Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiivimallit sun muut työttömien potkimismetodit

Vierailija
15.06.2018 |

Avasin just palstan ja huomasin että etusivulla oli aika paljon aiheeseen liittyviä aloituksia. Siitä minä ryhdyin miettimään että kuinka paljon tälläinen ihme kikkailu oikein vie aikaa ihmisiltä. Jopa ajatuksen tasolla kun siitä keskustellaan niin paljon. Aikaa jonka voisi käyttää niin moneen muuhunkin asiaan kuin pilkun nus*imiseen. Ihmiset voisivat olla hyödyllisempiä ilman tälläisiä aktivointeja, joka enemmänkin tarkoittaa naimisiinmenoa työkkärin/kela kanssa ja päälle syyllisyys että on jotenkin muita huonompi ihminen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan konkreettisesti ja mitattavasti, annapa muutama esimerkki tästä tarkoittamastasi ’hyödyllisyydestä’ niin voidaan keskustella samasta asiasta.

Energiaa voisi jäädä vaikka vapaaehtoistyöhön ja rohkeammat voisivat alkaa pohjustamaan jonkinlaista yrittäjyyttä. Toisaalta jo se että esimerkiksi keskittyy hyvän terveyden ylläpitoon säästää sekin kustannuksia pitkällä tähtäimellä. En ole varma mitä konkreettisesti ja mittavasti tarkoittaa sinun näkemyksesi mukaan, mutta minusta se ei ole kovin hedelmällistä että ihmisen ajatukset pyörii koko ajan työllisyyden tai työttömyyden ympärillä jopa epätoivoon saakka. Jonkinlainen Äo hukkakin siitä väkisin tulee. Ehkä se on tarkituskin. Ap

Mites semmoinen juttu että noin lähtökohtaisesti ihmisen pitäisi elättää itsensä? Vapaaehtoistyö, terveydestä huolehtiminen yms. on jotain mitä tehdään työn rinnalla, ei pääasiallisena tekemisenä.

Mutta jos ei ole töitä? Siihen sitten tarjotaan erilaisia aktiivimalleja pitämään p*rse tulessa ja otsa hiessä että saa kaikki jargonit, lomakkeet, byrokratiat ja lakipykälät pidettyä kunnossa, SAMALLA kun todennäköisesti jo etsii sitä työtä. Tuon saman energian voisi käyttää johokin oikeasti yhteiskuntaa ja itseä hyödyttävään ja sitä minä tässä aloituksessa ajan takaa. Vai oletko erimieltä? Tämä alkaa jo muistuttamaan jotain uskontoa, niin paljon huomiota ihmiseltä vaaditaan näihin asiohin. Ap

Aktiivimalli, karenssit ja 9€ "työt" on täyttä vit#tuilua, josta minulla on täysi oikeus loukkaantua.

Ei tuollaiset sadistiset kiusaamiset ja hyväksikäytöt kannusta tekemään yhteiskunnan eteen mitäään.

Pelkkä viha ja välinpitämättömyys vaan kasvaa. En pode syyllisyyttä, sitä saa mitä tilaa.

Ymmärrän vihan ja välinpitämättömyyden. Itse en kuulu tämän kiusaamisen kohderyhmään mutta kun näen mitä tämä yhteiskunta tekee työttömille vedän omat johtopäätökseni. Tämä tarkoittaa että keskityn elämään omaa hyvää elämääni marginaalissa suostumatta syyllistymään mistään. En todellakaan tee mitään yhteiskunnan eteen joka kohtelee kansalaisiaan näin. Veikkaan että moni muukin vetäytyy marginaaliin tämän seurauksena.

Olen tehnyt täysin samoin, vihaan epäoikeudenmukaisuutta, suomi on raiskattu pilalle.

Minäkin ilmoittaudun marginaaliryhmään kuuluvaksi. Kohdallani kehitys tapahtui vähitellen, ratkaisevan marginaaliaskeleen otin 2v sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän