Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te muut yksinäiset teette juhannuksena?

Vierailija
14.06.2018 |

Olisin itse saanut juhannuksen kulumaan hyvin jos olisi ollut aurinkoista ja lämmintä, mutta ei. Täällä päin +17 ja vesisadetta luvattu :( Menee siis jälleen kerran juhannus neljän seinän sisällä yksinään. No, ei saa masentua, pitää sitten keksiä jotain tekemistä sisällä.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukäteen voi myös suunnitella. Olen ottanut maanantain vapaaksi ja lähden Pariisiin.

Vierailija
2/61 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden mökille yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään ihmeellistä, eikä ahdista yhtään. Aiemmin meni juhannukset mökillä, mikä oli kyllä myös mukavaa, mutta eron jälkeen en ole antanut juhannukselle sen suurempaa merkitystä, niin ei harmita että ei ole sitä mökkiä eikä oikein muitakaan suunnitelmia. Kunhan nautin ja rentoudun, käyn kävelyillä, syön hyvin jne.

Vierailija
4/61 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee töissä. Ei tarvitse miettiä juhannusta sen kummemmin.

Vierailija
5/61 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen lähestyvien matkojen yksityiskohtia, juopottelen, katson pari sarjaa, laitan jotain kivaa ruokaa, käyn yökävelyllä, viimeistelen yhden pitemmän tekstin. Nukun kunnolla.

Vierailija
6/61 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin luonnosta. Minulla on sadetakki ja saappaat, voin mennä ulos kävelylle pienessä sateessakin. Teen joko peltolenkin tai metsälenkin, monta kertaa päivässä. Järvenrantaan pääsen, mutta venettä ei ole, se vähän harmittaa. Juhannuksena on jo alkukesän kasvit häipymässä.

Vierailija
7/61 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen, että saan viettää (toivottavasti) juhannukseni yksin. Voi elämä sitä riesaa, mitä oli pikkulasten kanssa! Piti pakata sen kymmenen nyssykkää ja pakaasia, ajaa kymmenien kilometrien päähän alkeelliselle mökille, koska kaikki muutkin paloalan ihmiset kokoontui sinne.

Ja tottakai! Yleensä vielä sattui silloin olemaan menkat. Ulkohuussi ja pesytymismahdollisuus oli järvi. Voi helvetti, että niin haluan unohtaa nuo juhannukset!

Vierailija
8/61 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään suunnitelmia. Eli olen kotona kahden ihanan kissani seurassa. Ehkä leivon jonkin kakun... No niin, nyt on suunnitelmia.

Vierailija
9/61 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen hyvää ruokaa ja käyn pitkällä yökävelyllä. Kerään vähän luonnonkukkia maljakkoon. Nautin hiljaisuudesta.

N28

Vierailija
10/61 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen kammojuhannuksia pikkulasten kanssa anopin mökillä, kun kaikki meni anopin minuuttiaikataulun mukaan. Laitan oven perässäni kiinni ja suljen puhelimen, nautin suunnattomasti rauhasta ja omasta ajasta, mitä sitten keksinkin tehdä. 

Vierailija
11/61 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontokävelylle lähimpään rantaan ja sitten kassahihnaliveä. Kai se on siinä.

Vierailija
12/61 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Luojan kiitos.

Vierailija
13/61 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa ajattelin rassailla.

M35

Vierailija
14/61 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään suunnitelmia. Eli olen kotona kahden ihanan kissani seurassa. Ehkä leivon jonkin kakun... No niin, nyt on suunnitelmia.

Saako tulla silittämään ja leikkimään kissojen kanssa?

Vierailija
15/61 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
16/61 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille kalaan yksin. Laitan kikkelin kaljapulloon ja toisella kädellä juon kaljaa. Imeytyy näin vereen paremmin kummadtakin pääsrä

Vierailija
17/61 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus on yksi päivä muiden joukossa. Siis normaali pitkä viikonloppu. Siivoilen ja lepään. Ihanaa kun ei tarvitse lähteä mihinkään viettämään pakkojuhannusta. Maanantaina taas töihin.

Tylsää mutta ihanaa vaan levätä!

Vierailija
18/61 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai selailen tätä ja mietin kuinka muut ihmiset on varmaan puolisoiden ja kavereidensa kanssa. Sitten mietin kurjaa elämääni ja itken itseni uneen.

Vierailija
19/61 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattona ja juhannuspäivänä olen illan töissä - ravintolassa, kuinkas muutenkaan. Ja ihan omasta pyynnöstäni - näkee ja kuulee siinä sivussa pari hyvää esiintyjää, tienaa rahaa eikä ole tuhlaamassa sitä. Eikä ole pää kipeä :)

Vierailija
20/61 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut uusi veemäinen duunipaikka kolme viikkoa. Jos en saa fuduja, niin aion vain huilia kotona itsekseni ja pestä ikkunat. Syön jotain kalaa ja ehkä otan viinilasillisen ja kirsikoita, käyn kävelyllä ja fillaroin, poimin kukkia ulkoa, katson jotain kivaa Netflix istä tai jostain, hoitelen takapihan puutarhaa ja teen vihdoin Vähän Käytetty - vaatepaketti myyntiin.

Jos saan fudut, teen silti samoja juttuja, mutta mietin budjettini uusiksi seuraaviksi kuukausiksi. Kuuntelen klassista musiikkia. En ajele minkään perässä mihinkään. Eräs ystävä kuitenkin muka-kutsuu mökilleen myöhään yöllä pienessä hiprakassa, lähettää sieltä kauniita luontokuvia. Tietää etten lähde. Tänä juhannuksena en taida jaksaa edes kiitellä häntä. Kuvia tulee mutta oikeata kutsua ei tule ...