Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saamisesta, antamisesta ja pihtaamisesta

Vierailija
15.06.2018 |

Päivittäin tällä palstalla törmää aloituksiin, joissa mies valittaa saamattomuuttaan pillun suhteen. Tässä joitakin havaintoja, jotka myös ystäväpiirini myöntää oikeiksi:
-alemman toimeentulon maista tuleva nainen on pääsääntöisesti halukas vain, mikäli voi vaihtaa seksin korkeampaan elintasoon
-moni suomalainenkin nainen harrastaa seksiä vain rahan takia
-jos nainen ei yhteisen yön jälkeen halua tavata uudestaan, harjoittamanne seksi ei hänen mielestään ollut hyvää
-jos nainen ei suhteessa halua harrastaa seksiä, se kertoo yleensä siitä, ettei mies osaa häntä tyydyttää

Voimmeko yhteistuumin hyväksyä edelliset väitteet ja todeta, ettei enää ikinä kenelläkään voi olla tarvetta aloittaa keskustelua aiheesta ”naiset pihtaavat” tai että ”naiset ovat liian nirsoja”?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://ehkaisytalkoot.mitaverkosto.fi 

Mielenkiintoisia pointteja. Oletteko kuulleet tästä kampanjasta? Täällä voi jakaa tarinoita anonyymisti liittyen ehkäisyyn ja lukea muiden kokemuksista.

Vierailija
22/30 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämme tasa-arvon aikakautta. Miksi miehen pitäisi olla vastuussa naisen tyydytyksestä?

Miksi nainen valitsisi epätyydyttävän kumppanin kun tyydyttäviäkin on tarjolla? Jos pillulla/naisella ei sinulle ole väliä, miksi tähän ketjuun edes kommentoit etkä ole työskentelemässä keinovaginasi kanssa?

Ei ainoa syy miksi naisen ei tarvitse itse huolehtia tyydytyksestään on siis "koska voi niin tehdä".

Aika montaa asiaa tässä maailmassa tehdään samasta syystä. Joku diktaattori jopa hyökkää naapurimaihinsa vain koska voi niin tehdä. Mutta pitäiskö asian olla niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämme tasa-arvon aikakautta. Miksi miehen pitäisi olla vastuussa naisen tyydytyksestä?

Käytäthän sinäkin naisen vaginaa siihen? Koska tunne on kuulemma kokonaisvaltaisempi ja mahtavampi.

Eli naisen ei tarvitse itse olla vastuussa omasta tyydytyksestään koska olet kuulut jotain. Selvä.

Minun ei tarvitse itse maksaa kaljaani kuppilassa koska kuulemma jotkut tykkää tarjota juomia. 

Vierailija
24/30 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saadakseen pitää myös antaa. Tämä hyvin käytännöllinen elämänohje on monen miehen kotikasvatuksesta ilmeisesti unohtunut? Onneksi ihminen pärjää myös ilman seksiä.

Miten pihalla oikein olet? On ihmisiä jotka pärjää ilman seksiä. Moni ei pärjää. Siksi on nyrkki-Kyllikki, apuvälineitä, maksullisia ja syrjähyppyjä.

Vierailija
25/30 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen valitsisi epätyydyttävän kumppanin kun tyydyttäviäkin on tarjolla? Jos pillulla/naisella ei sinulle ole väliä, miksi tähän ketjuun edes kommentoit etkä ole työskentelemässä keinovaginasi kanssa?

Ei ainoa syy miksi naisen ei tarvitse itse huolehtia tyydytyksestään on siis "koska voi niin tehdä".

Aika montaa asiaa tässä maailmassa tehdään samasta syystä. Joku diktaattori jopa hyökkää naapurimaihinsa vain koska voi niin tehdä. Mutta pitäiskö asian olla niin?

Omituinen näkemys seksistä sinulla. Seksi perustuu kahden ihmisen väliseen vapaaehtoiseen kanssakäymiseen. Jos se ei tyydytä, niin sitä ei yleensä haluta harrastaa. Mitäköhän tällaisen vapaaehtoisuuteen perustuvan kanssakäymisen kohdalla tarkoittaisi velvollisuus huolehtia omasta tyydytyksestään itse? Sitä, ettei huonosta seksistä saisi kieltäytyä?

