Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies Tinderissä vaikka pitää minua "naisystävänään"

Mirkku
14.06.2018 |

Tapasin miehen Tinderin kautta viikkoja sitten. Ensi tapaamisesta tulimme todella hyvin juttuun ja aloimme tapailemaan, välimatkan takia vain viikonloppuisin. Olemme puhuneet avoimesti kaikesta ja hän sanoi että ei ole enää tarvetta etsiä ketään kun minut tapasi. No, toki ihmettelin hänen kännykän käyttöä, koko ajan kilkattaaa viestiä, mese ja whatsappia. Hän näyttikin minulle niitä, on jossain äijäryhmässä jne...Kuitenkin hän pysyi mm. Tinderissä ja FB:n sinkkuryhmissä, mainitsin asiasta että olisi suotavaa poistua JOS ei aio enää tapailla muita, aikoi poistua mutta ei sitä tehnyt.
Viimeksi kun olin hänen luona viikonlopun, tapasin hänen vanhemmat, siskon ja muutaman ystävän ja hän esitteli minut naisystävänään. Olin hänestä ihan varma, rehellisyydestä jne...,kun olen tavannut pelimiesmagneettina jo liian monta näitä jotka säätävät moneen suuntaan ja hänellekin asiasta olen puhunut, hän totesi että ei ole näitä seikkailijoita.
Mutta, koska maaailma on niiiiiin pieni niin niinhän siinä kävi että kuulin hänen olleen sopimassa treffejä erään naisen kanssa. Olin eilen ystäväni luona iltaa istumassa ja hänen uusi naapuri oli myös paikalla. Puhelimme tietenkin miehistä ja seuranhausta. Kerroin tavanneeni miehen kenen kanssa tulevaisuus näyttää lupaavalta, mutta kas kummaa, tämä nainen oli kirjoitellut saman miehen kanssa eilen. Hän jopa näytti minulle miehen viestit. Jännä juttu että mies aina vetoaa kiireisiin, oli eilenkin töissä kun soitin hänelle ja hän puheli tänne minun luo tulosta ja siitä kuinka hän poistuu sinkkuryhmistä. Ja tuntia aiemmin oli tälle ystäväni naapurille laittanu viestiä Tinderissä.
Nyt en oikeasti tiedä mitä teen. Poistanko hänet FB kavereista, puhelimeen, meseen ja whatsappiin estot vai mitä? En tiedä hänen tarkoitusperiään kun kuitenkin ystävilleen minut esitteli ja vaikutti olevan tosissaan kanssani. Haluaisin näpäyttää häntä kertomalla että tiedän hänen touhuistaan, mutta lienee oltava vain vahva ja antaa asian ja miehen olla. Miksi häneltä selityksiä haluaisin kuulla, koska valheiltahan kaikki olisi kuten on ollut tähänkin asti. Vai olenko tiukkapipo joka ei ymmärrä että mies haluaa tapailla muitakin?? Asia olisi täysin eri jos emme olisi puhuneet yhteisestä jatkosta. Olimme jo juhannuksen vietostakin hänen luona sovittu. Kyllä mä olen nyt niin hämmentynyt ja pihalla, kertokaapa mielipiteitä mitä tehdä, itselläni suttaa nyt ajatus todella pahasti. Hän on tulossa lauantaina luokseni, mutta en tiedä mitä teen, en kestä hänen valheitaan, kun nyt asia paljastui. Tänään aamulla hän laittoi minulle viestiä, että mielessä olen, kuten taitaa olla moni muukin.
On helvetin outoa hänen käytös koska meillä on yhteisiä tuttuja joka paljastui kun aloimme tapailemaan, että mitä v....ua hän aikoo, eikö hän vain välitä että asia mahdollisesti kantautuu hänenkin ystävien korviin. Sanoin tälle naiselle kenen kanssa oli kirjoitellut että mennä vain miehen kanssa treffeille, mutta hän totesi että ei kiinnosta sellainen mulkku joka vejättää naisia 100-0. On kyllä surkea päätös kesälomalle ja pelottaa töihin meno kun nyt itku niin herkässä. Luultavasti hänellä on näitä säätöjä siellä täällä, kun sinkkuloissa vielä pörrää enkä voi tietää hänen menoistaan kun välimatkaakin reilut 100 kilometriä. Huhhuh, oli se järkytys kuulla eilen asiasta vaikka itsellä se kuuluisa naisen vaisto vähän varoittelikin että jotain outoa on....:(

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, selvää valehteluahan se on. Mieshän sanoi minulle ihan silmiin katsoen että on vain ja ainoastaan minun kanssa aikomus nyt tapailla ja yhteistä pientä vaellustakin suunniteltiin elokuulle. Eilen kun puhuimme puhelimessa hän kuulosti haluavansa käyttää minua eri paikoissa ja tutustuttaa omiin ystäviinsä. En tiedä onko hänen ystävät ja suku sitten niin tottuneet siihen että hänellä naiset vaihtuvat eivätkä ihmettele hänen touhuja.

Ikävä kyllä näitä pelureita on netti täynnä, se on vain peliä osalle tämä deittailu ja ilmeisesti omaa itsetuntoa pönkitetään sillä että kelpaa mahdollisimman monelle, mene ja tiedä. Olen kyllä siihenkin kiinnittänyt huomiota että mies on usein yölläkin ollut mm.Whatsapissa ja huomannut sen siitä jos olen aamusta aikonut viestiä laittaa mutta usein jättänyt laittamatta jos hän on siellä vielä yömyöhään kukkunut ja ajatellut hänen nukkuvan sit pitempään. Itselläni on monta veljeä ja tunnen muutenkin miehiä eikä heistä kukaan ole niin kännykkäriippuvainen kuin tämä mies on, koko ajan känny käteen liimautuneena.

Taitaapa olla tosiasia että miehellä todellakin on säätöjä siellä sun täällä. Naurattaa kun hän sanoi kerran minulle että hän voi jopa näyttää Tinderinsä ja sen kenen kanssa on matchannut, että ei enää kuitenkaan kirjoittele kenenkään kanssa. Mä sanoin että ei tarvi, ett luotan kyllä häneen. Mitähän herra tuumaa jos lauantaina pyydänkin saada katsoa hänen Tinderiään :))

Vierailija
22/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitää edetä epärehellisesti ihan vaan saadakseen seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se sinusta ok? Suhtaudutko muutenkin epärehellisyyteen niin, että se on ihan hyväksyttävää? Tai ihmisiin niin, että jos sinun/miesten tekee jotain mieli, niin heidän tehtävänsä on tyydyttää tarpeesi/miesten tarpeet?

Vierailija
24/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitteli sinut naisystävään ei seurustelukumppaninaan?

Mitä eroa noissa on?

eri

Naisystävä = ystävä joka on nainen

Seurustelukumppani = kumppani, jonka kanssa seurustellaan

Tyttöystävä = ystävä, joka on tyttö?

Poikaystävä = ystävä, joka on poika?

Kyllä omassa maailmassani on ihan selvää, että naisystävällä tarkoitetaan seurustelukumppania ja naispuoliset ystävät ovat naispuolisia ystäviä tai ystävänaisia.

Sinun maailmassa on näin ei ole = kaikkien maailmassa

Enää määritteet ei ole niin itsestään selviä kuin ne oli ennen, kun suhteet voi olla mitä monimuotoisia.

Miksi kukaan esittelisi kaverinsa sanoilla "tässä on mun naisystävä"? Eiköhän silloin olisi vaan sanottu että tässä on mun ystävä.

Vierailija
25/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä muuten pidä paikkaansa. Kun tapasin tämän nykyisen tapailukumppanini, meillä oli keskustelu siitä, mitä haemme [Tinderistä], ja tuolloin mies sanoi, että lähinnä haluaa pitää hauskaa, mutta ei halua tunteetonta seksiä, ja että on kuitenkin avoin kaikelle. Minä olin ihan fine tämän kanssa, itse hiljattain vasta sinkkuna eli ei mikään kiire ns. vakaviin juttuihin. Eli mulle fwb-suhde olisi ollut itsessään jo täysin ookoo. 

Mies sitten kuitenkin itse alkoi puhua siitä, miten tykkää musta niin paljon ja miten ei ole tarvetta tapailla muita. 

Että toivottavasti tämä mies on tosissaan, muuten aika karua herättää toisessa tunteita pelaamalla. 

Vierailija
26/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä muuten pidä paikkaansa. Kun tapasin tämän nykyisen tapailukumppanini, meillä oli keskustelu siitä, mitä haemme [Tinderistä], ja tuolloin mies sanoi, että lähinnä haluaa pitää hauskaa, mutta ei halua tunteetonta seksiä, ja että on kuitenkin avoin kaikelle. Minä olin ihan fine tämän kanssa, itse hiljattain vasta sinkkuna eli ei mikään kiire ns. vakaviin juttuihin. Eli mulle fwb-suhde olisi ollut itsessään jo täysin ookoo. 

Mies sitten kuitenkin itse alkoi puhua siitä, miten tykkää musta niin paljon ja miten ei ole tarvetta tapailla muita. 

Että toivottavasti tämä mies on tosissaan, muuten aika karua herättää toisessa tunteita pelaamalla. 

Tapasit yhden miehen ja tämä todistaa asian päin vastaiseksi? :D :D :D 

Vierailija
27/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on panosivu. Kaikki tietää sanomattakin mistä kyse. Badoosta kannattaa etsiä jos aitoo suhdetta haluaa.

Vierailija
28/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoo naiselle haluavansa vain seksiä, naiselle saattaa tulla halpa olo, mikä johtaa naisen kieltäytymiseen seksistä ja rehellinen asiantilan toteaminen johtaa silloin ei toivottuun lopputulokseen. Sulle asia voi olla ok, mutta tuolla on tavaton määrä naisia, jotka arvostaa itseään enemmän.

Vierailija
29/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo unohda se tyyppi. Ei ota sinua vakavasti, jos löytää Tinderistä paremman naisen hän hylkää sinut välittömästi, tai sitten tapailee muita selän takana ja saatat saada jonkun kupan. Itselleni osui tuollainen tyyppi kohdalle, ei tosin tavattu Tinderissä. Viestitteli jatkuvasti muille naisille tapailumme aikana vaikka vannoi että haluaa vain minut. Tein sitten Tinderin kun tajusin että parempi etsiä kokonaan uusi mies, ja tietenkin tämä herra loukkaanti ja raivostui silmittömästi kun näki profiilini. Ilmeisesti hänellä oli mielestään yksityisoikeus treffailla muita ja minun olisi pitänyt pysyä uskollisena hänelle.

Vierailija
30/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasit yhden miehen ja tämä todistaa asian päin vastaiseksi? :D :D :D 

Itseasiassa olen ollut parisuhteessa useammankin kanssa, joiden kanssa juttu on alkanut ns. yhden illan suhteesta (tai sellaiseksi tarkoitetusta). Mutta kyllä, periaatteessahan jo yksi mies todistaa em. väittämän vääräksi tai ainakin todistaa sen, että muutkin vaihtoehdot ovat mahdollisia. "Miesten" = kaikki miehet --> yksi mies ei, muutkaan miehet eivät ehkä. 

Vierailija
31/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoo naiselle haluavansa vain seksiä, naiselle saattaa tulla halpa olo, mikä johtaa naisen kieltäytymiseen seksistä ja rehellinen asiantilan toteaminen johtaa silloin ei toivottuun lopputulokseen. Sulle asia voi olla ok, mutta tuolla on tavaton määrä naisia, jotka arvostaa itseään enemmän.

Siis hetkinen - koska tiedostan oikeuteni naisena saada harrastaa pelkkiä seksisuhteita vailla halua perheen perustamisesta ja/tai vakituisesta seurustelusuhteesta, koska jälkimmäiset eivät tässä elämäntilanteessa itseäni kiinnosta, en arvosta itseäni tai arvostan itseäni vähemmän? 

Sä et taida olla feministi. :D 

Vierailija
32/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keskustelisi, koska mies on jo osoittanut että osaa valehdella silmät kirkkaina törkeästi. Olet aivan liian kiltti ihminen kun edes mietit että tuohon löytyisi joku kunnon selitys, tai että olet liian tiukkapipo.

