Vihdoin päätettiin miehen kanssa aloittaa raskauden yritys :)
Täytän syksyllä 28v, ja olen hienovaraisesti yrittänyt vihjailla, että voisikos sen vauvan aika jo pikkuhiljaa olla.
Jännää! Saa nähdä kuinka pian tärppää tai tärppääkö ollenkaan.
Kommentit (13)
Meilläkin vähän samat ajatukset, olen vihjaillut asiasta miehelle jo viime syksystä, ja nyt tuntuu että mun vihjauksilla syntyis jotain tulostakin... :D Syksyllä kuulemma voitais mennä naimisiin ja siitä se sitten lähtis... Yritys. Joten peukut pystyyn molemmille!
Me olemme olleet naimisissa jo 4 vuotta...joten alkaahan tässä olla jo aikakin ;)
Tsemppiä myös teille yritykseen! Ja tammikuun vauvaa odottavalle odotukseen!
ap
Kyllä se on ihan julmettu yllätys se tärppääminen. Meillä toisesta kierrosta, olin itse henkisesti varautunut pidempäänkin aikaan. Ostin niitä ovistikkujakin, mutta käyttämättä ne jäivät kun en muistanut...
pitkäänkin yrittämiseen, mutta mies tuntuu ajattelevan että se on sitten kertalaakista pullat uunissa :)
ap
Meillä taas ei ihan vielä olla siellä asti. Mies haluaa ensin naimisiin. Ja sitä ennen hänen pitää kosia, koska jos aloite tulisi minulta, se ketuttaisi molempia hyvin pitkään.
Nyt vaan pitää malttaa olla hiljaa tarpeeksi kauan, että mies saa kysyttyä. :)
Ja vahinkoakaan ei valitettavasti käynyt, sen verran supistelee ja vuotaa paraikaa. ;)
eikä painostaa. Toivotaan että mies kosii pian ja tekin pääsette vauvan yritykseen :)
ap
eikä painostaa. Toivotaan että mies kosii pian ja tekin pääsette vauvan yritykseen :)
ap
Vähän olen kuitenkin "painostanut" mm. jättämällä hääpukukuvia, joita olen netistä poiminut, tietokoneelle auki... :D Verbaalisesti pyrin kuitenkin pysymään hiljaa.
joskus vaan tekee mieli iloita tietyistä asioista "julkisestikin" :) Silläkin uhalla, että se ärsyttää tai häiritsee muita. Kavereille en viitsi ilmoittaa, sillä en jaksa alituista utelemista projektin etenemisestä. Ja kyseessä kuitenkin sen verran henkilökohtainen asia, että anonyyminä pysyttelen täälläkin :)
Kiitti tsempeistä!
ap
ap
Toivottavasti pian tärppää!