Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomattoman vetovoimainen tuleva? esimies. Mitä teen?

Vierailija
16.06.2018 |

Kävin perjanataina työhaastattelussa ja haastattelija olisi siis esimieheni, jos minut valittaisiin. Sanoi soittavansa valinnasta maanantaina. Tyyppi oli uskomattoman komea, ystävällinen, nauravainen ja ns. pilke silmäkulmassa. En osaa edes kuvailla miten vetovoimainen hän oli ja hieman flirtti.

Nyt oikeastaan pelottaa, että tulen valituksi. Olen suht onnellisesti naimisissa oleva ihminen ja kunnioitan avioliittoa. Elämäntilanteeseeni kyseinen työ kyllä sopisi paremmin. Olisinkohan sitten ihan hullu, jos en ottaisikaan paikkaa vastaan? Samanlaisia mahdollisuuksia kyllä harvoin tulee. Onko muut olleet vastaavassa tilanteessa? Selviääkö tuosta kuivin jaloin?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisi pomo, niin hän eikipäivänä lankeaisi miesalaiseen.

Vierailija
22/46 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite olen herkkä punastelemaan jos tykästyn. Haastattelussa oli juurikin mun ihannemiehen oloinen pomo ja mietinkin et miten pystysin sen söpöhymyisen kanssa tekemaan töitä.

Valitsi sitten mut ja kyllähän se työnteko joskus vaikeeta oli kun oikeesti vähän tykästyin ja kyllä silläkin selkeästi jotain mua kohtaan oli.

Mutta ihan kiltisti muuten, jos jompi kumpi varattu niin saa jäädä kokeilematta.

Tätä juuri hain, omakohtaisia kokemuksia. Menikö nopeasti ohi?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite olen herkkä punastelemaan jos tykästyn. Haastattelussa oli juurikin mun ihannemiehen oloinen pomo ja mietinkin et miten pystysin sen söpöhymyisen kanssa tekemaan töitä.

Valitsi sitten mut ja kyllähän se työnteko joskus vaikeeta oli kun oikeesti vähän tykästyin ja kyllä silläkin selkeästi jotain mua kohtaan oli.

Mutta ihan kiltisti muuten, jos jompi kumpi varattu niin saa jäädä kokeilematta.

Tätä juuri hain, omakohtaisia kokemuksia. Menikö nopeasti ohi?

Ap

Ei mennyt. Kesti sen aikaa kun oltiin samassa työpaikassa. Vieläkin välillä tulee vähän ikävä.

Vierailija
24/46 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut ystävällinen varatulle naispuoliselle työkaverilleni ja se perhana on alkanut kosketella minua "vahingossa" ja on muutenkin niin tiiviisti lähelläni, että eräs toinen työkaveri alkoi jo naljailla asiasta. Tässä alkaa hymy hyytyä. Kaikki miehet eivät näet halua panna työkavereitaan/alaisiaan.

m37

Vierailija
25/46 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olet outo nainen. Etköhän tuolla luonteella ja asenteella ole per** pystyssä väkisinkin jollekin "komealle" miehelle. Käsittämättömän heikkoa...

Vierailija
26/46 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kanssa kemiat pelaa niin, että saa pitää varansa. Alkuhuumaa meinaa viedä mukanaan.

Paljonhan näistä tilanteissa tulee eroja 😔

Surullistakin se on.

Olen aviossa ja töissä on ollut ihastumisia. Samalla suloista ja ärsyttävää. Haluan olla uskollinen rakkaalle miehelleni ja muiden kanssa en ala säätämään. Työni vuoksi sormukset eivät kuulu työasuun.

Vierailija
27/46 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että heti kun joku komeanpuoleinen vähän vilauttaa hymyä niin on heti jalat alta? Semmoinen onnellinen avioliitto siellä...

En todellakaan ole helposti ihastuvaa tyyppiä ja ensimmäistä kertaa itseasiassa tunsin näin ihmisestä lähes välittömästi tavattuani.

Ap

Ja sattumalta oli sitten komea alfauros...No nyt tiedät mikä on Alfa ja tasoteoria.

Parin kk päästä saatkin jo vertikaalihymyä soikeaksi alfan kanssa.".se vain tapahtuu"

Vierailija
28/46 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen? Miten typerä kysymys.. mitä jos tekisit niitä töitä?

Vierailija
29/46 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö kuormasta, lapsoseni.

Vierailija
30/46 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelin perjantaina aika vetävää daamia.

-Pomo 69 😉

Vierailija
31/46 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii vain toisinpäin. kirjoitti:

Jos ap olisi pomo, niin hän eikipäivänä lankeaisi miesalaiseen.

Niin. On se kumma, kun alaismies ei voi olla "vetovoimainen" jne.

Vierailija
32/46 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota paikkaa jos tuntuu tolta. Jos on vielä mahdollisuus että rakastut esimieheesi, niin kaikki on pilalla. Omakohtainen kokemus, ole hyvä.

Vierailija
33/46 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla ei lopu bensa kesken naisvihamoottoriini.

Vierailija
34/46 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vain menet astuttamaan itseäsi. 

Vierailija
35/46 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kun kokoustatte ja pöydän ääressä istutte sinä, pomo ja kuusi muuta naista...

voit arvuutella, että onko se pannut niitä kaikkia ja että olisiko kiva olla

se ainoa, jolta se ei saanut.

Vierailija
36/46 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaromanssit on mukavia jos ymmärtää pelin säännöt. Ei mitään pilvilinnoja ja rakastumisia sallita. Pelkkää seksiä.

Vierailija
37/46 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vispilänkauppa ei ole professionaalia toimintaa, ja saat sitten työyhteisössä helposti antavan maineen.  Kannattaa pitää ne reidet ristissä vaan.

Vierailija
38/46 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/46 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huoh :D

Vierailija
40/46 |