Mistä tämä läski oikein tulee???
Esimerkki päivän aterioistani: aamupala: 1 puristettu tuore greippi, 30 g hera 80% veteen sekoitettuna. Lounas: Salaatti (perus tomaatti, salaatti, kurkku, selleri) ja joku melko rasvaton proteiininlähde esim. kalkkunaa, raejuustoa ym. Pävivällinen: (usein en syö koko päivällistä) kasvissosekeittoa TAI salaatti. Iltapala: maitorahka+marjoja 150g.
Aktiivisuus: Kuntosalilla joka toinen päivä maksullisen nettivalmennuksen treeniohjelmalla. Joka toinen päivä aerobinen joko spinning tai kahvakuula. Joka päivä kävely töihin, kävely töissä, lenkit koiran kanssa. Askelia noin 10 000. Mittarin mukaan pelkän kävelyn kulutus noin 400 kcl.
Ja paino sen kuin nousee! Laihdutin pari vuotta sitten Nutriletilla 18 kg. Voi sitä onnistumisen tunnetta! Minulle ei ole mikään vaikeus olla syömättä, mahalaukku kutistuu hyvin nopeasti eikä nälkää enää tunne. Huolestuin kuitenkin hivenainesaannista ja siirryin vähitellen tähän normaaliruokaan. Siitä laskureiden (Fineli, Sulamo, ym.) mukaan saan 1000- 1300 kcl/vrk. Siirryttyäni normiruokaan nousee paino jatkuvasti. Nyt on tullut jo 7 kg takaisin.
Olen tästä päätellyt että päivittäinen kaloritarpeeni on 600 kcl, koska Nutrilettien ollessa pääasiallinen ravintoni, laihduin hitaasti ja pystyin pitämään saavutetun painoni.
Toivon ettei tätä postausta poisteta, koska se ei ole a) provo, vaan minun todellista elämääni. b) anorektion postaus, koska olen 170 cm pitkä ja nyt painan 77 kg. C) tämä ei yllytä ketään epäterveelliselle ruokavaliolle, koska tämä koskee vain ja ainoastaan minua. Olen kyllä tietoinen että muut laihtuvat sillä normaalilla kotiruuallakin. Mutta meitä kaikkia se ei koske.
Olen noudattanut myös VHH-ruokavaliota, ihan Atkonsonin kirjan mukaisesti jonka ostin -> paino nousi. Nyt olen aloittanut pätkäpaastoilun, 8/16 version. Ei näy eikä tunnu vielä missään. Ehkä se on niin, että Nutrilett on minulle sopiva ravinto.
Kommentit (64)
Ruoka ei sovi minulle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla (Mies 35v.) onnistui painon tiputus 90kg -> 77kg kolmessa kuukaudessa siten, että lopetin kertaheitolla karkit, suklaat, sipsit, leivokset, pastan, pitsan, hampurilaiset ja oikeastaan kaikki viljatuotteet. Jokaisen päiväni aamupala oli: kananmuna (joko paistettu tai keitetty), leikkeleviipale, juustoviipale, kourallinen cashew-pähkinöitä, kivettömiä taateleita, lasillinen tuoretta itsepuristettua appelsiinimehua ja kahvikuppi. Vettä tietysti join paljon alkaen heti aamusta. Ruokailuissa pitäydyin kohtuullisissa normaaleissa lautasellisissa, ja salaattia söin reilusti. Illalla, jos teki mieli syödä jotain, niin söin vielä pähkinöitä ja taateleita. Tuona aikana tuli opittua syömään terveellisiä ruokia, jotka maistuivat hyvältä. En halunnut olla kituutuskuurilla jolla pitää sietää huonoa tai mautonta ruokaa.
Tuo ruokavalio yhdistettynä 10 000 askeleeseen reipasta kävelyä päivittäin toi noin nopeita tuloksia! Hauskaa oli ottaa sen jälkeen vaikka tuon 13kg verran painoja käsiin ja todeta, että sen verran vähemmän joutuu kantamaan mukanaan kun kiipeää mäkiä ylös tai juoksee bussipysäkille.
"lopetin kertaheitolla karkit, suklaat, sipsit, leivokset, pastan, pitsan, hampurilaiset ja oikeastaan kaikki viljatuotteet. "
mistäs mä ne lopetan kun en niitä ole vuosiin enää syönyt? Lue aloitus.
Olet tosi veemäinen tyyppi. Syö jotain, ni et ole noin kiukkunen. Ei sulle kannata kenenkään täällä vastata mitään. Tuolle vegaanillekin piruilet... häpeä!
Ohis
Ruoka ei sovi minulle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla (Mies 35v.) onnistui painon tiputus 90kg -> 77kg kolmessa kuukaudessa siten, että lopetin kertaheitolla karkit, suklaat, sipsit, leivokset, pastan, pitsan, hampurilaiset ja oikeastaan kaikki viljatuotteet. Jokaisen päiväni aamupala oli: kananmuna (joko paistettu tai keitetty), leikkeleviipale, juustoviipale, kourallinen cashew-pähkinöitä, kivettömiä taateleita, lasillinen tuoretta itsepuristettua appelsiinimehua ja kahvikuppi. Vettä tietysti join paljon alkaen heti aamusta. Ruokailuissa pitäydyin kohtuullisissa normaaleissa lautasellisissa, ja salaattia söin reilusti. Illalla, jos teki mieli syödä jotain, niin söin vielä pähkinöitä ja taateleita. Tuona aikana tuli opittua syömään terveellisiä ruokia, jotka maistuivat hyvältä. En halunnut olla kituutuskuurilla jolla pitää sietää huonoa tai mautonta ruokaa.
Tuo ruokavalio yhdistettynä 10 000 askeleeseen reipasta kävelyä päivittäin toi noin nopeita tuloksia! Hauskaa oli ottaa sen jälkeen vaikka tuon 13kg verran painoja käsiin ja todeta, että sen verran vähemmän joutuu kantamaan mukanaan kun kiipeää mäkiä ylös tai juoksee bussipysäkille.
"lopetin kertaheitolla karkit, suklaat, sipsit, leivokset, pastan, pitsan, hampurilaiset ja oikeastaan kaikki viljatuotteet. "
mistäs mä ne lopetan kun en niitä ole vuosiin enää syönyt? Lue aloitus.
Ootpas sä äreä? Kirjoitin ton lähinnä siksi, että jotakin vähän normaalimmin syövää (kuin sinä) saattaa kiinnostaa lukea tätä ketjua, ja toi mun kokemus on hyvä tapa pudottaa painoa. Ainiin täähän olikin sallittu vain sun tosi oudolle tapaukselle tää ketju. Sori kaikille, vetäydyn pois :D
Jos oikeasti syöt 1000- 1300 kcl/vrk ja liikut paljon, on tuo kalorimäärä liian pieni. Joko vähennät liikkumista tai lisäät syömistä.
Virhe oli käyttää noita VLCD- valmisteita. Vaikka miten olisi sairaalan painonpudotusta. Ei sana "sairaala" takaa minkäänlaista tervettä noissa pussikuureissa.