Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät kotitaloudet palkkaa työttömiä?

Vierailija
15.06.2018 |

Ajatelkaa nyt, itselle jäisi paljon enemmän vapaa-aikaa jos joku muu hoitaa esim pihatyöt, siivouksen, ruuanlaiton, ruokaostokset ja lastenhoidon. Eikö kuilostaisikin ihanalta? Sen säästyneen ajan voi sitten käyttää itsensä hemmotteluun kuten vaikka kampaamossa tai manikyyrissä käyntiin.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos joku tarjoaa minulle työpaikkaa kotonaan niin toki voin tulla sinne. Työn laatu on mitä on, tietenkin, minusta ihmisillä on muutenkin liian kovat vaatimukset esim siisteystasosta ja lastenhoidosta.

Tuossa esimerkki kunnianhimottomasta ihmisestä -tyypistä josta ei koskaan tule mitään.

Niin ei mulla olekaan kunnianhimoa olla maailman paras pölyjenpyyhkijä, onko sulla?

Sanotaan näin että tunnen siivousalan yrittäjän joka aloitti siivoamalla itse, laajensi liikettään aikojen saatossa palkaten lisää työvoimaa ja ihan kivasti tuntuu nyt menevän.

Ihan kivasti siis pölyjä pyyhkimälläkin pärjää kun vaan asenne on oikea.

Niin no ei minua kiinnosta olla millään tavalla siivousalan kanssa tekemisissä muutenkaan. Tuskin sinuakaan, tai olisit varmaan itse se yrittäjä.

Ei siivousalassa ole mitään vikaa.

Ja ei minua se pölyjen pyyhkiminen siltikään hirveästi kiinnosta, mieli tekisi päästä eteenpäin kuten tuo tuttunikin teki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi