Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi teit abortin?

Vierailija
16.06.2018 |

Vastaa rehellisesti!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ihmisen hengen ottaminen oli mukaanne oikein ekologisya kun sillä hoidetaan vain tyttöjen poistaminen.

Että kyllä kiitos kysymästä, oikein mielelläni tasaan tilastoja listimällä kaikki kohtuuni tulevat pojat. Oikein ilostuttaa,.että yksi runkku ei pääse enää sukuaan jatkamaan. Hah.

Sitä tyttöjen abortoinnin tuomitsemista odotellessa. Aika kauan olen odottanut. Kukaan tuomitsemassa? Huhuu? Halojaa?

Vierailija
42/53 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein 21-vuotiaana abortin 11. viikolla.

Miksi, ei kuulu sinulle. Mikä olet vaatimaan minulta "vastaa rehellisesti?!!

Mikä sinä olet ottamaan toisen ihmisen hengen?

Mikä sinä olet tuomitsemaan minua?  Muista se kuuluisa malka omassa silmässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein 21-vuotiaana abortin 11. viikolla.

Miksi, ei kuulu sinulle. Mikä olet vaatimaan minulta "vastaa rehellisesti?!!

Mikä sinä olet ottamaan toisen ihmisen hengen?

Mikä sinä olet tuomitsemaan minua?  Muista se kuuluisa malka omassa silmässä!

Murha on kyllä tuomittava teko.

Vierailija
44/53 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä tyttöjen abortoinnin tuomitsemista odotellessa. Aika kauan olen odottanut. Kukaan tuomitsemassa? Huhuu? Halojaa?

Ei tyttöjen abortointiin tarvitse ottaa erikseen kantaa aborttikeskustelussa. Puhutaan ihmisistä, yksilöistä, ei sukupuolista. Sukupuolet ovat sinun ongelmasi.

"Huhuu, halojaa" sinun mielenvikaisten settien jälkeen on aika huvittavaa lukea. Ihan kuin sulla olisi joku järki tässä?

Vierailija
45/53 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sukunimen takia tytöt abortoidaan Aasiassa. Aika pieni syy abortille, väitän. On se abortti vain eettistä kun se kohdistuu tyttöön.

46/53 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein abortin mm., koska pelkäsin etten pärjää ja pelkäsin, että lapseni tulee kärsimään takiani. Olin parikymppinen, ja elämässäni oli paljon muitakin huolia. Pelkoni olivat realistiset. En ollut naimisissa lapsen isän kanssa ja tiesin faktana, että jäisin yksin.

Tulin vuosia myöhemmin uskoon ja nykyään pidän aborttia syntinä. Sen, kuten kaikki muutkin synnit, voi saada Jumalalta anteeksi.

Vierailija
47/53 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulliseksi ajateltu ehkäisy petti, enkä halunnut enää lisää lapsia. 

Vierailija
48/53 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen sukunimen takia tytöt abortoidaan Aasiassa. Aika pieni syy abortille, väitän. On se abortti vain eettistä kun se kohdistuu tyttöön.

Kyseinen keissi ei kuulu aloitukseen aiheeseen, mutta sukunimen takia ei Kiinassa hyljeksitä tyttövauvoja, vaan sukunimen tuomien velvotteiden. Pojan perheen katsotaan olevan velvollinen pitämään isovanhemmista huolta, kun taas tytön perhe pitää appivanhemmista huolta. Tästä on kysymys, eli sosiaaliturvasta, eikä suinkaan sukunimestä.

Vierailija
49/53 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään muutama tai yksi ihminen, joka ei tiedä että abortti EI ole murha. Se EI ole, koska se tehdään jos olet liian nuori, tai vaikka et olisi, mutta jos se on vammainen, tai itse olet vaarassa, et halua sitä jne, jne. Eli EI ole. Ymmärrä EI ole.

Vierailija
50/53 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaveri teki abortin, koska ei viitsi huolehtia ehkäisystä, pillerit ei  kuulemma sovi, kapseli ei huvita ja kumin kanssa "ei ole kiva", lähes neljäkymppinen nainen, luulisi kokemusta riittävän miksi raskaus tapahtuu, mutta ei. Rasittavaa kestää niin itsekeskeistä ja lapsellista käytöstä, leuhki vielä abortillaan niinkuin se olisi ylpeä asia ja ehkäisypuoli ei ole vieläkään kunnossa.

Vierailija
51/53 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa rehellisesti!

Tämä on ihan väärä kysymys. Oikeampi olisi ollut, miksi ihmeessä (joku) päätyy pitämään sikiön.

Abortti on ratkaisu ongelmaan, mutta lapsen tekeminen on 20 vuoden ongelma elämässä. Siinäpä se vastauskin tuli. En keksi yhtään hyvää syytä kenenkään synnyttää lasta, jota ei halua.

Vierailija
52/53 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy petti, vika oli varmaan käyttäjässä koska elin aika raskasta aikaa. Olimme eroamassa ja minä lähdössä omasta talosta vuokra-asuntoon kroonisesti sairaan alle kaksivuotiaan kanssa. Tulin raskaaksi viimeisestä kerrasta jolloin eksän kanssa olimme sängyssä. Tiesin jo tuolloin että tulen olemaan sen yhdenkin lapsen kanssa melko yksin, eksä ei mikään superisä ollut ja ymmärsin että vauva siihen tilanteeseen olisi ollut liikaa. Olin ollut hoitovapaalla siihen asti mutta palaamassa töihin heti muuton jälkeen ja ajatus uudesta äitiyslomasta ei kuulostanut kovin järkevältä. 

Siitä on nyt reilusti yli kymmenen vuotta jo enkä ole enempää lapsia halunnut vaikka uudessa suhteessa olenkin. En kadu enkä koe syyllisyyttä.

Vierailija
53/53 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi nuori ja olin ehtinyt ryypätä rankasti laivalla ennenkuin tajusin olevani raskaana. Luulin että synnytän jonkun mutantin.

Siksi.