Jotenkin tuntuu niin ankaralta kun on ATM ja parisuhdemarkkinoiden realiteetit tulee vastaan
Äskenkin törmäsin naapurissa asuvaan, samanikäiseen sinkkunaiseen. Siinä on nainen jonka kanssa voi jutella ja joka ei pelkää minua, mutta en vaan löydä sopivaa tilaisuutta pyytää esimerkiksi syömään. Olen vain niin ujo. Hän liikkuu usein kaveriporukassa ja haluan jutella hänelle aiheesta mielummin kahden kesken.
Kommentit (27)
Aloittajalle: Naiset eivät arvosta mitään muuta enempää, kuin miestä joka ymmärtää realiteetit.
Näitä ei ihan joka oksalla kasva.
Mies, joka ymmärtää olevansa ihan tavallinen vakosammarihousuinen mies.
Mies, joka ymmärtää vanhenevansa ja sen ettei se ole kenenkään ulkonäölle kovin etuisaa. Mies, joka ei kuvittele itsestään liikoja, hyväksyy kaikki heikkoutensa ja katsoo peilistäkin itseään ymmärtäen ja sen, ettei varmasti oikeasti kovin monen päiväunenkohde ole. Sellainen mies on oikeasti ihan kultakimpale.
Miehissä on niin paljon "tyhjää" ja jonkinlaista jälkeenjääneisyyttä, kun he pullistelevat vielä, vaikka iho jo lihasten päällä roikkuu tai maha on kasvanut isoksi palloksi, hiukset lähtenyt tai harmaaksi harventunut, suolisto reistaa ja naamarutut ovat saapuneet, kikkeli ei ole enää teräkunnossa ja nuoruuden vetreyden tilalle on tullut aamukankeus ja kipeä selkä.
Ja joskus törmää miehiin, jotka kyllä hyväksyvät oman rappeutumisensa, mutta ei naisen. Aivan kuin nainen olisi miehelle jotain velkaa ja ala-arvoisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä haluaisin naapurin pyytävän mua yhtään mihinkään, mikä ei liity välittömään vaaraan asumisessa, niin haluaisin ensin jotain kipinää. Mä olen itsekin sen verran ujo, että en lähtisi noin vain kenenkään kanssa ulos, edes jätskille. Mies, joka tulee kysymään ulos, saa takuuvarmasti pakit, ELLEI taustalla ole jo jonkinlaista sananvaihtoa, pientä flirttiä tai jotain muuta kiinnostusta. Treffeillepyytely tuntuu siltä, että mies pyytää ketä tahansa treffeille ja on epätoivoinen.
Niin mutta nythän ON jotain ilmassa kun se nainen kerran hymyilee ja juttelee ap:lle.
Mäkin hymyilen ja juttelen mun naapureille, oli ne sukupuoleltaan mitä tahansa, 0-85-vuotiaita, tai ihmisiä tai koiria.
Voitaisko jo elää 2000-luvulla ja todeta, että naisen hymy ei tarkoita kiinnostusta siinä mielessä.
Kyllä luulis, että pankkiautomaatti -miehelle ottajia riittäis.
Vierailija kirjoitti:
ATM = otto
ja otto on lonkero
anime-tytöt tykkää...
AP täällä.
Googlasin sittenkin. Hän on pitänyt blogia varsin ahkerasti. Vähän vanhanaikaista mutta mikä siinä.
Paitsi että hän on lisännyt sinne myös rantalomakuvat ja tiedostojen nimistä päätellen ne ei olisi kuulunut sinne. Esimerkiksi "biksuissa_rannalla_täysresoluutio_pienennä_ennen_blogiin_lisäämistä.jpg". Nyt hänellä on blogissa kourallinen hyvälaatuisia bikinikuvia joissa näkyy niin pimppi- kun tissivako ja ainakin yhdessä nännit. Kaikesta päätellen hän on aikonut madaltaa niiden resoluutiota niin ettei yksityiskohdat näkyisi niin selvästi.
Jos ei muuta niin ainakin saan jutussa vähän fap-matskua.
Mun mies oli näitä ”paperilappuihmisiä”, koska oli liian ujo jutellakseen. Itse pidin lappua vain suloisena eleenä, kivasti se oli myös kirjoitettu. Lappu on edelleen tallessa ja miehen kanssa suhdetta takana kolme vuotta. Että sori siitä.
Eihän se, ettei jännitykseltä ja ujoudelta saa sanaa suustaan ja tehtyä aloitetta, kerro mitään jatkosta. Toki mieheni ei todellakaan puhu mistään tasoteorioista yms, itselle sitten nämä taas olisi olleet täydellinen turn-off...