Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin työreissulla ja kotona odottaa kaaos

Vierailija
15.06.2018 |

Joudun työni puolesta matkustamaan muutaman kerran vuodessa. Lähtö oli maanantai iltapäivänä. Olin tehnyt ruokaa ja jätin sen keittiön pöydälle, koska mieheni söisi sitä kuitenkin kohta. Pyysin miestä ottamaan pyykit koneesta kun lopettaa pyörittämisen, laittamaan ruuan jääkaappiin ja kastelemaan kukat.
Mies laitteli päivisin viestiä ja soiteltiin.
Mutta tulin muutama tunti sitten kotiin. Tekemäni ruoka edelleen pöydällä haisevana, pyykkini koneessa ja kukat nuupahtaneita. Kaljapulloja ja astioita lattialla ja pöydillä, einesruoka roskia, likasia vaatteita. Joka paikassa kuivuneita tahroja, murusia, roskia. MITÄÄN ei oltu tehty, siis ei YHTÄÄN MITÄÄN.
Ja mikä on sohvalla istuvan miehen vastaus:" No unohtu vähän" ja minä tietysti räyhäämään hänelle että mitä H*LVETTIÄ??! Johon mies "No sä oot parempi siivoomisessa"
Ja siis mies osaa kyllä siivota ja tekee kotitöitä, eli en ole häntä paaponut piloille. On myös asunut yksin ja hänellä on ollut ihan perus siistiä aina. Ja en itsekkään ole mikään himo siivooja, mutta pidän kotia ihan perus siistinä.
Päätin kääntyä 180 astetta ja lähdin hotelliin. Nyt mies soittelee ja laittelee viestiä, että siivoo kyllä, jos se on siitä kiinni. V*tuttaa ja tuntuu niin pettyneeltä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tilanne?

No mies kuulemma siivoo kotona ja minä istun hotellihuoneessa viinilasin kanssa. Sovittiin, että tulen huomenna katsomaan, että mikä tilanne. Mies on pyydellyt anteeksi ja lupaa korvata tämän. 

Vierailija
42/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en voi tajuta, että kahden aikuisen taloudessa siivous olisi joku ongelma, melko lailla itsestään pysyy siistinä, tietty pyykkikone pitää pyörittää 2 krt viikko, vie työaikaa noin 5 min, siis täyttö ja tyhjennys. Ruokaa voi tehdä jos huvittaa tai syödä lounaat töissä/ulkona. Imurointi ehkä joka toinen viikko ja kukkien kastelu 1 krt viikko, ei voi muutamassa päivässä nuupahtaa huonekasvit edes kuumalla ilmalla.  Kotitöihin ei millään tällaisessa taloudessa saa menemään kuin max. 2h viikossa ja silloin ollaan jo erinomaisella siisteystasolla. 

Lasten ollessa pieniäkään mulla ei ollut ongelmana kotitöiden paljous vaan enemmänkin järkevän tekemisen puute, ajan paljous, että mitä keksii, jotta itsellä ja lapsilla olisi mielekästä puuhaa ja ajankulua. Koska kotitöitä on nykyisin niin vähän, meillä on aikaa ja mahdollisuksia viettää aikaa palkkatyöhön, viihteeseen, ajatteluun, oleiluun, tv:n katseluun, lukemiseen, ystävien näkemiseen, urheiluun, shoppailuun yms. kaikkeen muuhun. 

Eli asiaan: millainen äijä saa 3-4 päivässä yksinään kämpän noin paskaiseksi, mitä hän on tehnyt? Levitellyt ruokaa tahallaan pitkin lattioita? Virtsannut/kakkinut pitkin kylpyhuonetta? Paskastanut kasan vaatteita, hikoillut ne urheillessa, vai miten ne on tulleet niin paskaisiksi? Ryypännyt ihan hemmetisti, lotrannut kaljaa sohville, heitellyt tölkkejä pitkin poikin? Ihmeellinen tyyppi ja tuliko yllärinä? 

