Naiset! Olen lvi-asentaja ja juon parhaillaan olutta kotona. Mitä mieltä olette tästä?
Kommentit (29)
Kaikki lvi-asentajat juovat perjantai-iltana olutta.
Hei mulla olis pientä selvitettävää putkihässäkkää kylppärissä, tuu tänne laittamaan se kuntoon, niin saat palkaksi kylmää lonkeroa ja lämmintä kät... no jotain!
Vierailija kirjoitti:
Hei mulla olis pientä selvitettävää putkihässäkkää kylppärissä, tuu tänne laittamaan se kuntoon, niin saat palkaksi kylmää lonkeroa ja lämmintä kät... no jotain!
Tulen vaikka heti, nimittäin meisseli kaipais töitä ;) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen vaikka heti, nimittäin meisseli kaipais töitä ;) ap
Voi hitsi kun en voi enää ajaa, oon maistanu pari..
Niin mistä paikkakunnalta sä olitkaan, lasken jos rahat riittäis taksikuljetukseen?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen (ainakin omakotitalossa asuva) tarvitsee oman LVI-asentajan.
Tietty, Ensin se ronklaa mökistä röörit & rännit kuntoon ja sitten se runnoo rojut sen naaraksen ränniin.
Valkoista roskaväkeä kalsarikännissä. Todennäköisesti tylsää seuraa, koska ajattelu rajoittuu siihen kaljaan ja lvi-värkkeihin.
Soiko popeda edelleen noissa piireissä?
Tule mun luo antaan vähän melaa. Tarjoon hyvät safkat, viinit ja oluet ja hoidan huomenna lähtökuntoon. Wellcome again!