Mehupaasto vai sitruuna&vaahterasiirappipaaasto?
Oon paastonnut aikaisemminkin, silloin olen ollut sitruuna- ja vaahterasiirappipaastolla, mutta sama juotava alkaa paaston edetessä tökkiä.
Onko kellään kokemusta Vogelin valmiista 5 päivän paastopaketista?
Edellisen paaston aikana, noin 3 vuotta sitten em vielä juonut kahvia, mutta nyt olen aivan koukussa. Mitä haittaa on, jos juon kupin kahvia aamuisin tilkalla soija- tai kauramaitoa? Juon normaalistikin kahvia tyhjään vatsaan enkä kärsi närästyksestä.
Kommentit (10)
Etkö voisi laihduttaa tai ylläpitää painoasi terveellisesti? Tuollainen paasto kuulostaa todella kamalalta... :(
Tarkoitus ei ole laihduttaa, 5 päivän paastolla lähtee vain nesteitä ja suolisto tyhjenee, rasvaa/läskiä ei juurikaan lähde.
Tarkoitus paastolla on katkaista kamalaksi päässyt sokeririippuvuus ja jatkaa paaston jälkeen puhtaammin. Oon paastonnut aikaisemmin, ja paasto on toiminut mulla tosin hyvin, en ole koskaan "repsahtanut" paaston jälkeen.
Syön normaalisti jo kasvispainotteisesti ja perusterveellisesti, olen vain kamalassa sokerikoukussa ja haluan taas parin vuoden tauon jälkeen kokeilla paastoa. Olen myös normaalipainoinen.
Sitruuna&vaahterasiirapilla olen pärjännyt aikaisemmin, mutta haluaisin kuulla kokemuksia Vogelin paketista.
Jotkut paastoavat joka vuosi, hulluimmat pelkällä vedellä! Vesipaasto ei houkuta minua.
Minusta ne Vogelin mehut ja teet oli niin kamalan makuisia että meinasi oksennus tulla. Kultapiisku- tai sennatee, hyh. Hapatetut vihannesmehut, kammotus. Sitruunamehu-vaahterasiirappipaasto tökki mulla paljon vähemmän.
Viime aikoina olen kyllä paastonnut noilla nutrilett vlcd:illä tms. Joku suklaapirtelö on melkein siedettävän makuista, ja suolisto puhdistuu ja keho menee ketoosiin kuten paastossa pitää. Ja tuotteisiin on kuitenkin lisätty kaikki tarvittavat ravinteet.
Paastoaminen on yksinkertaisille ihmisille.
Miten vaahterasiirapin käyttö edistää sokeririippuvuudesta eroon pääsemistä?
Paastosin usein noilla Vogelin mehuilla aikaisemmin. Kiva kokemus. Nyt ovat niin kalliita että teen itse juureksista omat paastomehut. Kahvia en juo lainkaan. Paasto tekee hyvää.
Sitruunavaahterasiirappia en ole kokeillut, kun pelkään että lähtee hampaista kiille.
Vesipaasto riittää aivan hyvin!!! ottaa vaan vähän suolaa. Rahastusta nuo paastopaketit.
Up