Ei meilläkään arkisin juurikaan siivota. Tavarat laitetaan paikoilleen, imoroidaan noin kerran 1,5 viikossa ja tiskataan joka toinen päivä (asunnossa ei ole tiskikoneelle paikkaa). Meillä on aina suht perus siistiä.

Ja kuule, en itsekkään ymmärrä miten asunto on saatu tuohon kuntoon. Ilmeisesti on tehnyt jotain ruokaa itselleen, mitä on vissiin lentänyt lattioille ja pöydälle. Mies on fyysisessä työssä, joten näillä keleillä t-paitoja ja kalsareita kuluu, joten ne oli heitelty lattialle. Ja pöttöön oli kyllä osunut tarpeita tehdessään. Ja kaljaa oli mennyt ilmeisen paljon eilen illalla kavereidensa kanssa, koska jalkapallo. Mutta läikkiä oli lattialla sohvan edustalla, keittiössä, pöydillä. En itsekkään käsitä tätä, että miten.

ja kyllä, tuli yllätyksenä. Tiesin kyllä, että mieheni ei ole mikään himo siivooja, mutta että tälläinen yllätys kun tulen kotiin. Ap 

Lähdet hotelliin muutaman vaatteen ja muutaman läikän takia, vaikka miehesi on ollut koko viikon töissä?

Omia rahojasihan ( toivottavasti erilliset tilit ) tuhlaat mitättömän asian takia.

Huutista prinsessalle!

Joo, kyllä lähden. Eläköön mies paskassa, minä menen sitten enemmin sinne hotelliin, jos yhteisestä kodista ei osata pitää huolta. Varsinkaan, kun kyse ei ollut mistään muutamasta läikästä tai muutamasta vaatteesta. Ja ei, minä en nipota jos murusia tai läikkiä on siellä täällä. Ja omani on rahani. 

Ja ihan yhtälailla minä olen myös ollut töissä sen noin 12- 14h päivässä. ( reissutöissä teemme pitkiä päiviä, ettei tarvitse olla noin kahta viikkoa reissussa) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tilanne?

No mies kuulemma siivoo kotona ja minä istun hotellihuoneessa viinilasin kanssa. Sovittiin, että tulen huomenna katsomaan, että mikä tilanne. Mies on pyydellyt anteeksi ja lupaa korvata tämän. 

Provohan sä toki olet, mutta ihmettelen silti kuka mies muka tuollaista draamakuningatarta katselisi, saatika nöyristelisi.

Vierailija
44/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tilanne?

Panee sua kovalla kakkoseen. Oot ansainnut.

Vierailija
45/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille, joka ihmetteli että minkälainen äijä saa kämpän 3-4 päivässä noin paskaiseksi, niin ei ole temppu eikä mikään. Saan itsekin ja nainen olen. Siivoan kyllä sotkuni, varsinkin jos toinen on tulossa kotiin, mutta yksin siedän vallan hyvin vaikka minkälaista sotkua.

Itseasiassa kukaan ei edes tiedä kuinka sotkuinen oikeasti olen, ehdin aina siivota ajoissa jälkeni.

Vierailija
46/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on täysin mahdollista. Meillä minä pesen pääosin pyykit, en kestä sitä rahan menoa joka tulee kun mies työntää 1/4 pesuaineesta kertapesuun. Jos hän jotain pesee niin omat vaatteensa. Mun iho ei kestä sitä pyykinpesuainetta. Pyykkiä kertyy siis jonkin verran, pesen n. Kerran viikossa muutaman koneellisen. Pyykit viikkaa joko mies tai minä. Miehellä oma tyyli viikata, mulla oma. Täysin ok, sillä mun tapa ei ole ainut oikea.

Tiskit tiskataan miehen puolelta ilman pesuainetta eli rasvaa löytyy esim lautasista. Lasit päästää niin pinttyneiksi, ettei niistä lähmätahroista näe läpi kunnolla ja lasi on sumea. Saattaa olla muutaman päivän kokikset pohjalla. Mä en näihin laseihin koske. Ne on miehen. Lautaset pesen usein vähin äänin uudelleen kun otan käyttöön. Eli en sano tästä. Mä pesen omat astiat pois ja tuo saa harrastaa maailman kuvottavinta tapaa räkiä niitä klimppejään tuonne altaan pohjalle omien paskasten astioiden päälle.

