Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerääpä kaikki teidän viinakset pöydälle ja sano että eipä juodakaan näitä yhtään koko viikonloppuna

Vierailija
15.06.2018 |

Jos mies ei pysty siihen, niin eikös alkoholi ole sitten ongelma hänelle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Mies sanoisi, että mikäs siinä.

Vierailija
2/9 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on alkoholia kotona eikä ole kenellekään mikään ongelma olla juomatta. Itse asiassa taitaa suurin osa juomista olla jo niin vanhoja että menneet pilalle/väljähtyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä taida tehdä. Vietän viikonloppua itsekseni ja totta maar aion tissutella. 

Vierailija
4/9 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajan mies holhouksen alainen, vai onko ap vain puhtaasti mukahauska vaiko kusipää?

Vierailija
5/9 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on absolutisti, ei tee tiukkaa, mutta itse kyllä otan vähän valkoviiniä. Eipä kyllä oo paljoo niitä viinaksia pöydälle laittaa tänä viikonloppuna, yksi vaivainen valkkaripullo. Toisaalta, ei mua haittais vaikken ottais yhtään tänä viikonloppuna, säilyispä juhannukseen :)

Vierailija
6/9 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinat pysyy kaapissa ellei kukaan halua niitä juoda. Miksi ne pitäisi esille kaivaa?

Tämä vkl kyllä tissutellaan, vuoden ainoa lapsivapaa tiedossa😁

Vierailija
7/9 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla yhdessä pullonpohjassa alle puoli desiä votkaa. Pitäisköhän huomenna ostaa alkomahoolia?

Vierailija
8/9 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuhansilla euroilla "viinaa" eikä niitä ole mikään pakko juoda ollenkaan jos ei halua. eikä useasti juodakaan. Ja miksi ne pitäisi pöydälle erikseen raahata.

Vierailija
9/9 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä "vanhenee" kaikki viinat kaappiin. Lahjaksi saatuja yritän pikkuhiljaa tarjota kavereille illanistujaisissa sun muissa.

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi