Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAN CARE rusketuskapselit!

Vierailija
14.06.2018 |

Oikeasti, auttavatko? Mihin vaikutus perustuu? Riskit, onko niitä? Aiheuttaako syöpää siinä missä auringonpalvontakin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat on ne apteekin karovita tabletit. Turvallisia.

Vierailija
2/11 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Ei kannata tilata kyseistä tuotetta. Tilasin itselleni ja huomasin että tuote sisältää kuparisulfaattia, mikä on myrkkyä keholle.

Palautin kyseisen tuotteen ja silti lähettelevät laskuja.. Huijaukselta vaikuttaa, asiakaspalvelu ei vastaa ja numeroon ei saa yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupari ja kuparisulffaatti on kaksi eri asiaa..kuparisulffaatti on myrkkyä ihmiselle, mutta kuparia on ihmisillä aivan luonnostaan kehossa ja sitä on myös ravintolisissä. Joten älä panikoi, ei noihin kuole.

Tuo toki ikävää että eivät vastaa eivätkä lakkauta tilausta, aina sama pettymys..sama kuin kirja/Lehti ym tilausten kanssa..

Vierailija
4/11 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette saaneet tilattua tuommoisia? tietääkseni pitää olla ihan aikuinen ennenkuin voi tehdä pätevän sopimuksen.

Vierailija
5/11 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatoksisia. Syö pois jos kuolla haluat. Siirtomaksoja ei yleensä jaella niille, jotka ovat itse myrkyttäneet itsensä.

Vierailija
6/11 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, auttavatko? Mihin vaikutus perustuu? Riskit, onko niitä? Aiheuttaako syöpää siinä missä auringonpalvontakin?

Apua, voiko noin tyhmiä ihmisiä olla olemassa. Kannattaisiko vähän selvittää miksi aurinko aiheuttaa syöpää?

Vierailija
7/11 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringosta on enemmän hyötyä, ku haittaa ihmiselle, olen kuullut, että ne kemikaalit, mitä ihmiset laittaa iholle, ku menee aurinkoon makaamaan, aiheuttaa syöpää, nehän kiehuu melkein iholla....🤮

Vierailija
8/11 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tuotteesta kokemusta,mutta eihän sitä iholle laiteta...

Vierailija
9/11 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta mutta,ei nähtävästi sinullakaan sillä sen tiedän että eihän tuotetta iholle laiteta

Vierailija
10/11 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksatoksisia. Syö pois jos kuolla haluat. Siirtomaksoja ei yleensä jaella niille, jotka ovat itse myrkyttäneet itsensä.

....perustat tämän mihin? Ihan pelkkä panadolkin on maksatoksinen...kohuudella käytettynä kuitenkin turvallinen ellei ole esim.alkoholisti tai maksa muuten  jo valmiiksi vioittunut.

Vierailija
11/11 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auringosta on enemmän hyötyä, ku haittaa ihmiselle, olen kuullut, että ne kemikaalit, mitä ihmiset laittaa iholle, ku menee aurinkoon makaamaan, aiheuttaa syöpää, nehän kiehuu melkein iholla....🤮

Ajattelitko ihmisten avaavan nieltävät kapselit ja levittävän  ne iholle??? Älyhoi!! Jos et edes tiedä mistä tuotteesta on kyse niin miksi tuhlaat omaa ja muiden aikaa...