Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen,onko turn off jos mies ei "johda" suhteessa?

Vierailija
14.06.2018 |

Olen alistuva mies...haluaisin että nainen pomottaa minua.. teen kaiken naiselle mieliksi :) onko tämä turn off???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin olisi. En halua olla aina vetovastuussa, molempien pitää osata ottaa ohjat tarvittaessa. Mutta olen varma että etsimiäsi naisia löytyy kyllä.

Vierailija
2/8 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. T. naiset. Mutta samaan aikaan halutaan kun halutaan "johtavaa" miestä niin halutaan olla tasa-arvoisia ja että mies on kiltti ja kunnollinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
4/8 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se miehen vetovastuu edes tarkoittaa, kuinka mies johtaa suhdetta? En ole koskaan ymmärtänyt tätä.

M30

Vierailija
5/8 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi pomottavaa tai alistuvaa kumppania?!

Vierailija
6/8 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Halusin ja sain tasa-arvoisen parisuhteen enkä muunlaiseen olisi tyytynyt. Tuollainen sopisi seksuaaliseksi fetissiksi ja sellaisia naisia varmasti löytyy, jotka tykkäävät dominoida, mutta harva haluaa parisuhteeseen alistuvan tossukan kanssa.

Vierailija
7/8 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En minä halua johtaa ketään enkä myöskään olla johdettavana. Me ollaan suhteessa kumppaneita eikä mitään johtajia ja alaisia.

Vierailija
8/8 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se miehen vetovastuu edes tarkoittaa, kuinka mies johtaa suhdetta? En ole koskaan ymmärtänyt tätä.

M30

Uskon että se tarkoittaa sitä, että nainen olisi kuin pikkulapsi, joka tarvitsee miehen "aikuisen" tuomaan turvaa ja asettamaan rajat. On myös miehiä jotka tarvitsevat äitiä suhteeseen. Jotkut ei katsos koskaan kasva tai edes halua kasvaa aikuisiksi ja jotkut taas pitävät tästä vanhemman roolista kun voi kyykyttää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi