Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
dustinhome.fi, saankohan koskaan tilaustani?
15.06.2018 |
Kuukauden sisään toimituspäivää muutettiin jo kolmannen kerran. Nettisivujen mukaan tilaamani tuote piti olla varastossa tilaushetkellä, mutta ei sitten ollutkaan. Onko kellään kokemusta tästä firmasta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Töykeä asiakaspalvelu puhelimessa. Sääli yritystä, joka palkkaa osaamatonta asiakaspalveluhenkilökuntaa.
Ei pahoittelua, inttämistä ja äänen korottamista ja lopuksi vielä nöyryyttämistä.
Toivottavasti saan tuotteet tästä asiakaspalveluun soitosta huolimatta, onhan ne jo maksettu.
Soitin 1 kerran asiakaspalveluun ja kysyin tarkoittaako "arvioitu saapumispäivä" tuotteen toimitusta minulle vai heidän varastoon? (Osa tuotteista oli siis jo varastossa, osassa luki jälkitoimitus "arvioitu saapumispäivä ×××") Vastaus: varastoon ja kun kysyin koska tuote minulla? Vastaus 2-3 pv. Odottelin 4pv ja soitin kun ei kuulunut. Minun olisi pitänyt pyytää, että jakavat toimituksen osiin mikäli haluan saada varastossa olevat tuotteet heti ja jälkitoimitettavat myöhemmin. Muuten tulevat kaikki könttänä myöhemmin "arvioituna saapumispäivänä" viimeisen tuotteen mukaan.
Mielestäni pyysin toimitusta varastossa oleville tuotteille 1 puhelussa. Toisessa puhelussa useamman kerran ja vielä varmistettiin: haluatko nyt että lähetämme tuotteet vai ei?
Ei pahoittelua, ei selvennystä vaan selittelyä ja kyseessä sama henkilö, jonka kanssa aiemmin puhuin.
Saa nähdä tuleeko varasto tuotteet 2-3pv kuluessa ja jännä nähdä tuleeko jälkitoimitus "arvioituna" päivänä varastosta postiin vai soitellaanko vielä.