Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, voisitko seurustella pienikokoisen naisen kanssa?

Vierailija
16.06.2018 |

150 cm/47,6 kg.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan terve yli 180 cm mies voisi. Etsi lyhyt mies.

:D Niinhän sä polonen luulet!!! Mä olen 155 cm, ja ketkä mun perässäni juoksee - terveet, pitkät miehet :D :D

42/47 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin, koska "iso nainen, iso pi**u"

Höpöhöpö, pienikaluisen kakaran höpinöitä.

Vierailija
44/47 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, jos muuten miellyttäisi.

Vierailija
45/47 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan kokonen. Sut voisi nostaa ilmaan ja kääntää ylösalaisin. Suuseksiä seisovilteen.

voi huoh. Olen 130 cm, onneksi mies ei kääntele ja vääntele minua sänkypuuhissa :D

Koska on heikko. Mulla on 43cm hauikset ja minä nostelen, kääntelen ja heittelen naista sängyssä.

Rojahdan sun päälle ja laitan lihapatukan sisään. Otsat kiinni toisissaan katson sinua silmiin ja työnnyn sisääsi vauhtia vaihdellen. Sinä tarraat kiinni kyykätystä paistipyllystäni molemmin käsin.

Taidat ottaa itse patukan sisääsi

Vierailija
46/47 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa että pienellä voi elämänsä pilata.

Asuin avoliitossa 90-luvulla miehen kanssa,jonka poika tutustui neitoseen,oli alle 150 cm.

Nainen oli fiksu,hyvässä duunissa jo nuorena,omisti oman auton ja suunnitteli asuntosäästämistä.

En tarkoita,että nämä asiat tekevät fiksuksi,mutta että oli ikäisiään harkitsevampi,tuntui siltä.

Hän oli hyvin nuoren,lapsenomaisen oloinen,ei meikannut yhtään.Toisaalta oli kurvikas ja korkeahkoja korkoja käytti usein.

Siltikin häntä luultiin alaikäiseksi usein.Kun menimme joskus yhdessä bubiin tai tanssiravintolaan,häneltä kysyttiin aina paperit.Kerran oltiin huoltsikan kahviossa syömässä,niin myyjä toi hänelle värityskirjan.Tuo oli kyllä pohjanoteeraus.Hän pillahti itkemään.Hassuinta oli se,että hän oli kuskina.Mitähän myyjä ois ajatellut,toivottavasti ois nähnyt,kun "pikkulapsi"hyppäsi rattiin kun lähdettiin.

Kun he olivat etelän matkoilla,aina tullissa hänet tarkastettiin ja passi hemmetin tarkkaan.

Naisella ei ollut edes ylinopeussakkoa.

Mutta pahin oli edessä.He muuttivat avoliittoon ja alueen ihmiset nostivat jutun että mies asuu lapsen kanssa.Kun he kulkivat ulkona ja joku näki heidän suutelevan,niin juttu lähti suurenemaan ja suurenemaan.

M.m. heidät oli bongattu selkäpuolelta,kun kävelivät kädet toistensa vyötäröillä,niin mieheltä suoraan kysyttiin,että tietkö,mitä alaikäisestä saa.

Oikeasti heillä oli ikäeroa alle 10 vuotta,molemmat varmasti täysi-ikäisiä.

Juttu loppui heidän eroonsa,oli kai siihen muitakin syitä,mutta tämä oli yksi ja varmaan aika painava.

Olivat ehtineet alkamaan asuntosäästäjiksi,nainen maksoi sulhasensa ulos,koska mies ei pystynyt siinä vaiheessa yksin alkaa maksamaan asunnosta.Hän olisi nimittäin saanut jatkaa siinä,nainen oli rikkaampi.

Sekin asia ei mennyt "oletusarvon"mukaan.Heillä oli myös puoliksi ostettu rotukoira,suloinen noutaja,josta nainen myös maksoi puolet sulhaselleen,koska tahtoi sen pitää.

Kaikki tämä,jos ei nyt täysin,mutta osittain siksi:mies oli yli 180 ja nainen alle 150.Pienuus on pahasta.

Näin ajattelee typerä ahdasmielinen toisten elämään nokkansa tunkeva ihmislauma.

Vierailija
47/47 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Etenkin jos kurvit ovat kohdallaan. Pienten naisten kanssa on todella kiva harrastaa seksiä. Heitä voi pyöritellä helposti eri asentoihin ja heidän kanssaan erityisesti 69 on kivaa ja se kun naista kannattelee seisaallaan siten, että naisen jalat ovat miehen lantion ympärillä.  Tuossa seisaaltaan asennossa pääsee oikein syvälle, ja nainen tykkää.