Vierailija
26/30 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä naisena otan vastuun omasta orgasmistani. Tämä jankkaava kirjoittaja voisi olla hieman hyväksyvämpi omista mielipiteistään eroavia mielipiteitä kohtaan :)

Itse ainakin jos ”makaisin lahnana” ja odottaisin miehen tarjoavan minulle nautinnollisen seksihetken; äh mahdoton ajatuksenakin ja varmasti minustakin tulisi ”pihtaava pirttihirmu”.

Opetellaan jokainen meistä nauttimaan ja varmistamaan ne omat orgasmimme, niin ollaan sen myötä ihan yleisellä tasolla hymyileväisempää sakkia.

Vierailija
27/30 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tässä asiassa on miehen kannalta se ongelma, että toki nainen saa helposti tyydytettyä itsensä, mutta miksi sitten ottaa mies siihen touhuun mukaan ollenkaan jos mies ei tuo kokemukseen mitään ekstraa. Siis miksi harrastaisin seksiä miehen kanssa, joka ei osaa/halua tyydyttää minua, kun kumminkin saan helpommin ja paremmin itsetyydytyksellä?

Vierailija
28/30 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tässä asiassa on miehen kannalta se ongelma, että toki nainen saa helposti tyydytettyä itsensä, mutta miksi sitten ottaa mies siihen touhuun mukaan ollenkaan jos mies ei tuo kokemukseen mitään ekstraa. Siis miksi harrastaisin seksiä miehen kanssa, joka ei osaa/halua tyydyttää minua, kun kumminkin saan helpommin ja paremmin itsetyydytyksellä?

Sama toimii meillä miehillä, mutta me miehet osataan saada naisenkin kanssa, vaikka nainen ei meidän nautinnon eteen mitään tekisikään - ehkä sun pitäis vähän opetella jotain tai esim treenata alueen lihaksia?

Vierailija
29/30 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama toimii meillä miehillä, mutta me miehet osataan saada naisenkin kanssa, vaikka nainen ei meidän nautinnon eteen mitään tekisikään - ehkä sun pitäis vähän opetella jotain tai esim treenata alueen lihaksia?

Mutta pointti olikin siinä, miksi ryhtyä ollenkaan harrastamaan seksiä miehen kanssa jos se seksi ei ole tyydyttävää? Helpompi , parempi ja nopeampi runkkailla yksikseen kuin ryhtyä jonkin panoalustaksi.

Vierailija
30/30 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että se on elämän laki. Koskee lähes kaikkia eläimiä maailmassa. Urosten pitää miellyttää ja tyydyttää naisensa halut, jos meinaa saada pillua saati lisääntyä. Jos ei mies tyydytä, naaras valitsee sellaisen uroksen joka tyydyttää. Tämä on fakta ihmisilläkin, eikä sitä mikään miesten urputus tasa-arvoista  muuta.  Opetelkaa tyydyttämään naisenne jos haluatte saada pillua.  Ne miehet jotka ovat ymmärtäneet tämän jo nuorena ovat saaneet naisilta pillua koko ikänsä useammin  kuin ehtineet käydä saunassa. Kun seksuaalisesti tyydytetylle ja tyytyväiselle naiselle sanoo äkillisen pussien täyttymiset tai panetuksen tullessa, että et viitsisi ottaa suihin, kun ahistaa. Niin tämähän imuttaa mielellään viimeiseen pisaraan asti.  Ja tottakai imuttaa, kun tietää miehensä taas nuolevan ja naivan taivaisiin kun häntä itseään haluttaa.

Näin se on elämän laki. Toiset miehet saavat eläissään pillua ja imutuksia enemmän kuin ehtivät tai viitsivät tumputtaa.  Ne toiset taas urputtaa ja syyttää naisia kun jää pillua saamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan