no niin. Taas yksi pettymys. Kertokaas jälleen hyviä vinkkejä miten pääsee yli? Kohtaatteko muut pettymyksiä jatkuvasti
Vai onko teidän elämä yhtä menestystä koko ajan. Tai jos ei koko ajan, niin ainakin useimmiten. Esim. haette työpaikkaa, niin kutsutaanko yleensä haastatteluun. Tai kun esim. haette johonkin koulutukseen, niin hyväksytäänkö teidät ekalla kerralla?
Kommentit (5)
Ootteko aina saaneet parisuhteen ihmisen kanssa josta olette olleet kiinnostuneita?
Onko täällä sellaista ihmistä, joka voisi sanoa kokeneensa pääosin onnistumisia?
Usein vaatii useamman yrityksen, sekä työt, parisuhde jne. Mitä sitä jäädä murehtimaan ja märehtimään. Mä mietin hetken missä meni pieleen ja miten mun pitää itseäni muuttaa tai kehittää että seuraava kerta onnistuu paremmin. Simppeli resepti, joka tosin vaatii vaivaa, itsekuria sekä pitkäjänteisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Usein vaatii useamman yrityksen, sekä työt, parisuhde jne. Mitä sitä jäädä murehtimaan ja märehtimään. Mä mietin hetken missä meni pieleen ja miten mun pitää itseäni muuttaa tai kehittää että seuraava kerta onnistuu paremmin. Simppeli resepti, joka tosin vaatii vaivaa, itsekuria sekä pitkäjänteisyyttä.
No joo. Tiedän ton reseptin. Sitä itsekin noudatan. Mut joskus mietin, että onko se vaan minä, joka joudun useammin yrittämään. :/
Jos kaiken saa helpolla ei sitä arvosta. Pettymyksen jälkeen pitää vaan miettiä mikä meni vikaan ja miten toimii tulevaisuudessa jotta lopputulos ei ole sama.
Koskaan en ole päässyt ekalla kerralla mihinkään. Useimmiten ei kutsuta edes haastatteluun. joskus on haastateltu ja en ole saanut paikka 2 kertaa olen saanut paikan haastattelun jälkeen. Eniten olen löytänyt paikkoja tuttavien kautta.
Mutta siis näin se elämä vaan menee, se ei tuo mitään lisäarvoa, että pääsee aina ekalla kerralla kaikkialle. Pettymys kestää mulla pari tuntia, sitten ajattelen, että jotain parempaa on tulossa nurkan takana ja näin sen kuuluukin mennä.