Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäisikö joku täällä salkkareiden päätösjakson

this is awesome
13.06.2018 |

kuka alissaa pelottelee (joku herukassa oli varjona, ei ole vain kuvitelmaa eikä ole vain peppi)

mikä tuo camillan mindfuck lopussa oli?

magnus parani?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se hahmo lopussa toinen Camilla? Äitin kanssa keksittiin, että tämä nykyinen onkin ollut vale-Camilla ja nyt tuli paikalle oikea Camilla. Mitäs ajatuksia tämä herättää?

Vierailija
2/8 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camillsn vanhemmat ovat jo parissa jaksossa puhuneet pitävänsä salassa jotain. No se salaisuus tuli tänään ruudulle, kaksoissisko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se hahmo lopussa toinen Camilla? Äitin kanssa keksittiin, että tämä nykyinen onkin ollut vale-Camilla ja nyt tuli paikalle oikea Camilla. Mitäs ajatuksia tämä herättää?

En nuku tänä yönä...

Vierailija
4/8 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo tässä terve, se kaikki oli vain unta, Kalle herää ensi jaksossa.

T. Ismo

Vierailija
5/8 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä harvinaisen huono päätösjakso.

Vierailija
6/8 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camillan kaksoissisko, salaisuus josta G ja D ovat puhuneet. Magnus parani ja tämän vuoksi Jiri ja Monica kokivat että rakkaus ja perhe on tärkeintä plaaplaa. Veikkaan itse, että Sergei piinaa Alissaa. Peppikin mahdollisesti asiasta jotain tietää? Ei koskaan arvaa. Talen, Sanni, Tiina ja Janne jäivät koko jaksosta pois? Olisi voineet vaikka tämän surkean kuvion lopettaa tähän päätösjaksoon. Itse olen pettynyt päätösjaksoon, ei tarpeeksi "jännä" päätösjaksoksi. Ei tullut sellaista oloa, että en malta odottaa syksyä ja tulevia kuvioita. Noooh, katsellaan.

Vierailija
7/8 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinaaja on ollu peppi koko aja

Vierailija
8/8 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi ei tekisi tuollaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän