Kerääpä kaikki teidän viinakset pöydälle ja sano että eipä juodakaan näitä yhtään koko viikonloppuna
Jos mies ei pysty siihen, niin eikös alkoholi ole sitten ongelma hänelle?
Kommentit (9)
Meillä on alkoholia kotona eikä ole kenellekään mikään ongelma olla juomatta. Itse asiassa taitaa suurin osa juomista olla jo niin vanhoja että menneet pilalle/väljähtyneet.
No enpä taida tehdä. Vietän viikonloppua itsekseni ja totta maar aion tissutella.
Onko aloittajan mies holhouksen alainen, vai onko ap vain puhtaasti mukahauska vaiko kusipää?
Mies on absolutisti, ei tee tiukkaa, mutta itse kyllä otan vähän valkoviiniä. Eipä kyllä oo paljoo niitä viinaksia pöydälle laittaa tänä viikonloppuna, yksi vaivainen valkkaripullo. Toisaalta, ei mua haittais vaikken ottais yhtään tänä viikonloppuna, säilyispä juhannukseen :)
Viinat pysyy kaapissa ellei kukaan halua niitä juoda. Miksi ne pitäisi esille kaivaa?
Tämä vkl kyllä tissutellaan, vuoden ainoa lapsivapaa tiedossa😁
Taitaa olla yhdessä pullonpohjassa alle puoli desiä votkaa. Pitäisköhän huomenna ostaa alkomahoolia?
Meillä on tuhansilla euroilla "viinaa" eikä niitä ole mikään pakko juoda ollenkaan jos ei halua. eikä useasti juodakaan. Ja miksi ne pitäisi pöydälle erikseen raahata.
Itsellä "vanhenee" kaikki viinat kaappiin. Lahjaksi saatuja yritän pikkuhiljaa tarjota kavereille illanistujaisissa sun muissa.
M35
Heh. Mies sanoisi, että mikäs siinä.