Naiset! Olen työtön ja juon parhaillaan lonkeroa kalsareissani sängyssä. Mitä mieltä olette tästä?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kalsarityötön kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalsarityötön kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä juon lonkeroa pikkuhousuissa ja rintsikoissa sohvallani, hähhäh.
Suositteletko? Voin lainata naapurilta rintsikat, ehkä.
Eikä! Onko sulla manboobsit?!
No, ei oo. Nämä on kiinteät kuin jäätyneet porsaanleikkeet.
Kuulostat kiinteältä, mutta kylmältä.
Sisälläni sykkii kuuma sydän ja lämmin sielu.
Kalsarityötön kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä silläkään on? Tosimies ei tollasia edes kysele vaan jatkaa sitä lonkeronjuontia. Vai kuvitteletko tosiaan löytäväsi naisen jostain Vauva-lehden av-palstalta? No huh huh.
Sä näet mun sisimpään. Perustin ketjun löytääkseni naisen, jonka kanssa rakastumme, menemme naimisiin, ostamme talon, volvon ja koiran. Lopulta juomme onnellisina lonkeroa kalsareissa ajanlaskun loppuun.
Jospa ostatte koiran, volvon ja talon, tuossa järjestyksessä, ja menette vasta sitten naimisiin jos lonkeronjuonti yhdessä onnistuu kaiken tuon jälkeen.
Kalsarityötön kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä silläkään on? Tosimies ei tollasia edes kysele vaan jatkaa sitä lonkeronjuontia. Vai kuvitteletko tosiaan löytäväsi naisen jostain Vauva-lehden av-palstalta? No huh huh.
Sä näet mun sisimpään. Perustin ketjun löytääkseni naisen, jonka kanssa rakastumme, menemme naimisiin, ostamme talon, volvon ja koiran. Lopulta juomme onnellisina lonkeroa kalsareissa ajanlaskun loppuun.
Mulla olis lonkeroa ja koirakin löytyy, mut muut listalta puuttuu vielä.
Olet siis vaihtanut Pirkka oluttölkit lonkeroon ? No sama kai se on minkä purkin kylmää metallista pintaa sinä suutelet.
Kiva kuitenkin kuulla sinusta, eli voidaan kai sanoa että ki ltti mi es is back in business :D
Vierailija kirjoitti:
Kalsarityötön kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis lonkeroa ja koirakin löytyy, mut muut listalta puuttuu vielä.
Ihan hyvin. Mulla ois neppiautoversiona Volvo. Toivottavasti löydät loputkin listan kohdat.
Mä taas oon sängyssä rupeemassa nukkuun koska aamulla töihin aikaisin
Juotko pirkka lonkeroa?
Vierailija kirjoitti:
Olet siis vaihtanut Pirkka oluttölkit lonkeroon ? No sama kai se on minkä purkin kylmää metallista pintaa sinä suutelet.
Kiva kuitenkin kuulla sinusta, eli voidaan kai sanoa että ki ltti mi es is back in business :D
Sekoitat minut johonkin muuhun. En juo Pirkka-olutta. Kiltti olen kyllä. Kerran ala-asteella tappelin ja koin siitä tunnostuskia vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas oon sängyssä rupeemassa nukkuun koska aamulla töihin aikaisin
Juotko pirkka lonkeroa?
Tää on sitä aitoa. 5,5%. Sininen tölkki. Märkä maku. Viipyvä jälkihievahdus.
Kalsarityötön kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Ajattelin ensin, että jep siinä vihdoin mun unelmamies. Mutta mä haluan penthousen, mesen ja kaksi kissaa (cooneja). Kompromissi näistä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Kalsarityötön kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Ajattelin ensin, että jep siinä vihdoin mun unelmamies. Mutta mä haluan penthousen, mesen ja kaksi kissaa (cooneja). Kompromissi näistä olisi?
Oikea unelmani olisi Paimion parantola asunnoksi muutettuna, Karmann Ghia ja robotti-imuri.
Saadaanko me nää jotenkin yhdistettyä?