisuus on yleisinhimillinen piirre.

18/48 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asunut Suomen lisäksi kolmessa eri maassa ja tarkoituksena on muuttaa mahdollisesti kokonaan pois Suomesta, kunhan lapset ovat lentäneet pesästä. Osa lapsista myös haluaa luoda uraa muualla kuin täällä. Suomesta lähinnä lypsetään ilmainen koulutus ja sen jälkeen se on bye bye.

Vierailija
19/48 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai monen haaveena päästä Suomesta pois? No enpä usko. Yksi maailman parhaimmista maista niin miksi täältä nyt pois haluaisi.. korkeintaan sään takia muttei sekään voita turvallisuutta.

Vierailija
20/48 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ao. Mikä on se maa joka täyttää vaatimuksesi?

Singapore

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan