Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tallentaa salaa puhetta ajo-opetuksen aikana?

Vierailija
16.06.2018 |

Eilen oli ajotunti ja ope kysyi kesken kaiken rintojeni ympärysmittaa. Ensin olin hämmentynyt mutta ajotunnin jälkeen alkoi ällöttää. Olen 18 ja ope jotain yli 30. Mutta jos nyt menen sanomaan jotain autokoulun omistajalle niin ope voi kiistää koko asian. Juttu tulkitaan hänen hyväksi ja ollaan sen jälkeen niin riidoissa ettei hän käytännössä voi opettaa minua enää.
Mutta voisin laittaa kännykän tallentamaan ajotunnin ajaksi sen varalta että hän erehtyy sanomaan jotain liian sopimatonta jatkossa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
2/34 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä toista ajo-opettajaa, ei tuommoista tarvi sietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoittaa ei saa ilman kaikkien osapuolten suostumusta, oli kuinka ällöä puhetta tahansa. Pyydä toinen opettaja.

Vierailija
4/34 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava tilanne. En suostuisi menemään tuollaisen miehen kanssa samaan autoon.

Vierailija
5/34 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauhoittaa ei saa ilman kaikkien osapuolten suostumusta, oli kuinka ällöä puhetta tahansa. Pyydä toinen opettaja.

Höpö höpö taas näitä varatuomareita. Saa nauhoittaa jos on itse keskustelun osapuoli. Koskee myös puheluita.

Vierailija
6/34 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa saa nauhoittaa keskustelua jossa itse on osallisena eikä siihen tarvita kenenkään suostumusta.

Vierailija
7/34 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitonta nauhoittaa ilman lupaa, koska se on salakuuntelua. Vaihda opettajaa, miehet on miehiä, olet kuitenkin täysi-ikäinen.

Vierailija
8/34 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitonta nauhoittaa ilman lupaa, koska se on salakuuntelua. Vaihda opettajaa, miehet on miehiä, olet kuitenkin täysi-ikäinen.

Ei todellakaan ole laitonta. Se joka muuta väittää niin kaivaa esille lakipykälän jossa näin sanotaan.

Lisäksi tuollainen "miehet on miehiä" on seksististä paskaa. Vedät lokaan kaikki miehet yksittäistapauksen perusteella joka on väärin.

Vierailija
9/34 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitonta nauhoittaa ilman lupaa, koska se on salakuuntelua.

Puppua!!!

Vierailija
10/34 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole laitonta nauhoittaa, omaan käyttöön saa nauhoittaa ilman lupia. Mutta siinä vaiheessa kun annat nauhoitteen muille kuunneltavaksi menee se laittomaksi, ns. salakuunteluksi.

Vierailija
11/34 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmottaisin poliisille seksuaalisesta ahdistelusta enkä jättäis asiaa sikseen.

Vierailija
12/34 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
13/34 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole laitonta nauhoittaa, omaan käyttöön saa nauhoittaa ilman lupia. Mutta siinä vaiheessa kun annat nauhoitteen muille kuunneltavaksi menee se laittomaksi, ns. salakuunteluksi.

Ei kyllä ole salakuuntelua edes silloin kun antaa muille kuunneltavaksi.

Vierailija
14/34 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, koska kyseinen keskustelu ei ole tarkoitettu tälle kolmannelle osapuolelle

Vierailija
15/34 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat nauhoittaa kun olet itse osallinen keskustelussa!! Sitten viet sen omistajan kuulolle tai teet jonkun ilmoituksen.

http://www.heikniemi.fi/lakiblogi/archives/000005.html

Vierailija
16/34 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat nauhoittaa kun olet itse osallinen keskustelussa!! Sitten viet sen omistajan kuulolle tai teet jonkun ilmoituksen.

http://www.heikniemi.fi/lakiblogi/archives/000005.html

Minkä takia tupauunot väittää sitten muuta?

Vierailija
17/34 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin kommentista kirjallisesti siinä vaiheessa, kun olisin saanut kortin.

Omistajan kuuluu toimia tuollaisessa tilanteessa, koska nuorten ahdistelu on tympeää.

Vierailija
18/34 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhota ihmeessä! Ei tollasta tarvitse sietää. Tee muille naisille palvelus ja pyydä sama opettaja ja nauhoita. Aivan varmasti saa. Toivottavasti olet rohkea ja tosiaan teet sen.

Vierailija
19/34 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin tämäkin. Jos tarkoitus olisi hyödyntää opetusta niin se voisi olla laitonta, mutta muuten ei ole rajoituksia. Kuvan suhteen on eri asia. Äänitallenne näin kuitenkin.

Vierailija
20/34 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, koska kyseinen keskustelu ei ole tarkoitettu tälle kolmannelle osapuolelle

Älä viitsi jauhaa paskaa. Keskusteluja joihin itse osallistuu saa nauhoittaa vapaasti. Salakuunteluksi se muuttuu vain jos laittaa nauhoituksen päälle, ja itse poistuu paikalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi