Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko trenssi tätimäinen?

Vierailija
13.06.2018 |

Kannattaako hankkia, vai näyttääkö naurettavalta parikymppisen päällä?

N21

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trenssi on rumin takki mitä maa päällään kantaa.

Sen kruunaa vyö, jolla muodoton kaapu kuriste.taan ryttyyn.

Vierailija
2/17 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kande! Mul oli joskus 18v. Forever21:statukseesi ku jollain kaverille oli ni mäki halusin. Ja sit 20v. ostin siistiksi takiasi joihinkin juhliin päälle. Mut ei ei. Osta nahkatakki ja farkkutakki. Mut sit taas oon nyt nähny ihmisillä semmosii liehutrenssejä, mitkä näyttää reunoilta, mut mun päälle näyttäis varmaan kaavulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trenssi on rumin takki mitä maa päällään kantaa.

Sen kruunaa vyö, jolla muodoton kaapu kuriste.taan ryttyyn.

Totta toinen puoli. Trenssin tulee ehdottomasti olla kiinni. Auki oleva trenssi näyttää lähes aina säkkimäiseltä.

Vierailija
4/17 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kande! Mul oli joskus 18v. Forever21:statukseesi ku jollain kaverille oli ni mäki halusin. Ja sit 20v. ostin siistiksi takiasi joihinkin juhliin päälle. Mut ei ei. Osta nahkatakki ja farkkutakki. Mut sit taas oon nyt nähny ihmisillä semmosii liehutrenssejä, mitkä näyttää reunoilta, mut mun päälle näyttäis varmaan kaavulta.

Olenkohan ainoa, joka ei ymmärtänyt tästä viestistä mitään?

Vierailija
5/17 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sopii kaikenikäisille, kunhan et trenssiä ihan minkä tahansa vaatekappaleen kanssa yhdistä.

Vierailija
6/17 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trenssiä voi pitää auki, ostaa erilaisia pitkiä huiveja, joita ei solmi mitenkään, vaan antaa ”roikkua” kaulassa. En mä kyllä kesällä trenssiä käyttäis, jos ei ny ihan +5 kelejä tule.

Vierailija
7/17 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trenssiä voi pitää auki, ostaa erilaisia pitkiä huiveja, joita ei solmi mitenkään, vaan antaa ”roikkua” kaulassa. En mä kyllä kesällä trenssiä käyttäis, jos ei ny ihan +5 kelejä tule.

Mä olen niin palelevainen, että tarvitsen takkia kesälläkin. +5:n säällä mulla on jo villakangastakki päällä.

Ap

Vierailija
8/17 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu trenssistä, ja siitä mitä sen kanssa pukee. Trenssi + silkkihuivi = auttamatta täti. Minusta perusmalli eli pahvinvärinen beige trenssi on aika tylsä, ainakin jos leikkaus ei ole vartalonmyötäinen. Mulla on yksi vaalea (ns. kitinvärinen) lyhyempi trenssi ja se näyttää ehkä joskus vähän tätimäiseltä joten yritän pitää sen kanssa vähän raflaavampia huiveja ja farkkuja. Sen sijaan karpalonpunainen, hiukan vartalonmyötäisempi trenssinin näyttää minusta ihanan pariisilaiselta.  

p.s. jos ole parikymppinen niin voit rauhassa pukeutua tätimäisesti, koska selvästi et ole täti ;-) Meillä nelikymppisillä tuo ei enää toimi. 

Vierailija
9/17 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trenssi on just ihana, kun sen saa sidottua ja saa uuman vaikuttamaan kapeammalta. Mulla on useampi ja ei ole mummovaate. 

Vierailija
10/17 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän vaan vappuna trenssiä.

Vierailija
11/17 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu trenssistä, ja siitä mitä sen kanssa pukee. Trenssi + silkkihuivi = auttamatta täti. Minusta perusmalli eli pahvinvärinen beige trenssi on aika tylsä, ainakin jos leikkaus ei ole vartalonmyötäinen. Mulla on yksi vaalea (ns. kitinvärinen) lyhyempi trenssi ja se näyttää ehkä joskus vähän tätimäiseltä joten yritän pitää sen kanssa vähän raflaavampia huiveja ja farkkuja. Sen sijaan karpalonpunainen, hiukan vartalonmyötäisempi trenssinin näyttää minusta ihanan pariisilaiselta.  

p.s. jos ole parikymppinen niin voit rauhassa pukeutua tätimäisesti, koska selvästi et ole täti ;-) Meillä nelikymppisillä tuo ei enää toimi. 

Nelikymppisillä onkin helppoa. Kun on täti-iässä, on sekä suotavaa että suositeltavaa näyttää tädiltä.

Vierailija
12/17 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kruunaa kaiken mitä sulla on päälläsi sata kertaa hienommaksi.

Naisella ei voi parempaa takkia olla!

Vierailija
13/17 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisillä onkin helppoa. Kun on täti-iässä, on sekä suotavaa että suositeltavaa näyttää tädiltä.

Ei ole täti-ikä nelkyt vielä!!!

Vierailija
14/17 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 on täti-ikä. Mieti nyt vähän!!!

Vierailija
15/17 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sitä käyttää kaikki, ja mitä väljempi, sitä parempi! Ei erota kauempaa onko vastaantulija 21- vai 81-v. 😂

Vierailija
16/17 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/17 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tätivaate vaan hyvin klassinen vaatekappale, joka sopii monenikäiselle. Mutta valitse tarkkaan, minkä mallisen trenssin itsellesi ostat. Ei kannata valita sen mukaan, mitä kaverit valitsee tai mikä on se kaikkein trendikkäin juuri nyt, jos se ei itselle sovi. Esim. nyt näkee paljon ylisuuria trenssejä, joihin monet sirommat vallan hukkuvat. Toisille tosiaan sopii paremmin vartaloa myötäilevät trenssit, ja toisille sitten ne rennommin roikkuvat. Trenssin pituutta kannattaa myös miettiä. Sopiiko itselle paremmin noin puolireiteen ulottuva lyhyempi malli, polvipituinen vai vieläkin pitempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän