Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella pienikokoisen miehen kanssa?

Joona
16.06.2018 |

Pituutta 167 cm

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos muuten ihana tyyppi jonka kanssa synkkaisi. Minulla ei ole mitään lyhyempiä miehiä vastaan sinänsä, ja syy miksi pidän parempana vähintään saman pituista (169) on oikeastaan hyvin typerä, eikä sillä ole mitään tekemistä miehen miehekkyyden tms. kanssa, mutten voi sille mitään. Eli: joutuisin aina katsomaan miestä alaspäin ja olen mielestäni ruman näköinen alhaaltapäin katsottuna. Tunnustan...

Vierailija
22/25 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikokoiset miehet kääntyy suhteessa väkivaltaisiksi. Kai ne yrittää pönkittää miehisyyttään sitten nyrkeillä ja henkisellä väkivallalla kun tuntevat alemuutta suhteessa

Välttäkää naiset lyhyitä miehiä.

Aluksi ollaan mukavia mutta kun joku pitempi vilkaiseekin lyhyen miehen näistä. Raivo nousee pintaan ja kotona tulee turpaa.

Itsetunto on pienillä miehillä huono.

Ei kyllä oo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut lyhyiden miesten kanssa. Minulla on FWB-suhde parastaikaa lyhyen miehen kanssa.  Olen samaan aikaan ihastunut yhteen lyhyeen mieheen. On niitä keskimittaisiakin poikakavereita ollut, mutta ihastuminen on semmoinen juttu, ettei se kysy pituutta eikä muutakaan.

Periaatteessa tykkäisin, etten olisi pidempi tai paksumpi kuin mies, mutta sydän on semmoinen kummallinen kapistus!

Eli vastaus on, että pituudestasi se ei olisi kiinni, vaan siitä, olisiko meidän välillä kipinää ja millainen olet luonteeltasi.

Vierailija
24/25 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Just oon ihastunut 170-senttiseen mieheen, mutta ei se minusta huolisi. Sillä on ihana kroppa, hoikka ja sporttinen. Eikä näytä niin lyhyeltä kuin on. Joskus hämmästyin, kun se sattui seisomaan pidemmän miehen vieressä, kun en ollut ikinä hoksannut, että se on lyhyempi.

Vierailija
25/25 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31-vuotias 170 cm nainen ja viehätyn usein itseäni lyhyemmistä miehistä. Joten kyllä. Ei tämä kuitenkaan tarkoita ettenkö voisi ihastua itseäni pidempäänkin. Ei siis ole väliä onko mies 165 cm vai 195 cm. ☺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi