Tapailuvaiheessa mies lähetteli kivoja viestejä, mutta heti kun aloimme seurustella...
Kaikki kiva loppui. Ei enää viestejä, ei kehuja, ei mitään. Joudun ruinaamaan huomiota.
Mitähän tässä pitäisi tehdä?
Kommentit (41)
Kerro hieman lisää. Mikä oli tämä erillinen tapailuvaihe ja kauanko se kesti? Kauanko olette nyt seurustelleet? Mitä siinä välissä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Kerro hieman lisää. Mikä oli tämä erillinen tapailuvaihe ja kauanko se kesti? Kauanko olette nyt seurustelleet? Mitä siinä välissä tapahtui?
En kerto sulle yhtään mitään enkä enää jatka tätä keskustelua. Mun ei tarvitse puolustella kellekään sitä, että haluan tulla nähdyksi.
Hyvää päivänjatkoa kaikille.
Ihan tyypillistä miestoimintaa. Mulle on ainakin käynyt noin melkein kaikissa suhteissa. Ei se kivaa ole, ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kerto sulle yhtään mitään enkä enää jatka tätä keskustelua. Mun ei tarvitse puolustella kellekään sitä, että haluan tulla nähdyksi.
Hyvää päivänjatkoa kaikille.
No jo on äkkipikainen muija. En ihmettele että mies ei paljon viestittele, itse asiassa laittaisin miehenä jo estot päälle :D :D :D
Emmäkään kyl jaksas kirjoittaa tuhatta viestiä päivässä muijalle tai soitella joka päivä. Mun mielestä on ihan ok jos yhteyttä ei pidetä muutamaan päivään silloin tällöin. Ahdistaa jos koko ajan pukkaa viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Emmäkään kyl jaksas kirjoittaa tuhatta viestiä päivässä muijalle tai soitella joka päivä. Mun mielestä on ihan ok jos yhteyttä ei pidetä muutamaan päivään silloin tällöin. Ahdistaa jos koko ajan pukkaa viestiä.
Just näin. Yksi viesti esim kolmen päivån välein on ihan tarpeeksi jos mitään erityistä ei ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutella miehelle? Onko liikaa vaadittu?
olen hienovaraisesti puhunut tästä. Ei auta. Kuten sanoin: joudun ruinaamaan huomiota.
Ota etäisyyttä, älä ruinaa, älä ota yhteyttä. Pidä mies epävarmana.Alkaa varmistella - tai lähtee. Pitää sua saavutettuna juttuna ja itsestäänselvyytenä jo. Huono homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät milloin tapailusta tuli seurustelua
no siitä että päätettiin niin..
Miksi? Oletteko teinejä
Eikö enemmän teinimeininkiä ole tapailla ikuisesti eikä ikinä sopia, että nyt ei enää katsella muita vaan sitoudutaan tähän parisuhteeseen? Sillä sitähän se tapailu on, muiden mahdollisuuksien auki pitämistä, kun sinkkuna on kivempaa eikä tarvi niin huomioida sitä toista ja jos joku parempi vielä löytyis.
Kaikki miehet lirkuttelee että sais. Sitte ku saavat, niin ei tarvi enää, työ on tehty ja nainen saatu.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet lirkuttelee että sais. Sitte ku saavat, niin ei tarvi enää, työ on tehty ja nainen saatu.
En ymmärrä tätä naisten logiikkaa. Miksi laitatte noin suuren painoarvon tekstaamistavoille? Miksi yritätte tulkita miehen kiinnostuksen tasoa tekstaamistavoista?
Minä miehenä voisin olla umpirakastunut mutta silti tekstata harvoin, nähdä kasvokkain haluaisin kyllä mahdollisimman usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutella miehelle? Onko liikaa vaadittu?
olen hienovaraisesti puhunut tästä. Ei auta. Kuten sanoin: joudun ruinaamaan huomiota.
"Joudun ruinaamaan huomiota"
Onko tuollainen toiminta sinun mielestä normaalia/tervettä?
Huomion kerjääminen?
Ei hel#vetti
Mitenköhän ap ruinaa huomiota? Laittaa 100 viestiä miehelle töihin?
"Hei hanipöö, mulla on ikävä sua vaikka lähdit vasta 15 min sitten töihin! <3"
"Hei hanipöö, ikävä...? "
"Onko sulla ikävä mua?"
"Hanipöö....?"
"HANIPÖÖ!?!?????!???!?"
Jätä se. Tuollaiset miehet eivät ansaitse naista.
Noinhan se menee, että tapailuvaiheessa ihmiset skarppaavat ja yrittävät toimia mahdollisimman hyvin. Sitten myöhemmin parisuhteen vakiintuessa näkee toisen todelliset tavat ja luonteen. Valitettavasti jälkimmäinen on se oikea persoonallisuus, eli jos se ei "kelpaa" niin on parempi lopettaa suhde heti. Alkuaikojen skarppaavaa miestä on turha haaveilla takaisin, koska se ei ole normaali tila.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se menee, että tapailuvaiheessa ihmiset skarppaavat ja yrittävät toimia mahdollisimman hyvin. Sitten myöhemmin parisuhteen vakiintuessa näkee toisen todelliset tavat ja luonteen. Valitettavasti jälkimmäinen on se oikea persoonallisuus, eli jos se ei "kelpaa" niin on parempi lopettaa suhde heti. Alkuaikojen skarppaavaa miestä on turha haaveilla takaisin, koska se ei ole normaali tila.
On se vaan hienoa tuollainen teeskentely ja valheellisen kuvan luonti itsestään toiselle.
MIKÄ TEITÄ IHMISIÄ OIKEEN VAIVAA?
Itse erosin hetki sitten tuollaisesta parisuhteesta jossa en saanut huomiota ja mies piti itsestäänselvyytenä. Ansaitsen ja saan parempaakin, joten miksi tyytyisin sellaiseen mieheen joka ei tajua arvoani.
Nyt olen sinkku ja voin sanoa että kyllä muuten tulee huomiota joka suunnasta :)
Vierailija kirjoitti:
Itse erosin hetki sitten tuollaisesta parisuhteesta jossa en saanut huomiota ja mies piti itsestäänselvyytenä. Ansaitsen ja saan parempaakin, joten miksi tyytyisin sellaiseen mieheen joka ei tajua arvoani.
Nyt olen sinkku ja voin sanoa että kyllä muuten tulee huomiota joka suunnasta :)
Muista käydä testeissä tasaisin väliajoin. Oman terveyden kanssa ei kannata leikkiä.
Meilläkin viestittely on "arkistunut" suhteen edetessä, mutta sitten taas toiset asiat on muuttunut "parempaan suuntaan". Nykyään saatetaan vaan kotoilla eli ollaan toisen luona je tehdään omia juttuja, mutta silti on hyvä olla siinä toisen lähellä ja se peruspuuhastelu tuntuu kivemmalta kuin yksin ollessa. Eli suhde muuttuu kehittyessään, ei se tule tästä ikuisuuteen pysymään samanlaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaan hienoa tuollainen teeskentely ja valheellisen kuvan luonti itsestään toiselle.
MIKÄ TEITÄ IHMISIÄ OIKEEN VAIVAA?
ei kukaan odota seksiäkään viidesti päivässä koko suhteen loppuun asti, vaikka alussa niin saattaa mennäkin.
Sellaisia miehet ovat. Odota, kun menette naimisiin...