Mä en tykkää, jos naisella on sellaiset pulleat rinnat
Välillä niitä näkee hoikillakin naisilla. Jotenkin luonnotonta. Mitä varten sellaiset paitapullotukset muka tarvitsisi olla? Eihän niistä ole muuta kuin käytännön haittaa.
Kommentit (21)
Väistämättä tän otsikon lukee sellaisella vikisevällä, marisevalla äänellä. Ääääääää.... Mä en tykkääääää....
Lopeta jo. Nää sun aloitukset on jotenkin noloja.
Jaa, mitähän tuohon kysymykseen nyt vastaisi. Hoh hoijakkaa.
No kyllä sinä sitten aikuisena ymmärrät miksi naisilla on rinnat. Tai pyydät vaikka äitiä selittämään.
Tällä palstalla on tunnetusti vain tietyt mielipiteet ja totuudet sallittuja.. heti on lauma paikalla ammumassa vastaan.
On trollaamista ja sitten on huonoa trollaamista. Yhteistä niille on se, että ne tuhlaa aikaa ja palstatilaa.
Yrittäisit edes.
Jokaisella on mielihalunsa, mutta ei niistä aina tarvitse avautua.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on tunnetusti vain tietyt mielipiteet ja totuudet sallittuja.. heti on lauma paikalla ammumassa vastaan.
Miksi tälläisiä aivopieruja edes pitää päästää ilmoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tälläisiä aivopieruja edes pitää päästää ilmoille?
Tällä palstalla nyt ei yleensäkään ole kovin älykkäitä aloituksia tai keskustelua, eikä tämä juurikaan poikkea vastaavista aloituksista. Rintoihin liittyvistä keskusteluista olen huomannut sellaisen valitettavan ilmiön, että palstalla sallitaan pienirintaisiin kohdistuvaa haukkumista huomattavasti paljon enemmän kuin suuriin rintoihin kohdistuvaa kritiikkiä. Tämä johtuu tietysti osottain siitä että palsta tietenkin toistaa yleistä arvomaailmaa ja ajattelua, mutta myös siksi, että suuriosa palstamammoista on itse mitä ilmeisemmin suurikokoisia henkilöitä.
Hyvin analysoitu. 5/5
Sorry, aina asialle ei voi mitään :( Koita olla olematta noin pinnallinen, mieti enempi naisen henkisiä avuja, niillä on paljon enempi merkitystä kuin ulkonäöllä! *hoikka ja isotissinen*
Jos rinnat pelottaa, taitaa olla äitifobia.
Vierailija kirjoitti:
Jos rinnat pelottaa, taitaa olla äitifobia.
Mikä on äitifobia?
Ei kaikki miehet pidä pulleista utareista. Pienet rinnat parhaat ja urheilulliset
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet pidä pulleista utareista. Pienet rinnat parhaat ja urheilulliset
Kyllä oikean miehen mieleen on pullea udar.
Pulleaan rintaan on kiva painaa pää kun katsotaan tyttiksen kanssa leffaa 😉 Tissit on kyllä muutenkin kivoja 👍
Yleensä kun naisella on suuret rinnat, niin on sitä ylimääräistä vähän siellä sun täällä aivan liikaa.
Olet sairas ja epänormaaali. Mitä muuta tuohon voi sanoa.