Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies Tinderissä vaikka pitää minua "naisystävänään"

Mirkku
14.06.2018 |

Tapasin miehen Tinderin kautta viikkoja sitten. Ensi tapaamisesta tulimme todella hyvin juttuun ja aloimme tapailemaan, välimatkan takia vain viikonloppuisin. Olemme puhuneet avoimesti kaikesta ja hän sanoi että ei ole enää tarvetta etsiä ketään kun minut tapasi. No, toki ihmettelin hänen kännykän käyttöä, koko ajan kilkattaaa viestiä, mese ja whatsappia. Hän näyttikin minulle niitä, on jossain äijäryhmässä jne...Kuitenkin hän pysyi mm. Tinderissä ja FB:n sinkkuryhmissä, mainitsin asiasta että olisi suotavaa poistua JOS ei aio enää tapailla muita, aikoi poistua mutta ei sitä tehnyt.
Viimeksi kun olin hänen luona viikonlopun, tapasin hänen vanhemmat, siskon ja muutaman ystävän ja hän esitteli minut naisystävänään. Olin hänestä ihan varma, rehellisyydestä jne...,kun olen tavannut pelimiesmagneettina jo liian monta näitä jotka säätävät moneen suuntaan ja hänellekin asiasta olen puhunut, hän totesi että ei ole näitä seikkailijoita.
Mutta, koska maaailma on niiiiiin pieni niin niinhän siinä kävi että kuulin hänen olleen sopimassa treffejä erään naisen kanssa. Olin eilen ystäväni luona iltaa istumassa ja hänen uusi naapuri oli myös paikalla. Puhelimme tietenkin miehistä ja seuranhausta. Kerroin tavanneeni miehen kenen kanssa tulevaisuus näyttää lupaavalta, mutta kas kummaa, tämä nainen oli kirjoitellut saman miehen kanssa eilen. Hän jopa näytti minulle miehen viestit. Jännä juttu että mies aina vetoaa kiireisiin, oli eilenkin töissä kun soitin hänelle ja hän puheli tänne minun luo tulosta ja siitä kuinka hän poistuu sinkkuryhmistä. Ja tuntia aiemmin oli tälle ystäväni naapurille laittanu viestiä Tinderissä.
Nyt en oikeasti tiedä mitä teen. Poistanko hänet FB kavereista, puhelimeen, meseen ja whatsappiin estot vai mitä? En tiedä hänen tarkoitusperiään kun kuitenkin ystävilleen minut esitteli ja vaikutti olevan tosissaan kanssani. Haluaisin näpäyttää häntä kertomalla että tiedän hänen touhuistaan, mutta lienee oltava vain vahva ja antaa asian ja miehen olla. Miksi häneltä selityksiä haluaisin kuulla, koska valheiltahan kaikki olisi kuten on ollut tähänkin asti. Vai olenko tiukkapipo joka ei ymmärrä että mies haluaa tapailla muitakin?? Asia olisi täysin eri jos emme olisi puhuneet yhteisestä jatkosta. Olimme jo juhannuksen vietostakin hänen luona sovittu. Kyllä mä olen nyt niin hämmentynyt ja pihalla, kertokaapa mielipiteitä mitä tehdä, itselläni suttaa nyt ajatus todella pahasti. Hän on tulossa lauantaina luokseni, mutta en tiedä mitä teen, en kestä hänen valheitaan, kun nyt asia paljastui. Tänään aamulla hän laittoi minulle viestiä, että mielessä olen, kuten taitaa olla moni muukin.
On helvetin outoa hänen käytös koska meillä on yhteisiä tuttuja joka paljastui kun aloimme tapailemaan, että mitä v....ua hän aikoo, eikö hän vain välitä että asia mahdollisesti kantautuu hänenkin ystävien korviin. Sanoin tälle naiselle kenen kanssa oli kirjoitellut että mennä vain miehen kanssa treffeille, mutta hän totesi että ei kiinnosta sellainen mulkku joka vejättää naisia 100-0. On kyllä surkea päätös kesälomalle ja pelottaa töihin meno kun nyt itku niin herkässä. Luultavasti hänellä on näitä säätöjä siellä täällä, kun sinkkuloissa vielä pörrää enkä voi tietää hänen menoistaan kun välimatkaakin reilut 100 kilometriä. Huhhuh, oli se järkytys kuulla eilen asiasta vaikka itsellä se kuuluisa naisen vaisto vähän varoittelikin että jotain outoa on....:(

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tommosen ketkun perään itkemään, vasta muutamia viikkoja tuntenutkin. Unohda, valheita sieltä kuitenkin tulisi, kyllä luottamuksen arvoiset miehet käyttäytyy aivan eri tavoin alusta saakka.

Vierailija
2/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille kehotus mennä lauantaina jonkun toisen naisen luokse. Unohda tuo tyyppi, ei siitä ole tuon kummempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sen suuremmin neuvoa mitä sinun pitäisi tilanteessa tehdä. Itse kyllä poistaisin miehen listoilta, en vastais viesteihin tai puheluihin. 

Vierailija
4/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ kiireet = vaimo

Vierailija
5/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies seinaa vasten,  tai unohda koko mies.   

Kerro ettet arvosta etta han esittelee sinua tyttoystavanaan ja silti juttelee muille naisille.  Se on joko tai.  

Sanoit, etta olette tunteneet vain viikkoja?  En tieda mita tarkoitat mutta kuulostaa aika lyhyelta ajalta, varsinkin jos tapaatte vain viikonloppusin.   Mun mielesta pitkaaikainen tapailu on normaalia,  oppii tuntemaan toista,  ja niin kauan voi tapailla muita siina sivussa kunnes sovitaan ettei niin enaa tehda.  

Vierailija
6/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitteli sinut naisystävään ei seurustelukumppaninaan?

Vierailija
7/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa noissa on?

eri

Vierailija
8/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa noissa on?

eri

Naisystävä = ystävä joka on nainen

Seurustelukumppani = kumppani, jonka kanssa seurustellaan

Vierailija
9/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos ihan vanhanaikaiseksi keskustelisit hänen kanssaan kasvotusten?

Vierailija
10/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa noissa on?

eri

Tyttöystävä = ystävä, joka on tyttö?

Poikaystävä = ystävä, joka on poika?

Kyllä omassa maailmassani on ihan selvää, että naisystävällä tarkoitetaan seurustelukumppania ja naispuoliset ystävät ovat naispuolisia ystäviä tai ystävänaisia.

Vierailija
11/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä katkaisisi kontaktia ennen kuin olisin nostanut miehen kuvainnollisesti raivelista seinälle. Ei tuommoista perseilyä pidä kestää, noihin pitää puuttua ettei mies pääse kuin koira veräjästä.

Sen jälkeen ilmoittaisin tunteettomasti, että tämä oli nyt tässä. 

Vierailija
12/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa noissa on?

eri

Kyllä omassa maailmassani on ihan selvää, että naisystävällä tarkoitetaan seurustelukumppania ja naispuoliset ystävät ovat naispuolisia ystäviä tai ystävänaisia.

Sinun maailmassa on näin ei ole = kaikkien maailmassa

Enää määritteet ei ole niin itsestään selviä kuin ne oli ennen, kun suhteet voi olla mitä monimuotoisia.

Vierailija
13/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai annat miehelle mahdollisuuden. Sitäpaitsi eikös se nyt ole muutenkin parempi olla alphamiehen haaremissa yhtenä jäsenenä kuin betamiehen, eli paskan miehen, ainoana?

Vierailija
14/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Itse en kyllä katkaisisi kontaktia ennen kuin olisin nostanut miehen kuvainnollisesti raivelista seinälle. Ei tuommoista perseilyä pidä kestää, noihin pitää puuttua ettei mies pääse kuin koira veräjästä.

Ihme voimafantasioita. Miksi ihmeessä pahimman sorttinen pelimies noteeraisi naisen itkupotkuraivareita mitenkään? Ja fyysistä tai muuta uhkaa naisesta ei tietenkään miehelle ole. Kaikista paras on vain kävellä pois leukapystyssä. Korkeintaan paskat haistatellen.

Vierailija
15/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi keskustella asiasta. Joskus kaikkeen on ihan järkeenkäypä selitys, vaikkei toki aina.

Vierailija
16/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ihme voimafantasioita. Miksi ihmeessä pahimman sorttinen pelimies noteeraisi naisen itkupotkuraivareita mitenkään? Ja fyysistä tai muuta uhkaa naisesta ei tietenkään miehelle ole. Kaikista paras on vain kävellä pois leukapystyssä. Korkeintaan paskat haistatellen.

En puhunut itkupotkuraivareista, vaan ihan rauhallisesta konfrontaatiosta. Tyyliin "Sain kuulla, että sovit treffit vaikka pidit minua naisystävänäsi. Ilmeisesti emme ole ihan samoin aikein liikenteessä. Ei tarvitse enää ottaa yhteyttä, hyvää jatkoa." 

Vierailija
17/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa noissa on?

eri

Enää määritteet ei ole niin itsestään selviä kuin ne oli ennen, kun suhteet voi olla mitä monimuotoisia.

No siitähän se varmaan ap:n kohdalla kiikastaakin, että hän kuvitteli olevansa miehelle seurustelukumppani vaikka olikin vain ystävänainen, jota mies kutsui naisystäväksi!

Vierailija
18/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pitänee miehen kanssa jutskailla kasvotusten. Olemme tosin asiasta keskustelleet jo aiemmin kun hän sanoi että ei ole enää tarvetta etsiä ketään kun minua tapailee ja jopa kertoi haluavan pysyvämmän suhteen kanssani. Tietty valheita kaikki. Miksi puhella tuollaista ja etsiä uusia treffikamuja siltikin. No, jospa asia saadaan selväksi kun näemme, mutta varmaa on että puhumalla mies ei minua enää saa jatkamaan kanssaan, vaikka hyvä puhumaan onkin, en todellakaan aio olla yksi hänen haaremissaan.

Vierailija
19/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkku taas kirjoitti:

Joo, pitänee miehen kanssa jutskailla kasvotusten. Olemme tosin asiasta keskustelleet jo aiemmin kun hän sanoi että ei ole enää tarvetta etsiä ketään kun minua tapailee ja jopa kertoi haluavan pysyvämmän suhteen kanssani. Tietty valheita kaikki. Miksi puhella tuollaista ja etsiä uusia treffikamuja siltikin. No, jospa asia saadaan selväksi kun näemme, mutta varmaa on että puhumalla mies ei minua enää saa jatkamaan kanssaan, vaikka hyvä puhumaan onkin, en todellakaan aio olla yksi hänen haaremissaan.

Mulla on ihan sama tilanne, siis että mies on sanonut ettei ole tarvetta etsiä ketään toista. En tosiaan pysty tajuamaan, miksi tuommoista sitten edes pitää sanoa?! 

Minun tapauksessani mies ei ole tosin jäänyt kiinni tämmöisestä, ja on kyllä aina tavoitettavissa whatsappilla jos häntä kaipailen. Mutta ällöttää tiedostaa, että tuommoisia pelureita on ylipäätään olemassa. 

Joka tapauksessa voimia sinulle ja jos viitsit niin tuletko päivittämään miten kävi? <3 

Vierailija
20/46 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa noissa on?

eri

Mitähän merkitystä termistöllä on tilanteessa, jossa mies on selvästi sanonut, ettei enää etsi muita, kun on ap:n tavannut, on luvannut poistua tinderistä ja muista seuranhakupalveluista ja on sanonut ettei ole mies joka pyörittää useampaa naista yhtäaikaisesti? Ei tällainen nyt minusta minkään monimuotoisen suhteen piikkiin mene, vaan ihan selvää valehtelua ja huijaamistahan tuo miehen perseily on.