Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen kaveri - miten suhtautua?

Vierailija
14.06.2018 |

Minulla on eräs miespuolinen kaveri, johon olen tutustunut aikuisiässä harrastuksen kautta. Hän on kiva ja mielenkiintoinen ihminen, mutta aika ujo ja hiljainen. Jostain syystä hän pitää minua läheisenä ystävänään, koska kuulemma minulle "on helppo puhua." Ongelma on siinä, että aistin että hän haluaisi enemmän kuin ystävyyttä. Minä olen itse naimisissa ja meillä on lapsia, eikä tuo kaverimies kiinnostaisi muutenkaan romanttisessa mielessä. Hän tuntee kyllä mieheni, mutta on yhteydessä aina vain minuun.

Usein hän ehdottaa, että käytäisiin yhdellä. Hän myös lähettelee terveisiä ja kuvia reissuiltaan, mikä on mielestäni tosi vaivaannuttavaa. Ongelma on se, että minulla on perhe eikä muutenkaan kiinnosta kovasti kahdestaan viettää aikaa hänen kanssaan. Jotenkin aina keksin jonkun syyn, etten voi mennä, mutta hän ei lannistu vaan pyytää aina uudestaan, ja tuntuu tosi ikävältä aina sanoa ei. Otaksun, että hän on aika yksinäinen noin muuten.

Mitä oikein voin tehdä? Miten suoraan kehtaan sanoa? Voihan olla, että hän on yhteydessä ihan viattomasti ja minä vain kuvittelen, mutta oli miten oli minua alkaa ärsyttää tämä käytös. Toisaalta hän on mukava tyyppi ja haluaisin pysyä hyvissä väleissä, eli en viitsisi alkaa täysin nihkeäksi kuitenkaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa haluaa olla vain ja ainoastaan kaveri. Älä kuvittele muuta.

Vierailija
2/12 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, voi olla. Minulla vaan on sattuu olemaan huonoja kokemuksia miehistä, joiden kanssa kuvittelin olevani vain kaveri. Ja miksi hän on aina yhteydessä minuun eikä mieheni?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, voi olla. Minulla vaan on sattuu olemaan huonoja kokemuksia miehistä, joiden kanssa kuvittelin olevani vain kaveri. Ja miksi hän on aina yhteydessä minuun eikä mieheni?

Ap

Miksi sen mieheen olis yhteydessä, jos kokee nimenomaan sut läheiseksi ystäväksi?

Vierailija
4/12 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti kiinnostunut sinusta. Oma neuvoni olisi esitellä hänet jollekin sinkkunaiselle niin pääset hänestä eroon. Jos tämä ei onnistu, sano suoraan että tuntuu siltä että olet kiinnostunut minusta muutenkin kuin kaverina, mutta minulla on puoliso ja perhe ja en kaipaa mitään muutoksia elämäntilanteeseeni. Tajuaa siitä jos on normaali, jos ei tajua niin sitten sekopää johon kannattaa katkaista välit, tuosta voi nimittäin koitua isompaakin haittaa jos miehesi saa esim. vahingossa väärän luvan tilanteesta.

Vierailija
5/12 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis väärän kuvan

Vierailija
6/12 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on yksinäinen, niin ilahtuu varmasti siitä että lähdette miehesi (ja joku muu ehkä vielä) kanssa hänen kanssaan yhdelle. Jos kyse on siitä että haluaisi enemmän, niin yksi kerta miehesi kanssa riittänee :)

Vierailija
7/12 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kyllä tavattu miehenkin kanssa ja he tulevat hyvin toimeen. Kolmisin tapaaminen sopisi minulle, mutta meille se on hankala järjestää. Jos otan lapsenvahtina, vietän sitten mieluummin aikaa mieheni kanssa kahdestaan.

Meillä on muitakin yhteisiä ystäviä, mutta olen ainoa, jolle hän viestittelee tässä määrin ja jolle ehdottaa tapaamisia yksin.

Ap

Vierailija
8/12 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan. Sano että varmistat aiemmista kokemuksista johtuen. Näin hän ei ota asiaa niin henkilökohtaisesti. 

Vierailija
9/12 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro suoraan, että et halua lähteä yksille hänen tai kenenkään muunkaan kaverimiehen kanssa, koska se saa sinut tuntemaan olosi epämukavaksi.

Näin viesti ei kohdistu pelkästään häneen.

Kerrotun perusteella tulevaisuudessa odottaisi jonkunlainen avautuminen tunteista hänen taholtaan.

M47

Vierailija
10/12 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuo minusta on outoa.

Tosin olen hen koht sitä mieltä että jos haluaa olla kaveri, puolisoita ei suljeta pois. Että kyllä se jotain muutakin haluaa.

Vierailija
11/12 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kyllä tavattu miehenkin kanssa ja he tulevat hyvin toimeen. Kolmisin tapaaminen sopisi minulle, mutta meille se on hankala järjestää. Jos otan lapsenvahtina, vietän sitten mieluummin aikaa mieheni kanssa kahdestaan.

Meillä on muitakin yhteisiä ystäviä, mutta olen ainoa, jolle hän viestittelee tässä määrin ja jolle ehdottaa tapaamisia yksin.

Ap

No pyydät sen vaikka teille, tai sitten sanot että et jaksa mutta voit kysyä jos miehesi lähtee sen kanssa? Ja jos näät sitä niin kerrot jotain siirappista miehestäsi ja kyselet sitten ko. miehen naisasioista. Jolloin sen on pakko paljastaa joko tunteet sinua kohtaan tai sitten ainakin tajuaa, että sinä et ole hänestä kiinnostunut jos rohkaiset häntä muita naisia tapailemaan.

Vierailija
12/12 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tyypin täysin ja omassa edussasi olisi tehdä hänelle hänelle selväksi: ”ei tänään, ei koskaan”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi