Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihdoin päätettiin miehen kanssa aloittaa raskauden yritys :)

Vierailija
16.07.2008 |

Täytän syksyllä 28v, ja olen hienovaraisesti yrittänyt vihjailla, että voisikos sen vauvan aika jo pikkuhiljaa olla.



Jännää! Saa nähdä kuinka pian tärppää tai tärppääkö ollenkaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pian tärppää!

Vierailija
2/13 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin vähän samat ajatukset, olen vihjaillut asiasta miehelle jo viime syksystä, ja nyt tuntuu että mun vihjauksilla syntyis jotain tulostakin... :D Syksyllä kuulemma voitais mennä naimisiin ja siitä se sitten lähtis... Yritys. Joten peukut pystyyn molemmille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva syntyy tammikuussa!



2

Vierailija
4/13 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme olleet naimisissa jo 4 vuotta...joten alkaahan tässä olla jo aikakin ;)



Tsemppiä myös teille yritykseen! Ja tammikuun vauvaa odottavalle odotukseen!



ap

Vierailija
5/13 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan julmettu yllätys se tärppääminen. Meillä toisesta kierrosta, olin itse henkisesti varautunut pidempäänkin aikaan. Ostin niitä ovistikkujakin, mutta käyttämättä ne jäivät kun en muistanut...

Vierailija
6/13 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkäänkin yrittämiseen, mutta mies tuntuu ajattelevan että se on sitten kertalaakista pullat uunissa :)



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas ei ihan vielä olla siellä asti. Mies haluaa ensin naimisiin. Ja sitä ennen hänen pitää kosia, koska jos aloite tulisi minulta, se ketuttaisi molempia hyvin pitkään.



Nyt vaan pitää malttaa olla hiljaa tarpeeksi kauan, että mies saa kysyttyä. :)



Ja vahinkoakaan ei valitettavasti käynyt, sen verran supistelee ja vuotaa paraikaa. ;)

Vierailija
8/13 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä auta kuin odotella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä painostaa. Toivotaan että mies kosii pian ja tekin pääsette vauvan yritykseen :)



ap

Vierailija
10/13 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä painostaa. Toivotaan että mies kosii pian ja tekin pääsette vauvan yritykseen :)

ap

Vähän olen kuitenkin "painostanut" mm. jättämällä hääpukukuvia, joita olen netistä poiminut, tietokoneelle auki... :D Verbaalisesti pyrin kuitenkin pysymään hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 9

Vierailija
12/13 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tsemppiä silti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus vaan tekee mieli iloita tietyistä asioista "julkisestikin" :) Silläkin uhalla, että se ärsyttää tai häiritsee muita. Kavereille en viitsi ilmoittaa, sillä en jaksa alituista utelemista projektin etenemisestä. Ja kyseessä kuitenkin sen verran henkilökohtainen asia, että anonyyminä pysyttelen täälläkin :)



Kiitti tsempeistä!



ap



ap