Selittäisikö joku täällä salkkareiden päätösjakson
kuka alissaa pelottelee (joku herukassa oli varjona, ei ole vain kuvitelmaa eikä ole vain peppi)
mikä tuo camillan mindfuck lopussa oli?
magnus parani?
Kommentit (8)
Camillsn vanhemmat ovat jo parissa jaksossa puhuneet pitävänsä salassa jotain. No se salaisuus tuli tänään ruudulle, kaksoissisko
Vierailija kirjoitti:
Oliko se hahmo lopussa toinen Camilla? Äitin kanssa keksittiin, että tämä nykyinen onkin ollut vale-Camilla ja nyt tuli paikalle oikea Camilla. Mitäs ajatuksia tämä herättää?
En nuku tänä yönä...
Ismo tässä terve, se kaikki oli vain unta, Kalle herää ensi jaksossa.
T. Ismo
Oli kyllä harvinaisen huono päätösjakso.
Camillan kaksoissisko, salaisuus josta G ja D ovat puhuneet. Magnus parani ja tämän vuoksi Jiri ja Monica kokivat että rakkaus ja perhe on tärkeintä plaaplaa. Veikkaan itse, että Sergei piinaa Alissaa. Peppikin mahdollisesti asiasta jotain tietää? Ei koskaan arvaa. Talen, Sanni, Tiina ja Janne jäivät koko jaksosta pois? Olisi voineet vaikka tämän surkean kuvion lopettaa tähän päätösjaksoon. Itse olen pettynyt päätösjaksoon, ei tarpeeksi "jännä" päätösjaksoksi. Ei tullut sellaista oloa, että en malta odottaa syksyä ja tulevia kuvioita. Noooh, katsellaan.
Oliko se hahmo lopussa toinen Camilla? Äitin kanssa keksittiin, että tämä nykyinen onkin ollut vale-Camilla ja nyt tuli paikalle oikea Camilla. Mitäs ajatuksia tämä herättää?