Mies Tinderissä vaikka pitää minua "naisystävänään"
Tapasin miehen Tinderin kautta viikkoja sitten. Ensi tapaamisesta tulimme todella hyvin juttuun ja aloimme tapailemaan, välimatkan takia vain viikonloppuisin. Olemme puhuneet avoimesti kaikesta ja hän sanoi että ei ole enää tarvetta etsiä ketään kun minut tapasi. No, toki ihmettelin hänen kännykän käyttöä, koko ajan kilkattaaa viestiä, mese ja whatsappia. Hän näyttikin minulle niitä, on jossain äijäryhmässä jne...Kuitenkin hän pysyi mm. Tinderissä ja FB:n sinkkuryhmissä, mainitsin asiasta että olisi suotavaa poistua JOS ei aio enää tapailla muita, aikoi poistua mutta ei sitä tehnyt.
Viimeksi kun olin hänen luona viikonlopun, tapasin hänen vanhemmat, siskon ja muutaman ystävän ja hän esitteli minut naisystävänään. Olin hänestä ihan varma, rehellisyydestä jne...,kun olen tavannut pelimiesmagneettina jo liian monta näitä jotka säätävät moneen suuntaan ja hänellekin asiasta olen puhunut, hän totesi että ei ole näitä seikkailijoita.
Mutta, koska maaailma on niiiiiin pieni niin niinhän siinä kävi että kuulin hänen olleen sopimassa treffejä erään naisen kanssa. Olin eilen ystäväni luona iltaa istumassa ja hänen uusi naapuri oli myös paikalla. Puhelimme tietenkin miehistä ja seuranhausta. Kerroin tavanneeni miehen kenen kanssa tulevaisuus näyttää lupaavalta, mutta kas kummaa, tämä nainen oli kirjoitellut saman miehen kanssa eilen. Hän jopa näytti minulle miehen viestit. Jännä juttu että mies aina vetoaa kiireisiin, oli eilenkin töissä kun soitin hänelle ja hän puheli tänne minun luo tulosta ja siitä kuinka hän poistuu sinkkuryhmistä. Ja tuntia aiemmin oli tälle ystäväni naapurille laittanu viestiä Tinderissä.
Nyt en oikeasti tiedä mitä teen. Poistanko hänet FB kavereista, puhelimeen, meseen ja whatsappiin estot vai mitä? En tiedä hänen tarkoitusperiään kun kuitenkin ystävilleen minut esitteli ja vaikutti olevan tosissaan kanssani. Haluaisin näpäyttää häntä kertomalla että tiedän hänen touhuistaan, mutta lienee oltava vain vahva ja antaa asian ja miehen olla. Miksi häneltä selityksiä haluaisin kuulla, koska valheiltahan kaikki olisi kuten on ollut tähänkin asti. Vai olenko tiukkapipo joka ei ymmärrä että mies haluaa tapailla muitakin?? Asia olisi täysin eri jos emme olisi puhuneet yhteisestä jatkosta. Olimme jo juhannuksen vietostakin hänen luona sovittu. Kyllä mä olen nyt niin hämmentynyt ja pihalla, kertokaapa mielipiteitä mitä tehdä, itselläni suttaa nyt ajatus todella pahasti. Hän on tulossa lauantaina luokseni, mutta en tiedä mitä teen, en kestä hänen valheitaan, kun nyt asia paljastui. Tänään aamulla hän laittoi minulle viestiä, että mielessä olen, kuten taitaa olla moni muukin.
On helvetin outoa hänen käytös koska meillä on yhteisiä tuttuja joka paljastui kun aloimme tapailemaan, että mitä v....ua hän aikoo, eikö hän vain välitä että asia mahdollisesti kantautuu hänenkin ystävien korviin. Sanoin tälle naiselle kenen kanssa oli kirjoitellut että mennä vain miehen kanssa treffeille, mutta hän totesi että ei kiinnosta sellainen mulkku joka vejättää naisia 100-0. On kyllä surkea päätös kesälomalle ja pelottaa töihin meno kun nyt itku niin herkässä. Luultavasti hänellä on näitä säätöjä siellä täällä, kun sinkkuloissa vielä pörrää enkä voi tietää hänen menoistaan kun välimatkaakin reilut 100 kilometriä. Huhhuh, oli se järkytys kuulla eilen asiasta vaikka itsellä se kuuluisa naisen vaisto vähän varoittelikin että jotain outoa on....:(
Kommentit (46)
Ei tuossa mitään tiukkapipoa ole, ettei tykkää valehtelusta ja siitä, että mies juoksee joka perseen perässä.
Miksi hukkaisit sekuntiakaan aikaa tuohon? Poikki puhelimessa ja kohti uusia seikkailuja!
Etkai sä idiootti lapamato enää tavannut sitä paskaa?
Hitto tää vois olla tindermies jota just samana vuonna tapailin - kuulostaa ihan häneltä 🤣 moni asia menee yksiin. Oli olevinaan tosissaan mun kanssa, kuten varmaan oli kymmenen muunkin. Ja aina vetosi "työkiireisiin" jos ei ehtinyt nähdä. Helvetin hyvä puhumaan. Ja viestittely tosiaan tapahtui lähes aina yöaikaan.
Pidän kyllä mahdollisena, että tällaisia kusipäitä on muitakin. Todellisia unelmamiehiä
Olen tavannut useamman ei niin alfamiehen tinderin kautta. Eivät halunneet vakavaa suhdetta, mutta toivoivat etten tapailisi muita. Itse kuitenkin halusivat jatkaa muiden tapailua. Oma lukunsa kyllä sekin tyyppi, joka on mustis ja jolla ei muka ole muita naisia. Silti tavataan vain seksin merkeissä ja viestittely on hyvin rajattua. Kyllä mä olen tapaillut muita miehiä siinä sivussa.
Eikun oma Tinder-profiili ja aktiivisuus. Sitten vaan miehen reaktio siihen.