Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin tuntuu niin ankaralta kun on ATM ja parisuhdemarkkinoiden realiteetit tulee vastaan

Vierailija
14.06.2018 |

Äskenkin törmäsin naapurissa asuvaan, samanikäiseen sinkkunaiseen. Siinä on nainen jonka kanssa voi jutella ja joka ei pelkää minua, mutta en vaan löydä sopivaa tilaisuutta pyytää esimerkiksi syömään. Olen vain niin ujo. Hän liikkuu usein kaveriporukassa ja haluan jutella hänelle aiheesta mielummin kahden kesken.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esimerkiksi se stalkkausta jos selvitän hänen sähköpostin googlella ja lähestyn häntä sitä kautta?

Vierailija
2/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sitten muu auta kun mennä sokeria lainaamaan. Kivaa vaatetta päälle ja kuppi kourassa ovikelloa pimputtamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ATM joku persoonallisuustyyppi?

Vierailija
4/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KETÄÄN?!? Sattumalta oli puhelin esillä ja piilokamera päällä ja sain kuvattua hänen ilmeitä kun hän jutteli minulle. Minusta hän näytti iloiselta mutta en voi olla varma koska F84.5.

Vierailija
5/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alemman tason mies.

Vierailija
6/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin vähän kasvattaa sitä itseluottamusta siellä kotona, ja lähteä sitten vähän valloittavammin liikenteeseen. Tsemppiä! 

Vierailija
7/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä sitten muu auta kun mennä sokeria lainaamaan. Kivaa vaatetta päälle ja kuppi kourassa ovikelloa pimputtamaan.

Hattua nostan Ap, jos on kanttia mennä ja kysyä ulos.

M35

Vierailija
8/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ATM = ass to mouth 

Vierailija
9/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan toisessa ikkunassa sitä videokuvaa minkä kuvasin kännykällä. Hän nauraa ja hymyilee ja yhdessä kohta näyttäisi ihan siltä kun hänen toinen nänni nöpöttä paidan läpi. Tai sitten riktsikat on huonosti.

Vierailija
10/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa sekä mieltä, että kehoa niin kohta olet KTM vaikka näyttäisit variksenpelättimeltä

Vierailija
11/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko esimerkiksi se stalkkausta jos selvitän hänen sähköpostin googlella ja lähestyn häntä sitä kautta?

Tasan yhtä houkuttelevaa kuin paperilapun lyöminen kouraan, jos satuit sen ketjun näkemään. Eli friikkiä, jos olette yli 16-vuotiaita.

Jo tuo, mitä avauksessa kirjoitit, antaa minulle vaikutelman että ei tule onnistumaan. Tyttö liikkuu kaveriporukassa, sinä yksin ja olet niin ujo, ettet saa puolihuolimattomasti heitettyä ehdotusta yhdessä jonnekin lähtemisestä. Mutta kannattaa kokeilla. Ehdottomasti suullisesti eikä stalkkaamalla ensin yhteystietoja. Toiseksi: älä pyydä treffeille, ei syömään. Pyydä näin kesällä vaikka kävelylle tai jäätelölle tai sitten kahville, jos et muuta keksi. Ei syömään. Syöminen = treffit ja se säikäyttää. Etenkin jos ja kun tyttö todennäköisesti on huomannut, että olet ujo.

Teille paperilappu- ja viesti-ihmisille: JOS ette pysty suullisesti esittämään edes ehdotusta yhteisestä tekemisestä, niin ihan oikeasti älkää edes kuvitelko, että teidän kanssanne olisi hauskaa ja rentoa lähteä jonnekin yhdessä. Sori siitä.

Vierailija
12/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ATM = otto

Vierailija
13/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KETÄÄN?!? Sattumalta oli puhelin esillä ja piilokamera päällä ja sain kuvattua hänen ilmeitä kun hän jutteli minulle. Minusta hän näytti iloiselta mutta en voi olla varma koska F84.5.

Sinuna unohtaisin koko jutun. Mutta kivoja asperger-tyttöjäkin varmaan on olemassa.

Vierailija
14/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ass To Mouth

Vierailija
15/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nettiä. Ainoa mahdollisuus on olla kuin vanhanaikaisesti, jolloin hän näkee, kuulee sinut ohimennen. Jos alat tyrkyttää itseäsi, lopputulos on huono. Jos puhuminen ei onnistu nyt, miten se voisi onnistua, kun hän on hakenut lähestymiskieltoa, jos alat stalkkaamaan.

Vierailija
16/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nettiä. Ainoa mahdollisuus on olla kuin vanhanaikaisesti, jolloin hän näkee, kuulee sinut ohimennen. Jos alat tyrkyttää itseäsi, lopputulos on huono. Jos puhuminen ei onnistu nyt, miten se voisi onnistua, kun hän on hakenut lähestymiskieltoa, jos alat stalkkaamaan.

Me vaan törmätään melko harvoin sattumalta, ehkä kerran/kk.

Vierailija
17/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä haluaisin naapurin pyytävän mua yhtään mihinkään, mikä ei liity välittömään vaaraan asumisessa, niin haluaisin ensin jotain kipinää. Mä olen itsekin sen verran ujo, että en lähtisi noin vain kenenkään kanssa ulos, edes jätskille. Mies, joka tulee kysymään ulos, saa takuuvarmasti pakit, ELLEI taustalla ole jo jonkinlaista sananvaihtoa, pientä flirttiä tai jotain muuta kiinnostusta. Treffeillepyytely tuntuu siltä, että mies pyytää ketä tahansa treffeille ja on epätoivoinen. 

Vierailija
18/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaaaargh! Sama kuin pojallani. Täytyy alkaa kasvattaa terveistä vuorovaikutuksen rajoista ennenkuin muuttaa omilleen. Olisi aika kamalaa, jos kasvaisi joksikin piilokamera- tai excel-taulukkomieheksi.

Vierailija
19/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä haluaisin naapurin pyytävän mua yhtään mihinkään, mikä ei liity välittömään vaaraan asumisessa, niin haluaisin ensin jotain kipinää. Mä olen itsekin sen verran ujo, että en lähtisi noin vain kenenkään kanssa ulos, edes jätskille. Mies, joka tulee kysymään ulos, saa takuuvarmasti pakit, ELLEI taustalla ole jo jonkinlaista sananvaihtoa, pientä flirttiä tai jotain muuta kiinnostusta. Treffeillepyytely tuntuu siltä, että mies pyytää ketä tahansa treffeille ja on epätoivoinen. 

Niin mutta nythän ON jotain ilmassa kun se nainen kerran hymyilee ja juttelee ap:lle.

Vierailija
20/27 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI miehiä hyysätään tällä palstalla? Jos ap olisi nainen, hänen käskettäisiin laihduttaa, ja häntä haukuttaisiin nirsoksi siiderivalaaksi, jolle ei kelpaa omaa tasoa olevat miehet. Silti miehet kitisevät miesvihasta.

Mutta nyt kun ap on mies, kaikki vastaavat hänelle asiallisesti. MIKSI?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi