Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks kaikki naiset haluaa niin hirveästi seksiä kokoajan?

Vierailija
14.06.2018 |

Ihan mahdotonta! Kokoajan ollaan seksiä vaatimassa!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimukset kertovat muuta. Suomalaisten naisten yleisin seksuaaliongelma on haluttomuus (tosin sehän on usein ongelma vain haluttoman puolisolle), ja miesten yleisin ongelma on puutteessa eläminen. Naisten haluttomuus ja ylipäätään alhainen seksuaalisuus on vakava ongelma.

Huono seksi ja kohtelu tekee naisen haluttomaksi. 5 min nopeaa sisään-ulos spläsh ahh ei tyytytä naista, vaikka mies olisikin tyytyväinen. 

Vierailija
22/49 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, minkä ikäisten puutteessa eläminen sitten lasketaan? Olisi hyvä ilmoittaa se jo otsikossa tai viimeistään ekassa viestissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kun joku osaisi sanoa! Jarrua olen itsekin miettinyt. N

Miksi haluat jarrua, anna palaa vaan niin kauan kuin se onnistuu.

Vierailija
24/49 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän puutteessa. Sos. N50+

Mutta sinä olet yli 50v joten sitä ei lasketa.

Oletko vai etkö ole puutteessa?  Viis minä niistä tilastoista, kysyn sinulta. / AurinkoinenM

Vierailija
25/49 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ei halua seksiä :/

Siksi kun nainen komentelee ja pyytää rahaa kokoajan eikä siltä suju kotityöt ei palkkatyö. Ei paljoa huvita. Riitely kyllä onnistuu.

Vierailija
26/49 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimukset kertovat muuta. Suomalaisten naisten yleisin seksuaaliongelma on haluttomuus (tosin sehän on usein ongelma vain haluttoman puolisolle), ja miesten yleisin ongelma on puutteessa eläminen. Naisten haluttomuus ja ylipäätään alhainen seksuaalisuus on vakava ongelma.

Huono seksi ja kohtelu tekee naisen haluttomaksi. 5 min nopeaa sisään-ulos spläsh ahh ei tyytytä naista, vaikka mies olisikin tyytyväinen. 

Eihän nopea 5min sisään-ulos ole panoa, vaan pelkkää yksipuolista pussien tyhjennystä. Tollainen ei anna naiselle muuta arvostusta kuin sen että hänellä on pillu.

Vierailija
27/49 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, että Nainen 50+ on varsinainen ihana Nainen, joka tietää mitä haluaa ja uskaltaa sen myös sanoa ääneen! Minun mielestäni miehen pitäisi Aina kysyä naiselta, että mistä tykkäät tai nautit? ! / AurinkoinenM

Vierailija
28/49 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sä sonni olet miesjumala, Puss!

Unohtumattoman hienosti vastattu !

Vierailija
29/49 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AurinkoinenM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vai etkö ole puutteessa?  Viis minä niistä tilastoista, kysyn sinulta. / AurinkoinenM

Valitettavasti tämä oli tyypillistä ja odotettavaa. Valitetaan, mutta ei kuitenkaan uskalleta sanoa onko näin vai ei ole.

Vierailija
30/49 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla ON NIIN ISO

Vierailija
31/49 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai koko ajan?!? Meillä ei todellakaan ole niin. Nyt on onneksi sovittu, että lauantai on 'panopäivä'. Silloin pannaan, jos ei ole mitään erityistä estettä. Sitä ennen sain vonkailla jatkuvasti ja enimmäkseen hoidella asiat itsekseni vuosikausia.

Vierailija
32/49 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen puutteessa. Haluaisin joka päivä, ei haittaisi, vaikka pantaisiin pariinkin kertaan. N50+

Vierailija
33/49 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen seksielämä kuuluu terveeseen parisuhteeseen ja lähentää puolisoiden suhdetta. Jos mies on komea, fiksu, seksikäs ja hygieniastaan huolehtiva, niin kyllä terve aikuinen nainen seksiä haluaa miehensä kanssa. Jos mies vielä on hellä ja taitava rakastelija, niin toki seksi maistuu naiselle vaikka joka päivä. Kumpikaan ei nalkuta, kun saa säännöllistä seksiä. Kun mies hoitelee naisensa kunnollisesti, niin naisella ei ole ollut tarvetta itsetyydytykseen eikä mitään tarvetta miettiä ulkopuolelta rakastajaa. Oikea mies huolehtii oman naisensa seksuaalisista tarpeista.

Jos mies oikeasti haluaisi, että hänen nainen/vaimo vonkaisi vähemmän seksiä, niin miehen kannattaa jättää hampaat harjaanatta, unohtaa suihkussa käynti, jättää parta ajamatta, käyttää samoja boxereita viikon ja vielä jos juo itsensä tillin tallin kaatokänniin, niin voin vakuuttaa, että naisen seksihalut oma miestä kohtaan tuosta vähenevät.

Vierailija
34/49 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit sä heräsit... 

Vierailija
35/49 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen puutteessa. Haluaisin joka päivä, ei haittaisi, vaikka pantaisiin pariinkin kertaan. N50+

No, vastaa tähän niin annan sit meiliosoitteen ni voidaan alkaa tyydyttää vakituiseen molempien haluja😎😉

Olen kyltymätön sporttinen mies, reippaasti varustettu, enkä säästele...

Vierailija
36/49 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toinenkin kyltymätön siis olemassa! Odotan mielenkiinnolla. n50+

Vierailija
37/49 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa vastata. Olen tietoisesti etsinyt miehiä, joiden kanssa asiasta voi sopia alkuun, että seksiä on oltava paljon, jos ei kiinnostuksen taso seksiä kohtaan kohtaa, niin on turha jatkaa. Suuret on puheet, mutta loppujen lopuksi on aina kääntynyt siihen, että haluan enemmän seksiä kuin mies. Nykyinen suhde kestänyt puoli vuotta, tavataan 1-3 kertaa viikossa. Viime lauantaina ensimmäisen kerran kävi tässä suhteessa niin, että kun mies tuli luokseni, käytiin sohvalle istumaan ja aloin suudella ja riisua miestä, hän pyysikin rauhoittumaan. Että "ei kai heti tarvitse panna, jos nyt vaan istutaan ja sängyssä sitten". Myös sunnuntain toinen aamuseksi meni mun osaltani vähän vonkaamiseksi, ensimmäisestä aamupanosta oli ehtinyt kulua jo muutama tunti, mutta toinen oli liikaa, ei oikein sujunut miehen osalta ja jäi kesken. Hitto.

N39

Vierailija
38/49 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kotona netissä odottamalla ratkea, ei se haluamasi mies mahdu luoksesi postiluukusta. Sinun pitää itse uskaltaa tavata hänet esimerkiksi kahvilassa tai vaikka kaupassa.

Vierailija
39/49 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa liian tutulta. Alkuun miehillä on aina suuret luulot omasta aktiivisuustasostaan, mutta kun oikeasti pitäisi jaksaa joka päivä, niin alkaakin tulla niitä kuuluisia päänsärkyjä.

Vierailija
40/49 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Miehellä pää kipeä, selkä kipeä, maha kipeä, väsyttää, stressaa.