Aktiivimalli 3 tulee: laiskan on pukeuduttava puiseen tynnyriin
Työtön joka ei täytä Aktiivimalli 1 ja Aktiivimallin 2 ehtoja on pukeuduttavaa jatkossa puiseen tynnyriin eikä saa sen lisäksi pitää päällään muuta kuin alusvaatteet. Ei edes kenkiä jalassa. Vain se tynnyri ja alusvaatteet.
Kommentit (34)
Hahaa! Mulla on jo tynnyri valmiina. Tilaan vielä vaan sopivat henkselit Kiinasta.
Vierailija kirjoitti:
Ja siihen tynnyriin sisalnaruiset ns henkselit.
Juuri niin. En vain itse osaa päättää olisiko se viini vai silakla tynnyri 😂
Pasilan 'Jyrsijä 2000' -jakso tuli mieleen. :D
Ja sitten nämä työstäkiletäytyjät, epäaktiiviset, voisivat noissa tynnyrivaatteissa edustaa torilla muutaman tunnin päivässä ihan vaan rangaistuksena laiskuudestaan
Ja siinä tynnyrissä mennään torille hyväosaisten työllisten työmatkan varrelle kahdeksi tunniksi aamulla ja kahdeksi iltapäivällä, että voivat heitellä mätiä tomaatteja ja nauraa päälle paskaisesti.
Mistäähän löytäisin ebenpuisen tynnyrin?
Olisi kyllä tyylikäs.
En kyllä yhtään ihmettelis että joku t tulis mikä pitäis ommella vaatteisiin, sen verran kakkoskansalaisia ollaan jo vailla ihmisarvoa
todennäköisesti tuo olisi ihan toimiva rangaistusmuoto
Se on sitte ehdottomasti silakkatynnyri eikä mikään muu!
Saanko minäkin valita tynnyrini vai en? Jos ei muuta, niin odotan, koska Suomi on vapaa maa, että tynnyrini sentään itse valitsen!
Tuohan on hyvä, ei mene rahaa vaatteisiin.
Sopii mulle, olis sitten edes jokin "vaate" mikä päälle panna.
Toreille pystytetään jo häpeäpaaluja, katsos aktiivimalli 4 on suunnitteilla. Häpeäpaallut pystyttävät aktiivimalli 3:t. Vähän vaikeaa tynnyreiden kanssa.
Miten kun mulla on jo omasta takaa tuo oluttynnyri tuossa edessä?
Saako työssäkäyvät heitellä kivillä ja mätkiä mailoilla torilla patsastelevia tynnyreitä ohi kävellessään?
Ja siihen tynnyriin sisalnaruiset ns henkselit.