Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemallani naisella on ainakin 40 pikakuvaketta tietokoneensa työpöydällä, onko tämä merkki vähäisestä älystä?

Vierailija
16.06.2018 |

Minulla on koneeni työpöydällä neljä pikakuvaketta.

Naisella taas on kaikki erikseen lajiteltuna albumeihin, mm. "isoäidin synttärit" "Serkun rippijuhlat" "Tulostimen asetukset" "Virusturva" "Virusturva 2" jne.

En ymmärrä miksi kaikki tuollainen pitää säilyttää työpöydällä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vain vähäisellä älyllä varustettu yksilö tapailee naista, jolla on ainakin 40 pikakuvaketta tietokoneensa työpöydällä.

Vierailija
2/14 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmakunsa perusteella hän ikävä kyllä vaikuttaa vähä-älyiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on niitä vaikka kuinka paljon, mutta en mä kyllä niitä käytä...

Vierailija
4/14 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempana ihmetyksen aiheena pidän sitä, että näet asian niin tärkeäksi, että siitä pitää rustata aloitus palstalle. Oletko yhtä niuho muissakin asioissa?

Vierailija
5/14 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työpöydällä kaikki ajankohtaiset asiat ja sitten sellaiset, mitä tulee käytettyä paljon eikä viitsi haudata monen klikkauksen päähän. Ja sellaiset, mitkä ilmestyvät uudestaan pikakuvakkeina vaikka ne yrittäisi siirtää pois ja sitten niitä pikakuvakkeita on kansioissa ja työpöydällä. Laskin juuri, että nyt on 22, osan kyllä joutaisi jo arkistoida jos jaksaisi.

Vierailija
6/14 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et osaa hahmottaa lukumäärältään runsaita kokonaisuuksia, eli kyllä se siitä merkki on.

Vierailija
7/14 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko mietit tuollaisia? Olen nyt asunut vuoden erään naisen kanssa, enkä ole edes vilkaissut hänen tietokoneensa näyttöä. Viimeinen asia minkä haluaisin tietää on se kuinka monta pikakuvaketta näytöltä löytyy.

Vierailija
8/14 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo susta että oot joku tosinörtti burgeri kun tuollaisia asioita mietit :D

Vierailija
9/14 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että ap:tä kiinnostaa tapailemansa naisen älykkyys. Uskoni miehiin on palaamassa.

Vierailija
10/14 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mieheni kuuluu Mensaan ja hänen työpöydällään on toistakymmentä pikakuvaketta enemmän kuin omallani.Ei tuo  korreloi älyn kanssa, kertoo vaan että käyttäjä ei halua klikkailla tuhottomasti  saadakseen auki tärkeäksi  kokemansa kansion tai  ohjelman.

Vierailija
11/14 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on merkki vähäisestä älystä. Minä olen tyhmä kuin vasemman jalan saapas ja läppärini työpöydällä on vain kaksi kuvaketta, firefox ja suora linkki lobstertube-sivulle.

Vierailija
12/14 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemasi nainen ei vielä ole huomannut minkälaisen luomakunnan kruunun on löytänyt.

Tuskin kuitenkaan pystyt pidättelemään aivoituksiasi  kovin pitkään, eli ovi käy pikapuoliin.

Vierailija
13/14 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus taas, en muista omianikaan saati sitten mieheni pikakuvakkeiden määrää. Mitä väliä?

Vierailija
14/14 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että epäjärjestelmällisyydestä, että ne ei vaan haittaa, tai tykkää että kaikki on helposti nähtävillä. Mullaki on . :D