Tapailuvaiheessa mies lähetteli kivoja viestejä, mutta heti kun aloimme seurustella...
Kaikki kiva loppui. Ei enää viestejä, ei kehuja, ei mitään. Joudun ruinaamaan huomiota.
Mitähän tässä pitäisi tehdä?
Kommentit (41)
Jutella miehelle? Onko liikaa vaadittu?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät milloin tapailusta tuli seurustelua
no siitä että päätettiin niin..
Vierailija kirjoitti:
Jutella miehelle? Onko liikaa vaadittu?
olen hienovaraisesti puhunut tästä. Ei auta. Kuten sanoin: joudun ruinaamaan huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Oletteko teinejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Oletteko teinejä
aikuisia ollaan.
Miksi sun pitää saada sitä huomiota niin paljon? Huono itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
prinsessapaskaa taas
Sä taidat olla vähän katkera
Sama se on naistenkin kanssa. Aluksi niin kivannäköisestä ja sopusuhtaisesta naisesta kuoriutuu ajan mittaan ylipainoinen, todella ilkeä ja tappajan näköinen mätisäkki. Kuluttaa päivänsä erilaisilla foorumeilla miesvihaa kylväen.
Vierailija kirjoitti:
kyllä mä haluan kumppanilta huomiota. Aika moni muukin haluaa. Jos sä et ole elänyt koskaan sellaisessa suhteessa, niin alan ymmärtää tuota katkeraa puhettasi
Kaikki miehet ei tykkää tekstailla koko aikaa.
Itse jos/kun tapailen naisen kanssa niin ehkä pari viestiä muutaman päivän sisällä laitan ja yleensä sovin vain seuraavan tapaamisen tekstarilla enkä jaarittele turhia.
Kasvokkain annan kyllä sitten huomiota ja kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä mä haluan kumppanilta huomiota. Aika moni muukin haluaa. Jos sä et ole elänyt koskaan sellaisessa suhteessa, niin alan ymmärtää tuota katkeraa puhettasi
Mitä ihmeen katkeraa puhetta?! Kysyin, että miksi janoat jatkuvaa huomiota? Ei ole ihan tervettä, että pitää jatkuvasti todistella kumppanilleen rakastavansa, sitähän sinä ilmeisesti tarvitset?
Vierailija kirjoitti:
.
Siinä tapauksessa ei varmaankaan kannattaisi alussa antaa vaikutelmaa ahkerasti tekstailevasta miehestä. Eiköstä niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen katkeraa puhetta?! Kysyin, että miksi janoat jatkuvaa huomiota? Ei ole ihan tervettä, että pitää jatkuvasti todistella kumppanilleen rakastavansa, sitähän sinä ilmeisesti tarvitset?
et ole katkera :D sovitaan sitten niin.
Mun äiti opetti, että kakterien ihmisten kanssa ei kannata alkaa kiistelemään. Jätän sut siis omaan arvoosi ja toivon siunausta sinulle ja aitoja tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Siinä tapauksessa ei varmaankaan kannattaisi alussa antaa vaikutelmaa ahkerasti tekstailevasta miehestä. Eiköstä niin?
Mun mielestä on ihan luonnollista että alun tutustumisvaiheessa tekstareita tulee enemmän mutta myöhemmin vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et ole katkera :D sovitaan sitten niin.
Mun äiti opetti, että kakterien ihmisten kanssa ei kannata alkaa kiistelemään. Jätän sut siis omaan arvoosi ja toivon siunausta sinulle ja aitoja tunteita.
No sinä vaikutatkin sen verran teiniltä, että kannattaa jatkaa äidin oppien kuuntelemista vielä tovin. Jospa vaikka alkaisit seurustelemaankin sitten aikuistuttuasi niin ei tarvitse nyyhkiä pitkin nettiä kun mies ei muista laittaa sulle 50:ä tekstaria päivässä.
No, se on nyt saanut sinut ja saalistuksen viehätys on kaikonnut. Kenties viestittelee jonkun toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No, se on nyt saanut sinut ja saalistuksen viehätys on kaikonnut. Kenties viestittelee jonkun toisen kanssa.
Naiset, saalistukset ja asioiden ylitulkitseminen, huoh.
Miksi pitäisi tekstailla koko ajan? Minä ainakin miehenä haluan jättää kommunikoinnin siihen tilanteeseen kun ollaan kasvokkain.