Imuria tuo ei ole käyttänyt vuosiin. Yleensä kun siivoaa lattian niin ottaa kostean luutun ja sen kanssa vetää roskat kasaan. Tää on mulle fine, kunhan tekee jotain. Imuri ei ole ainut oikea siivousväline, vaikka mä tykkäänkin imuroida.

Vessaa tuo ei osaa pestä ollenkaan. Paskomisen jälkeen vain huuhtelee pideellä suurimmat. Vihaan näitä rantuja sydämeni pohjasta. Niistä sanon, että meillä on harja ja sitä käytetään. Kuvottavaa katsoa toisen rantuja ja en kulje perässä siivoamassa. No en ja rannut on siinä. Tasolla on usein partakarvoja sekä räkäklimpin jäännöksiä. Ne kun tulevat sopivasti juuri kun olen saanut pestyä. Viime kerralla ilmoitin että nyt saa tuon kanssa riittää, mulla menee hermo ja vessa on sen verran pyhä mulle, että kun niittaa siinä kiinni niin mä muutan omaan asuntoon. Tuli vipinää kinttuihin sen yhden kerran ajaksi.

Sohvalla on aina lautasia, pikaruokajätteitä, spermasia papereita, ruokatahroja, ruoan muruja, kaljatölkkejä, nuo em. lähmäset lasit, likasia vaatteita, jne. Kun mies tässä makaa niin olen yleensä toisessa päässä ja tuon kasan vain työnnän mieheen päin. En siivoa, en katso, vain työnnän jotta mahdun itse. Tämä saa 'höh'-maininnan ja alkaa siivoomaan niitä pois.

Kun tapailimme ja seurustelun alussa mies oli hyvinkin siisti. Minä en ole käytäntöjäni muuttanut, mies vain olettaa että olen ja teen kotityöt hänenkin puolesta. Hän on sentään yrittäjä ja vain palkoillinen ulkopuolella. Toisinaan totean, että mulla ei omia lapsia ole ja mä en lasten kanssa harrasta seksiä. Aikuiset osaavat siivota ja jos ei osaa niin opettelevat.

Vierailija
47/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös välillä sellainen kaaos. Ja meillä on juurikin mies joka sotkee. Perheessä on myös 2 lasta. Miehen sotkeminen alkoi vasta toisen lapsen synnyttyä. Mua ei niin ärsyttäisi koko asia, mutta miehen sukulaiset (anoppi varsinkin) näkevät vaivaa. Se että minä en tee mitään kuulemma. Mies on ylijiumala hoitaessa lapsia osa-aikaisen työn ohessa.Valitettavasti käyn töissä ja en kerkeä siivota sitä mukaan kuin täällä sotketaan minun poissaollessani. Vuorotyöt ja vielä välillä reissut päälle. Reissuja vältän viimeiseen tippaan. Viimeinen reissu kesti kolme päivää. Sotkuja siivosin viikon. Olen yrittänyt myös saada neuvolasta apua. Ei onnistunut, on hienoa miehen osallistuvan lasten hoitoon. Lapsilla kun ei ole kerran hätää. Mies ruokkii ja pukee puhtaat vaatteet päälle. Minä vaan en jaksa tätä kauaa. Haluaisin lapset päivähoitoon poissaollessani Esim. Tiskasin koneella kolmen päivän jälkeen viisi (!) täyttökertaa! Lautaset kun olivat loppuneet olivat siirtyneet pakasterasioihin. Pyykit siihen päälle ja tahrat.

Vierailija
48/50 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kaksi aikuista. Itse olen normisiisti ihminen. Mies jättää omat tavaransa olohuoneen lattialle keoiksi, ei ole ikinä pessyt kylppäriä/vessaa, sotkee keittiön, ei pese kuin tarpeellisimmat omista pyykeistään. Ja ennen kuin joku sanoo, että elän toisen lompakolla: minä käyn töissä ja herra opiskelee. Aloitin juuri siivouslakon.

