Millainen viinapää teillä oli kun aloititte alkoholin käytön?
Itse tulin känniin jo 6 kaljasta, ja 8-9 kaljan jälkeen lensi jo laatta. Olin 181 cm pitkä ja 65 kg painava aloittaessani. Ikää oli silloin 18v.
Kommentit (7)
Taisin olla 16v. Oli vappu ja join kolmen vartin vodka cocktail -pullon illan aikana. Ei laatoitusta eikä krapulaa. Olin kyllä isokokoinen, ehkä 85 kg.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan suht hyvä, puolikas omppuviini ei tuntunut missään (sillä siis eka kännin yritin), siirryin väkeviin ja puolikas kossupullo oli ihan hyvä, ikää 15 ja tyttö.
Määrä ok, mutta joit liian hitaasti.
Aika surkea oli ja on varmasti vielä surkeampi nykyisin... Puolikas omenaviinipullo riitti ihan kunnon humalaan :)
Olin 14 kun aloitin. Taisi olla se 6-7 plo kolmoskaljaa kun alkoi olemaan kännin puolella.
Ekalla kerralla olin 14v ja jotain 43 kiloinen. Join kuusi lonkeroa pitkän illan aikana ja aika kännissä olin mutta en kuitenkaan oksentanut tai kaatuillut eikä muisti mennyt.
Voi helevetti se eka kerta oli niin iso virhe. Isoveljen jemmasta anastin ison jekkupullon ja sen kiskaisin tunnin sisään. Olin 16vee ja hoikka 170cm tyttö. Loppuilta menikin sitten mukavasti oksennellessa. Mut eipä jääny ryyppy päälle, on meinaan melko hillittyä ollu viinankäyttö sen jälkeen :)
Varmaan suht hyvä, puolikas omppuviini ei tuntunut missään (sillä siis eka kännin yritin), siirryin väkeviin ja puolikas kossupullo oli ihan hyvä, ikää 15 ja tyttö.