Huhtikuisten vimonen torstai
Käy vähiin nämä huhtikuun päivät.
Nyt joutaisimme kyllä kaikki jo synnärivisiitille menemään.
Minäkin kun olen ollut jo yli kolme tuntia hereillä ni tuntuu ettei tässäkään mitään järkee oo.No täytyy ottaa päiväunet sitten hyvällä omalla tunnolla.
Kaikki siis ennallaan.Maha-asukki ei ole kyllä syynä valvomisiin.
Ihan hissukseen hän nukkuu muutamaa liikuskelua lukuunottamatta.
Hyvä on rytmi.Saas nähä kuinka se toimii sitten syntymän jälkeen.
Nyt jään siis odottelemaan että tuo aurinko alkaisi lämmittämään ja sitten lähden aamukävelylle.Toivottavasti se edes pitäisi virkeänä.
Kanssa sisaret:mukavaa torstaita!!!
Äiti30.. 39 +6 (huh la siis huomenna) :D)
Kommentit (22)
niin mä tosiaan taidan olla vihonviimeinen täällä, eli mulla la vasta sunnuntaina, eli nytten 39+4.
Meillä kanssa riittää tuota yörallia isommilla lapsilla. Vanhin nukkuu koko yön veljensä sängyssä. mutta 3 v poika vaeltelee mun perässä kaiket yöt, saatetaan vaihtaa sänkyä normaalissa yössä 3 kertaa, joskun enemmän ja joskus ollaan päästy vain yhteen vaihtoon. Poika siis tulee aina puolen tunnin päästä mun perässä. Yhtään en tiedä miten toimitaan sitten kun vauva tulee, en tiedä mihin huoneeseen laitetaan vauvan sänky. tai isoveljen sänky tai missä edres itse nukun tai mies. Ja kun pojalla " syykin" siihen, ollaan korvien putkitusjonossa ja sitten siitepölyt vaivaa, niin nukutaan ataraxin kanssa. eli en viitsi huudattaa poikaa omaan sänkyynsä.
No, mutta kunhan vauva nyt edes syntyisi. Tänää tekisi mieli lähteä kunnon kävelylle. muutaman kivuttoman supistuksen olen bongannut. Jospa siinä olisi vähän edes toivoa.
ajattelin tulla kurkistamaan miten täällä menee...kyllä te kohta poksahdatte...ei sinne kukaan ole jäännyt=).
onnea hmar, meidän poika syntyi samana päivänä.=)
supistuksia kaikille toivoen
peetu ja pikkumies 4vrk