Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autistit on sosiaalisesti järkyttäviä henkisiä kiduttajia

Vierailija
04.08.2026 |

Älä ikinä sekaannu. Kuolet henkisesti ja vihaat heitä lopun elämääsi. 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audistit?

Vierailija
2/35 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on taas ableismia. Jännästi autistit on kuitenkin yleensä niitä kiusattuja, niitä joille aiheutetaan kärsimystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo on taas ableismia. Jännästi autistit on kuitenkin yleensä niitä kiusattuja, niitä joille aiheutetaan kärsimystä. 

Vammane hiljaa! Mene suihkuun ja siivoa kotisi!

Vierailija
4/35 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sentään etä myönsit olevasi kehitysvammainen. 

Vierailija
5/35 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vammane hiljaa! Mene suihkuun ja siivoa kotisi!

Kiitos esimerkistä. 

Vierailija
6/35 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se sama autismihullu, joka laittaa tänne päivittäin autismiviha aloituksia?

Vierailija
7/35 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Audistit?

Audi-mies on kuuluisa

Vierailija
8/35 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sentään etä myönsit olevasi kehitysvammainen. 

Autismi ei ole kehitysvamma. 

Vierailija
9/35 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on yksinäinen autisti, joka testaa käänteispsykologiaa.

Vierailija
10/35 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän he kuvittelee, koska minä.minä minä minä ja mun tunteet. 

Vierailija
11/35 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko ajatelleeksi että minä autistina pelkään konflikteja!Haluan juosta konflikteja karkuun!

Vierailija
12/35 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattaisi hakea hoitoa ongelmiinsa. Diagnoosi voisi helpottaa elämää, saisit oikeat lääkkeet. 

Vierailija
13/35 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen aina välittänyt muiden tunteista omiani enemmän. 

Vierailija
14/35 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä ajattelet, että vain sinulla on oikeus tunteisiin? Niiden muiden tunteet ovat mielestäsi vain itsekästä paskanjauhantaa?

Vierailija
15/35 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivathan he olla raskasta seuraa, kun loukkaantuvat tuikitavallisista asioista ja juuttuvat jankkaamaan samaa loputtomiin. Mutta eivät he sitä tahallaan tai pahuuttaan tee, he vain näkevät maailman eri tavalla.

Vierailija
16/35 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole autisti. Autisti ei mieti ympäröivää maailmaa eikä itseään eikä varsinkaan tunteita. Keskittyy johonkin asiaan ja on suurimman osan aikaa pois tieltä.  

Vierailija
17/35 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa autistinen poika on sellainen, että jos hän voittaa pelissä, hän on iloinen. Jos joku muu voittaa pelikssä, hän on iloinen. Jos hänelle annetaan palapeli, viihtyy sen parissa tuntikausia eikä hermostu vaikka olisi miten vaikea.  

Vierailija
18/35 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole autisti. Autisti ei mieti ympäröivää maailmaa eikä itseään eikä varsinkaan tunteita. Keskittyy johonkin asiaan ja on suurimman osan aikaa pois tieltä.  

Mitä ihmettä nyt taas? Kyllä minä a uti sti na mietin todella paljon ympäröivää maailmaa, itseäni ja tunteita. 

Vierailija
19/35 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autisteja on hyvin erilaisia ja eritasoisia, niinkuin meitä muitakin.

Vierailija
20/35 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Ylen autistisarjaa. 4 autistia huvipuistossa. Yksi sanoo ettei halua mennä tukkijunaan ja toinen vastaa heti siihen ' ei sun tarvittse jos et halua'.

Miten sama kuvio menisi usein ns. normaaleilla?  En halua mennä ja vastaus: Oletko pelkuri, tuu nyt vaan.... hirvvee sosiaalinen paine ja houkuttelu jatkuisi ainakin 5 minuuttia ja lopulta haluamaton joutuisi menemään vastoin tahtoaan kärsimään laitteeseen josta muut nauttii, kun 'normaali' luulee usein kaikkien muidenkin nauttivan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi