Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin työreissulla ja kotona odottaa kaaos

Vierailija
15.06.2018 |

Joudun työni puolesta matkustamaan muutaman kerran vuodessa. Lähtö oli maanantai iltapäivänä. Olin tehnyt ruokaa ja jätin sen keittiön pöydälle, koska mieheni söisi sitä kuitenkin kohta. Pyysin miestä ottamaan pyykit koneesta kun lopettaa pyörittämisen, laittamaan ruuan jääkaappiin ja kastelemaan kukat.
Mies laitteli päivisin viestiä ja soiteltiin.
Mutta tulin muutama tunti sitten kotiin. Tekemäni ruoka edelleen pöydällä haisevana, pyykkini koneessa ja kukat nuupahtaneita. Kaljapulloja ja astioita lattialla ja pöydillä, einesruoka roskia, likasia vaatteita. Joka paikassa kuivuneita tahroja, murusia, roskia. MITÄÄN ei oltu tehty, siis ei YHTÄÄN MITÄÄN.
Ja mikä on sohvalla istuvan miehen vastaus:" No unohtu vähän" ja minä tietysti räyhäämään hänelle että mitä H*LVETTIÄ??! Johon mies "No sä oot parempi siivoomisessa"
Ja siis mies osaa kyllä siivota ja tekee kotitöitä, eli en ole häntä paaponut piloille. On myös asunut yksin ja hänellä on ollut ihan perus siistiä aina. Ja en itsekkään ole mikään himo siivooja, mutta pidän kotia ihan perus siistinä.
Päätin kääntyä 180 astetta ja lähdin hotelliin. Nyt mies soittelee ja laittelee viestiä, että siivoo kyllä, jos se on siitä kiinni. V*tuttaa ja tuntuu niin pettyneeltä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorka kirjoitti:

Ap tiedän tunteen. Jos mies yli 20-vuotias niin lähde menemään.

Hän on 34 vuotias.. Ap

Vierailija
22/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on varmasti ollu hauskaa sen ajan kun niuhottaja on ollut poissa. Paluusi muistutti v*ttumaisesta suorittamisesta, joka on omiaan pilaamaan miehen hyvän buugin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asunto on yhtä lailla ( ellei enemmänkin) miehen kuin aloittajankin.

Aloittajalla ei ole mitään oikeutta myöskään käskyttää (ei-holhouksen alaista) miestään elämään niin kuin hän sattuu vaatimaan.

Eipä tietenkään ole. Mutta maalaisjärjen käyttö on sallittua. Ja empä minä miestäni käskyttänyt siivoamaan. Pyysin laittamaan pyykit kuivumaan, kastelemaan kukat ja laittamaan sen s*atanan ruuan jääkaappiin. 

Ota sitten ihmeessä se ero.

Tuollaista hysteerikkoa tuskin kukaan kovin pitkään katselee.

Vierailija
24/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole kumppania, sinulla on aikuislapsi. Ihan itse päätät haluatko jäädä tuohon tilanteeseen vai et.

Minua kiinnostaa tämä aikuislapsi-ilmiö. Onko tämä kovinkin tavallista nykyaikana?

Vierailija
25/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä olen työmatkalla saan aina siivota kun tulen kotiin. Ja olen mies. En ole avannut suutani, kun vaimo valittaa kuinka vaikeaa on ollut. En jaksa tapella siitä. Kun vaimo on työmatkalla talo pysyy siistinä koko se ajan.

Mitä olen kavereiden kanssa jutellut niin naisilla on suurempi toleranssi likaisuudelle

Olen pahoillani puolestasi. Mutta kyllähän sinullakin on oikeus sanoa asiasta, mikä sinua vaivaa jos kerran vaimosikin saa. Ja kyllä itsekkin tiedän naisia jotka eivät siivoa, mm veljeni ex vaimo oli tälläinen. Veljeni kävi töissä, hoiti heidän pienen poikansa ja kodin. Nainen ei tehnyt päivisin mitään ja illalla vielä valitti veljelleni kun tämä ei jaksanut katsoa elokuvaa hänen kanssaan. 

Vierailija
26/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on varmasti ollu hauskaa sen ajan kun niuhottaja on ollut poissa. Paluusi muistutti v*ttumaisesta suorittamisesta, joka on omiaan pilaamaan miehen hyvän buugin.

En minä hauskanpitoa kiellä, enkä kyllä yleensä edes niuhota. Mutta eipä mies minunkaan paskojani alkaisi siivoamaan, jos roolit olisivat toisinpäin. Ap

Vierailija
27/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole kumppania, sinulla on aikuislapsi. Ihan itse päätät haluatko jäädä tuohon tilanteeseen vai et.

Minua kiinnostaa tämä aikuislapsi-ilmiö. Onko tämä kovinkin tavallista nykyaikana?

On valitettavan yleistä ja siinä huomaa että miehet ovat henkisesti heikompi sukupuoli, kaipaavat hoivaajaa ja äitihahmoa vielä aikuisenakin, toisin kuin naiset.

Vierailija
28/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ton pettymyksen.

Minä itse teen arkena kaiken, siis aivan kaiken ja näin on ollut jo 23 vuotta. Mies kyllä vie lautasen tiskipöydälle ja ruuan tähteetkin päätyy joskus jopa roskiin asti. Kyllähän se toisinaan pännii, ja turhautuneena olen siitä joskus sanonutkin, vittuku pitää kaikki tehdä aina yksin. Mutta, silloin kun olen reissussa, mies osaa toimia ja pärjää yksinään. Käyn 4-5 kertaa vuodessa n.10 päivän reissuilla pohjoisessa sukuloimassa + tähän kenties mökkireissut kesä-elokuu. Aina kun tulen kotiin, tiskikone on pyörinyt, roskat viety, kahvimaidot mulle ostettu ( hän ei juo ), illan safka-ainekset kaapissa, kissaa hoidettu ja kodin yleisilme muutenkin siisti. Mistään ei ole tarvinnut valittaa. Mitään ohjeita ei ole pahemmin tarvinnut antaa eikä pyytää mitään. Lähtiessä olen ostanut itse kuitenkin kaikki kissanruuat valmiiksi ja miehelle sapuskat, vaatteet silitetty jne. Että helppohan hänen on siellä kissan kanssa vaan röhnöttää sohvalla ja juoda olutta :) Mutta pakko sanoa, että jos reissusta palattuani koti olisi kuin pommin jäljiltä, kääntyisin varmaan takaisin....Sen verran täytyy yhteisestä kodista pitää huolta, että myös minulla on kivaa palata sinne. Hänellä kuitenkin on arkena kaikki "valmiina".

Vierailija
29/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä mieslapsi.

Vierailija
30/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä hauskanpitoa kiellä, enkä kyllä yleensä edes niuhota. Mutta eipä mies minunkaan paskojani alkaisi siivoamaan, jos roolit olisivat toisinpäin. Ap

Nytkö väität, että mies VAATI sinua siivoamaan sotkunsa, joita liioittelet äärimmäisesti?

Jos mies on ollut koko viikon töissäkin, niin epäilenpä sinun kuvaustasi asunnon kunnosta.

Mutta Porvoossa toki kaikki on aina mahdollista.

Vierailija
31/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi tajuta, että kahden aikuisen taloudessa siivous olisi joku ongelma, melko lailla itsestään pysyy siistinä, tietty pyykkikone pitää pyörittää 2 krt viikko, vie työaikaa noin 5 min, siis täyttö ja tyhjennys. Ruokaa voi tehdä jos huvittaa tai syödä lounaat töissä/ulkona. Imurointi ehkä joka toinen viikko ja kukkien kastelu 1 krt viikko, ei voi muutamassa päivässä nuupahtaa huonekasvit edes kuumalla ilmalla.  Kotitöihin ei millään tällaisessa taloudessa saa menemään kuin max. 2h viikossa ja silloin ollaan jo erinomaisella siisteystasolla. 

Lasten ollessa pieniäkään mulla ei ollut ongelmana kotitöiden paljous vaan enemmänkin järkevän tekemisen puute, ajan paljous, että mitä keksii, jotta itsellä ja lapsilla olisi mielekästä puuhaa ja ajankulua. Koska kotitöitä on nykyisin niin vähän, meillä on aikaa ja mahdollisuksia viettää aikaa palkkatyöhön, viihteeseen, ajatteluun, oleiluun, tv:n katseluun, lukemiseen, ystävien näkemiseen, urheiluun, shoppailuun yms. kaikkeen muuhun. 

Eli asiaan: millainen äijä saa 3-4 päivässä yksinään kämpän noin paskaiseksi, mitä hän on tehnyt? Levitellyt ruokaa tahallaan pitkin lattioita? Virtsannut/kakkinut pitkin kylpyhuonetta? Paskastanut kasan vaatteita, hikoillut ne urheillessa, vai miten ne on tulleet niin paskaisiksi? Ryypännyt ihan hemmetisti, lotrannut kaljaa sohville, heitellyt tölkkejä pitkin poikin? Ihmeellinen tyyppi ja tuliko yllärinä? 

Vierailija
32/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en voi tajuta, että kahden aikuisen taloudessa siivous olisi joku ongelma, melko lailla itsestään pysyy siistinä, tietty pyykkikone pitää pyörittää 2 krt viikko, vie työaikaa noin 5 min, siis täyttö ja tyhjennys. Ruokaa voi tehdä jos huvittaa tai syödä lounaat töissä/ulkona. Imurointi ehkä joka toinen viikko ja kukkien kastelu 1 krt viikko, ei voi muutamassa päivässä nuupahtaa huonekasvit edes kuumalla ilmalla.  Kotitöihin ei millään tällaisessa taloudessa saa menemään kuin max. 2h viikossa ja silloin ollaan jo erinomaisella siisteystasolla. 

Lasten ollessa pieniäkään mulla ei ollut ongelmana kotitöiden paljous vaan enemmänkin järkevän tekemisen puute, ajan paljous, että mitä keksii, jotta itsellä ja lapsilla olisi mielekästä puuhaa ja ajankulua. Koska kotitöitä on nykyisin niin vähän, meillä on aikaa ja mahdollisuksia viettää aikaa palkkatyöhön, viihteeseen, ajatteluun, oleiluun, tv:n katseluun, lukemiseen, ystävien näkemiseen, urheiluun, shoppailuun yms. kaikkeen muuhun. 

Eli asiaan: millainen äijä saa 3-4 päivässä yksinään kämpän noin paskaiseksi, mitä hän on tehnyt? Levitellyt ruokaa tahallaan pitkin lattioita? Virtsannut/kakkinut pitkin kylpyhuonetta? Paskastanut kasan vaatteita, hikoillut ne urheillessa, vai miten ne on tulleet niin paskaisiksi? Ryypännyt ihan hemmetisti, lotrannut kaljaa sohville, heitellyt tölkkejä pitkin poikin? Ihmeellinen tyyppi ja tuliko yllärinä? 

Mielikuvitusmiehen mielikuvitussotkut voi olla vaikka millaiset!  ; )

Vierailija
33/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi siellä hotellissa tehdä pienen oikeinkirjoitus -ja yhdyssanakurssin, kun aikaa kerta on. Ihmettelen, että miten on koskaan päässyt töihin, kun ei osaa edes kirjoittaa kunnolla.

Vierailija
34/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh.

Me matkustamme molemmat ja olisi tosi paskamaista tulla likaiseen kotiin. Meillä on sanaton sopimus siitä että saadaan tulla siistiin kotiin jossa on ruoka odottamassa.

Juuri olin 2x5 pvä reissut ja silläaikaa oli  myös asuntonäyttö meillä. Kämppä oli ihan viimeisen päälle siivottu

Vierailija
35/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meilläkään arkisin juurikaan siivota. Tavarat laitetaan paikoilleen, imoroidaan noin kerran 1,5 viikossa ja tiskataan joka toinen päivä (asunnossa ei ole tiskikoneelle paikkaa). Meillä on aina suht perus siistiä.

Ja kuule, en itsekkään ymmärrä miten asunto on saatu tuohon kuntoon. Ilmeisesti on tehnyt jotain ruokaa itselleen, mitä on vissiin lentänyt lattioille ja pöydälle. Mies on fyysisessä työssä, joten näillä keleillä t-paitoja ja kalsareita kuluu, joten ne oli heitelty lattialle. Ja pöttöön oli kyllä osunut tarpeita tehdessään. Ja kaljaa oli mennyt ilmeisen paljon eilen illalla kavereidensa kanssa, koska jalkapallo. Mutta läikkiä oli lattialla sohvan edustalla, keittiössä, pöydillä. En itsekkään käsitä tätä, että miten.

ja kyllä, tuli yllätyksenä. Tiesin kyllä, että mieheni ei ole mikään himo siivooja, mutta että tälläinen yllätys kun tulen kotiin. Ap 

Vierailija
36/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi siellä hotellissa tehdä pienen oikeinkirjoitus -ja yhdyssanakurssin, kun aikaa kerta on. Ihmettelen, että miten on koskaan päässyt töihin, kun ei osaa edes kirjoittaa kunnolla.

Kyllä, minun oikeinkirjoitus ei todellakaan ole mistään parhaasta päästä. Työssäni pärjään kyllä (luojan kiitos) tällä kirjoitustaidolla. Minulla on lukihäiriö, mutta olen kyllä katsonut äidinkielen kursseja. Hävettäähän tämä itseänikin. Ap

Vierailija
37/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joutunut ottamaan tiukan linjan sen suhteen että en enää passaa miestä. Ennen olin hyvää hyvyyttäni kodin hengetär mutta sitten meni kuppi nurin.

En enää siivoa miehen jälkiä, en pese ja silitä hänen pyykkejään, en vie likaisia makuuhuoneen lattialla lojuvia vaatteita pyykkikoppaan. Juuri nauroin kun mies käytti vaalean beigeä kevät/kesä/syystakkiaan KOLME vuotta putkeen pesemättä. Sitten kun takki oli pinttynyt pikimustaksi hihoista hän mietti että ostaisko uuden. Sanoin että et todellakaan osta uutta kun vaate likaantuu vaan peset puhtaaksi. Sen jälkeen yritti kysellä miten pyykkikone toimii, mutta käskin herra insinöörin opetella.

Vierailija
38/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne?

Vierailija
39/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli vaan nauttinut olostaan yksin ja kavereidensa kanssa. Sitten sinä tulet pilaamaan kaiken. 

Vierailija
40/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meilläkään arkisin juurikaan siivota. Tavarat laitetaan paikoilleen, imoroidaan noin kerran 1,5 viikossa ja tiskataan joka toinen päivä (asunnossa ei ole tiskikoneelle paikkaa). Meillä on aina suht perus siistiä.

Ja kuule, en itsekkään ymmärrä miten asunto on saatu tuohon kuntoon. Ilmeisesti on tehnyt jotain ruokaa itselleen, mitä on vissiin lentänyt lattioille ja pöydälle. Mies on fyysisessä työssä, joten näillä keleillä t-paitoja ja kalsareita kuluu, joten ne oli heitelty lattialle. Ja pöttöön oli kyllä osunut tarpeita tehdessään. Ja kaljaa oli mennyt ilmeisen paljon eilen illalla kavereidensa kanssa, koska jalkapallo. Mutta läikkiä oli lattialla sohvan edustalla, keittiössä, pöydillä. En itsekkään käsitä tätä, että miten.

ja kyllä, tuli yllätyksenä. Tiesin kyllä, että mieheni ei ole mikään himo siivooja, mutta että tälläinen yllätys kun tulen kotiin. Ap 

Lähdet hotelliin muutaman vaatteen ja muutaman läikän takia, vaikka miehesi on ollut koko viikon töissä?

Omia rahojasihan ( toivottavasti erilliset tilit ) tuhlaat mitättömän asian takia.

Huutista prinsessalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän