Mies, voisitko seurustella pienikokoisen naisen kanssa?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan terve yli 180 cm mies voisi. Etsi lyhyt mies.
https://pics.me.me/179-cm-180-cm-short-guy-problems-29611765.png
Oletpa lihava. Oma eksä oli 160/48 ja tavallisen normaalipainoisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan kokonen. Sut voisi nostaa ilmaan ja kääntää ylösalaisin. Suuseksiä seisovilteen.
voi huoh. Olen 130 cm, onneksi mies ei kääntele ja vääntele minua sänkypuuhissa :D
Koska on heikko. Mulla on 43cm hauikset ja minä nostelen, kääntelen ja heittelen naista sängyssä.
Rojahdan sun päälle ja laitan lihapatukan sisään. Otsat kiinni toisissaan katson sinua silmiin ja työnnyn sisääsi vauhtia vaihdellen. Sinä tarraat kiinni kyykätystä paistipyllystäni molemmin käsin.
Et ole koskaan katsonut naista silmiin näköjään. Silmät eivät tarkenna noin lähelle.
Pienempiä on parempi panna. Isot naiset on hevosmaisia.
Ps. Jos on pillukin niin pieni ettei pysty takaapäin naimaan, niinkuin mun entisellä, niin se ei ole enää hyvä.
Ihan hyvin voisin, ja olen seurustellutkin. Olen 191 cm pitkä ja elämäni pisin suhde oli 149 cm pitkän naisen kanssa, eikä siinä mitään kummallista ollut. Hän oli vain hyvillään kun löytyi iso körmy ja erottuamme sanoi, että toivoisi kovasti löytävänsä toisen samankaltaisen, iso lämmin köriläs joka ei pullistele. Toinen pitkäaikainen tyttöystävä oli 151 cm ja hänelle oli alussa vähän vaikeaa, koska oli jotenkin opetellut sellaiseen ajattelutapaan että lyhyt seurustelee lyhyiden, pitkät pitkien kanssa, mutta huomasi kuitenkin ettei semmoisessa ajattelussa ole mitään tolkkua. Hyvin pystyy 40 cm pituuserollakin kävelemään käsi kädessä, tanssimaan yms.
En ole koskaan valinnut naisystäviäni pituuden perusteella mutta myönnän, että kyllä lyhyt nainen viehättää ainakin ensisilmäyksellä paljon enemmän kuin pitkä.
En enää. Minulla oli tuon kokoinen tyttöystävä. Ei kelpaa enää kuin noin 165-175cm pitkät. Olen kyllä itse pitkähkö mies, ja syy on se että tunnen itsenikin kummajaiseksi lyhyen vierellä ja ihmisetkin tuijottaa joka paikassa.
Samoja kokemuksia, että minun on ainakin vaikea löytää kumppania. T. 155cm/47kg.
Eieie kirjoitti:
En enää. Minulla oli tuon kokoinen tyttöystävä. Ei kelpaa enää kuin noin 165-175cm pitkät. Olen kyllä itse pitkähkö mies, ja syy on se että tunnen itsenikin kummajaiseksi lyhyen vierellä ja ihmisetkin tuijottaa joka paikassa.
Ei kyllä tuijota. Se on vaan sinun huono itsetuntosi joka saa aikaan häpeän tunteen.
On aika yllättävää, että lyhyillä naisilla on vaikeuksia löytää miestä. Luulisi, että lyhyt nainen herättäisi enemmän sellaista primitiivistä suojeluhaluakin. Itse 191 cm pitkänä miehenä (olen siis tuo viestin 27 jamppa) toivon kovasti, että löytäisin jonkun alle 160 senttisen joka ei pelästy kokoani. Iso ja pieni sopii älyttömän hyvin yhteen, ja suhde on todella hyvä silloin kun ollan hengessä koko ajan sentilleen samanmittaisia.
Voih, mistä teidät lyhykäiset oikein löytäisi...
Voisin, koska "iso nainen, iso pi**u"
Vierailija kirjoitti:
Vaikea löytää täyspäistä miestä, jos on jotenkin ulkonäöllisesti "poikkeava". Olen törmännyt moniin miehiin joilla on jotain kummallisia fetissejä jne. Haluaisin ihan vaan normaalin miehen joka suhtautuisi minuun kuin toiseen tasavertaiseen aikuiseen. Olen muuten tapaillut miestä joka oli kaksimetrinen, hänen näkökulmastaan kaikki naiset ovat tosi lyhyitä ja pieniä ja yllättyi kun kerroin että olen reippaasti naisen keskimittaakin lyhyempi :D
Turhauttaa siis, kun sanotaan että hyvä ja seksikäs kroppa, mutta haluttaisiin vaan hetken huvia ja minua taas sellainen ei kiinnosta... Tai sitten se taivastelu "voii kun olet pieni, en ole koskaan ollut noin pienen naisen kanssa, onpa sinulla niiin pienet jalat"....
T: 152 cm
Lähestyt vääränlaisia miehiä tai et ole tarpeeksi aktiivinen. Mulla on pari sua lyhyempää kaveria ja fiksut ja kivat miehet he ovat saaneet
Kyllä minä olen saanut kivan miehen, vaikka olenkin vain 150cm.
Vierailija kirjoitti:
Voisin, koska "iso nainen, iso pi**u"
Ei pidä paikkaansa, kokeile joskus niin huomaat.
t. pervo-kake
Voisin, jos tuon kokoinen nainen voisi seurustella 186/85 kokoisen kanssa.
Rikoslaissa ei ole määritelty minkä pituisen tai kokoisen ihmisen kanssa on sopivaa seurustella, mutta ikärajat on hyvinkin tarkasti määritelty.
Sinun kaltaiset ihmiset tekevät suurta hallaa pienikokoisillle naisille levittämällä vihjailuja ja omaa kieroontunutta ajatusmaailmaanne. On ihan ok olla pitämättä vaikka nyt lyhyistä naisista, mutta mikä tarve on sabotoida toisten elämää suttuisilla vihjailuilla?