Vierailija
49/50 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on täysin mahdollista. Meillä minä pesen pääosin pyykit, en kestä sitä rahan menoa joka tulee kun mies työntää 1/4 pesuaineesta kertapesuun. Jos hän jotain pesee niin omat vaatteensa. Mun iho ei kestä sitä pyykinpesuainetta. Pyykkiä kertyy siis jonkin verran, pesen n. Kerran viikossa muutaman koneellisen. Pyykit viikkaa joko mies tai minä. Miehellä oma tyyli viikata, mulla oma. Täysin ok, sillä mun tapa ei ole ainut oikea.

Tiskit tiskataan miehen puolelta ilman pesuainetta eli rasvaa löytyy esim lautasista. Lasit päästää niin pinttyneiksi, ettei niistä lähmätahroista näe läpi kunnolla ja lasi on sumea. Saattaa olla muutaman päivän kokikset pohjalla. Mä en näihin laseihin koske. Ne on miehen. Lautaset pesen usein vähin äänin uudelleen kun otan käyttöön. Eli en sano tästä. Mä pesen omat astiat pois ja tuo saa harrastaa maailman kuvottavinta tapaa räkiä niitä klimppejään tuonne altaan pohjalle omien paskasten astioiden päälle.

Imuria tuo ei ole käyttänyt vuosiin. Yleensä kun siivoaa lattian niin ottaa kostean luutun ja sen kanssa vetää roskat kasaan. Tää on mulle fine, kunhan tekee jotain. Imuri ei ole ainut oikea siivousväline, vaikka mä tykkäänkin imuroida.

Vessaa tuo ei osaa pestä ollenkaan. Paskomisen jälkeen vain huuhtelee pideellä suurimmat. Vihaan näitä rantuja sydämeni pohjasta. Niistä sanon, että meillä on harja ja sitä käytetään. Kuvottavaa katsoa toisen rantuja ja en kulje perässä siivoamassa. No en ja rannut on siinä. Tasolla on usein partakarvoja sekä räkäklimpin jäännöksiä. Ne kun tulevat sopivasti juuri kun olen saanut pestyä. Viime kerralla ilmoitin että nyt saa tuon kanssa riittää, mulla menee hermo ja vessa on sen verran pyhä mulle, että kun niittaa siinä kiinni niin mä muutan omaan asuntoon. Tuli vipinää kinttuihin sen yhden kerran ajaksi.

Sohvalla on aina lautasia, pikaruokajätteitä, spermasia papereita, ruokatahroja, ruoan muruja, kaljatölkkejä, nuo em. lähmäset lasit, likasia vaatteita, jne. Kun mies tässä makaa niin olen yleensä toisessa päässä ja tuon kasan vain työnnän mieheen päin. En siivoa, en katso, vain työnnän jotta mahdun itse. Tämä saa 'höh'-maininnan ja alkaa siivoomaan niitä pois.

Kun tapailimme ja seurustelun alussa mies oli hyvinkin siisti. Minä en ole käytäntöjäni muuttanut, mies vain olettaa että olen ja teen kotityöt hänenkin puolesta. Hän on sentään yrittäjä ja vain palkoillinen ulkopuolella. Toisinaan totean, että mulla ei omia lapsia ole ja mä en lasten kanssa harrasta seksiä. Aikuiset osaavat siivota ja jos ei osaa niin opettelevat.

Mitä?! Pakko olla provo... Miksi kukaan olisi vapaaehtoisesti tuollaisen ihmisen kanssa? Minä olisin 10000 kertaa mieluummin yksin.

Vierailija
50/50 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama homma. Mies ei tee kotona kyllä muutenkaan mitään, makaa vaan päivät sohvalla. Minä saan siivota ja tehdä kaiken ja vaikka pyytäisinkin miestä siivoamaan aina on sama vastaus joojoo. 

Onko teillä lapsia?

Kaikkia p.kasoja tekin kattelette. Ja osa vielä nauraa täällä, että mulla on samanlainen paskanvetelä mies.

Wtf