Oletko liian kiltti ihminen? Onko sinulla historia jossa sinua käytetään hyväksi ja kohdellaan huonosti? Koska se tässä nyt välittyy, ja mies lupaa sinulle lisää sitä samaa.

Ilmoita vaan kylmästi viestillä, että hän deittaa edelleen muita, joten sinä et ole enää kiinnostunut. Sitten blokkaat heti kaikki etkä ala kuunnella mitään valheita. Hän on niissä ilmeisen taitava.

Vierailija
33/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pelimies, unohda tuollainen. Älä pidä yhteyttä.

Vierailija
34/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt jotain tuntomerkkejä. Alku kuulosti tutulta ja heti tuli paniikki. Paikkakuntaa ja ainakin nimen etukirjainta, kiitos? :) 

Vierailija
35/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttäytyy kuin suurin osa naisista tinderissä, eli ottaa kaiken ilon irti, multideittailee ja pitää ovea raollaan jos joku vielä parempi vaihtoehto löytyy.

Ketä leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

Vierailija
36/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt jotain tuntomerkkejä. Alku kuulosti tutulta ja heti tuli paniikki. Paikkakuntaa ja ainakin nimen etukirjainta, kiitos? :) 

Espoo P.G

Vierailija
37/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies käyttäytyy kuin suurin osa naisista tinderissä, eli ottaa kaiken ilon irti, multideittailee ja pitää ovea raollaan jos joku vielä parempi vaihtoehto löytyy.

Ketä leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

Suurin osa naisista ei todellakaan toimi niin että antaa miehen ymmärtää että nyt seurustellaan tositarkoituksella eikä ole tarvetta muille ja samaan aikaan kuitenkin viestittelee muiden kanssa.

Vierailija
38/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ilmottaisi enää mitään. Antaisin olla ja se olisi siinä. En vastaisi viesteihin, soittoihin tai mihinkään. Antaisin miehen kysellä perään, jollei kuulu mitään niin peli on selvä. 

Vierailija
39/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espoo P.G

Kiitos. Ei koskenut ainakaan tämä tapaus minua sitten. :)

Vierailija
40/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkku taas kirjoitti:

Kyllä, selvää valehteluahan se on. Mieshän sanoi minulle ihan silmiin katsoen että on vain ja ainoastaan minun kanssa aikomus nyt tapailla ja yhteistä pientä vaellustakin suunniteltiin elokuulle. Eilen kun puhuimme puhelimessa hän kuulosti haluavansa käyttää minua eri paikoissa ja tutustuttaa omiin ystäviinsä. En tiedä onko hänen ystävät ja suku sitten niin tottuneet siihen että hänellä naiset vaihtuvat eivätkä ihmettele hänen touhuja.

Ikävä kyllä näitä pelureita on netti täynnä, se on vain peliä osalle tämä deittailu ja ilmeisesti omaa itsetuntoa pönkitetään sillä että kelpaa mahdollisimman monelle, mene ja tiedä. Olen kyllä siihenkin kiinnittänyt huomiota että mies on usein yölläkin ollut mm.Whatsapissa ja huomannut sen siitä jos olen aamusta aikonut viestiä laittaa mutta usein jättänyt laittamatta jos hän on siellä vielä yömyöhään kukkunut ja ajatellut hänen nukkuvan sit pitempään. Itselläni on monta veljeä ja tunnen muutenkin miehiä eikä heistä kukaan ole niin kännykkäriippuvainen kuin tämä mies on, koko ajan känny käteen liimautuneena.

Taitaapa olla tosiasia että miehellä todellakin on säätöjä siellä sun täällä. Naurattaa kun hän sanoi kerran minulle että hän voi jopa näyttää Tinderinsä ja sen kenen kanssa on matchannut, että ei enää kuitenkaan kirjoittele kenenkään kanssa. Mä sanoin että ei tarvi, ett luotan kyllä häneen. Mitähän herra tuumaa jos lauantaina pyydänkin saada katsoa hänen Tinderiään :))

Oletteko muka edelleen tapaamassa? Mä peruisin heti kaikki yhteiset suunnitelmat ja alkaisin elää taas omillani, ei tuollaista kannata tahallaan vääntää veistä haavassa.