Ystävä suuttui, kun olin kyläilemässä hänen miehensä luona- Olemme miehen ..
Ystäväni mies pyysi minua kylään luokseen eilen. Olemme ystävystyneet myös hänen kanssaan vuosien varrella ja meillä on samoja harrastuksia.
No, kun ystäväni kuuli, että olin ollut hänen miehensä luona, niin hän suuttui siitä minulle kovasti. Hän kuvittelee, että meillä on jotain meneillään, vaikkei todellakaan ole. Ystävä ja tämän mies ovat molemmat minulle tärkeitä ihmisiä. Harmittaa tuo ystävän epäily meitä kohtaan.
Kommentit (20)
Noo onhan toi nyt vähän.... ainakin itse olisin mustis
Tuntuu absurdilta asialta suuttua. En varmaan koskaan opi ymmärtämään "normaaleja" parisuhteita...
Ihan kavereiden kesken pariteltiin äänekkäästi useaan kertaan.
No kyllä mäkin suuttuisin. Alkaisi hälytyskellot soida ja kovaa, jos mieheni olisi salaa pyytänyt ystäväni käymään poissaollessani.
No siis ihan hullu toi sun frendis, kyllä kavereille kans pitää miestään tarjota.
No, on toi vähän outoa.
Mä jäin kerran pahassa krapulassa ystävän kotiin, kun se lähti töihin ja mies oli kotona. Odotin siis et mua tullaan hakemaan kotiin. Oli kyllä kiusallista.
Haluaisin asua Porvoossa, siellä tuntuu jatkuvalla syötöllä tapahtuvan kaikkea aivan uskomatonta. Ei tulisi aika pitkäksi ja olisi paljon juoruttavaa.
Ja aloitus tuskin on tosissaan kirjoitettu. :)
Vierailija kirjoitti:
Kolmen kimppaa ja *naalisexiä.
Naaliseksiä xD
Mulla oli kerran tapaus että olin kylässä sukulaisilla ja muutamaa kerrosta alempana asui tuttu pariskunta (olin tällöin vielä hihhuliuskovainen ja tutut siis tätä kautta).
Menin katsomaan huvikseni heidän kissaansa samalla kun siinä olin (joo, olen kissafriikki ja nuorempana olin myös paljon viattomampi). Vaimo avasi oven ja oli siivoamassa ja mies oli töissä. Käväsin sisällä katsoin kissaa ja silitin sitä hetken ja vaihdoin vaimon kanssa muutaman sanan ja sitten ajattelin että lähdenpäs tästä takaisin sukulaisille. Noh, se vaimo tuli samalla ovenavauksella ja oli menossa alakertaan hakemaan tai kuivattamaan vaatteita ja jäi rappussiin katsomaan minua mutta läksin jo menemään.
Seuraavassa jumalanpalveluksessa hän sitten ihmetteli minulle kun en tullut auttamaan häntä vaatteiden kanssa kuivaushuoneeseen. Mies oli myös loukkaantuneen näköinen ja vähän vihaisen oloinen, syynä varmaan se että kävin hänen poissaollessaan. Ihmettelin vain itselleni sitä hänen vaimonsa kommenttia että mitä h*lvettiä? :D Halusiko se vaimo tehdä miehensä mustasukkaiseksi vai mikä oli tämän jutun juoni, koska ei nyt ihan jokapäiväistä ole mennä pesemään jonkun toisen vaimon kanssa vaatteita.
Miksi tätä epäillään provoksi? Kuulostaa ihan normi pskalta mitä voi tapahtua ja joidenkin mielestä voi jopa olla ok olla kavereita tai sitten se ei ole ok.
Ja ei en ole ap
Voitte ratkaista asian niin, että mies käy sinun luonasi. Silloin kukaan ei syytä ketään, koska miehelle tietenkään ei voi suuttua, naiselle vain.
Pikku kiksautukset pitää vain miehesi tyytyväisenä. :)
Olen ollut ystäväpariakunnan luona kylässä vain miehen ollessa kotona. Nautittiin viiniä ja juteltiin kolmeen asti yöllä. Oli mukavaa. Kukaan ei saanut kohtausta, eikä mitään tapahtunut. Heillä luottamus toisiinsa ja ystäviinsä kunnossa.
Kaverini pyysi mieheni jouluaattona kylään, kun olin silloin reissussa. MInulle sopi asia oikein hyvin, mutta siitä kerrottiinkin etukäteen enkä kuullut asiasta myöhemmin.
Outo mies, kun ei kertonut vaimolleen kutsuvansa sinut kylään. Mieheni kertoo aina tyyliin, että kutsuin Penan huomisillaksi kylään. Katotaan jalkapalloa ja juodaan pari olutta. Ja kyseessä on vain miespuolinen kaveri.
Eihän ideaalimaailmassa tuosta kukaan suuttuisi,mutta kylläpä vain se liian usein johtaa naalisexiin :)
No vittuako tunget kylään ku akka ei oo paikalla. Vähemmästäki herää epäilyksiä