Mies, voisitko seurustella pienikokoisen naisen kanssa?
Kommentit (47)
Kyllä jos ulkonäkö ja luonne miellyttää.
En. Tuntisin itseni isäksi pikkutytön rinnalla.
No todellakin! Oisit mun unelma oikeastaan :)
T: 175cm pätkä
Tuskin kukaan terve yli 180 cm mies voisi. Etsi lyhyt mies.
Vierailija kirjoitti:
150 cm/47,6 kg.
Juuri sopivan kokoinen.
Kunhan sen naisen löytää sängystä ilman suurennuslasia niin koko ei ole ongelma.
Ihanan kokonen. Sut voisi nostaa ilmaan ja kääntää ylösalaisin. Suuseksiä seisovilteen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan kokonen. Sut voisi nostaa ilmaan ja kääntää ylösalaisin. Suuseksiä seisovilteen.
voi huoh. Olen 130 cm, onneksi mies ei kääntele ja vääntele minua sänkypuuhissa :D
Vaimoni painoinen ja kolme senttiä lyhyempi. Harvassa on miehet, joille tuo olisi ongelma. Naiset ihailevat pitkiä naisia, eivät miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi huoh. Olen 130 cm, onneksi mies ei kääntele ja vääntele minua sänkypuuhissa :D
Koska on heikko. Mulla on 43cm hauikset ja minä nostelen, kääntelen ja heittelen naista sängyssä.
Rojahdan sun päälle ja laitan lihapatukan sisään. Otsat kiinni toisissaan katson sinua silmiin ja työnnyn sisääsi vauhtia vaihdellen. Sinä tarraat kiinni kyykätystä paistipyllystäni molemmin käsin.
Ai sellaisen taskuvenuksen kanssa vai....????
T: Sinkku-Mies
Koska itse olen pitkähkö, paras pituus naiselle on reilut 170 cm. Näyttää parhaalta.
Vaikea löytää täyspäistä miestä, jos on jotenkin ulkonäöllisesti "poikkeava". Olen törmännyt moniin miehiin joilla on jotain kummallisia fetissejä jne. Haluaisin ihan vaan normaalin miehen joka suhtautuisi minuun kuin toiseen tasavertaiseen aikuiseen. Olen muuten tapaillut miestä joka oli kaksimetrinen, hänen näkökulmastaan kaikki naiset ovat tosi lyhyitä ja pieniä ja yllättyi kun kerroin että olen reippaasti naisen keskimittaakin lyhyempi :D
Turhauttaa siis, kun sanotaan että hyvä ja seksikäs kroppa, mutta haluttaisiin vaan hetken huvia ja minua taas sellainen ei kiinnosta... Tai sitten se taivastelu "voii kun olet pieni, en ole koskaan ollut noin pienen naisen kanssa, onpa sinulla niiin pienet jalat"....
T: 152 cm
Turhan lyhyt. Mutta onhan niitä 160 cm miehiä joille olet passeli!
En. Siitä saa tietynlaisen leiman ja saattaa pahimmassa tapauksessa menettää työn ja kaverit sekä asunnon. Jatkuvaa ihmisten kyttäilyä ja juttuja sekä perättömiä ilmiantoja. Tässä pätee sanonta, että pienellä voi elämänsä pilata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on heikko. Mulla on 43cm hauikset ja minä nostelen, kääntelen ja heittelen naista sängyssä.
Rojahdan sun päälle ja laitan lihapatukan sisään. Otsat kiinni toisissaan katson sinua silmiin ja työnnyn sisääsi vauhtia vaihdellen. Sinä tarraat kiinni kyykätystä paistipyllystäni molemmin käsin.
Mä repesin tälle ääneen. Paistipyllyn lihapatukkaa, nam nam :D
Voisin jos ulkonäkö muuten miellyttää.