Jalkapallon MM-kisat alkaa huomenna. Vaikuttaako teidän elämään?
Hetki, jota olen koko vuoden 2018 odottanut. Tulee olemaan taas mukava kesä kun näkee hyvää jalkapalloa. Vaikuttaako MM-kisat teidän tai teidän perheidenne elämään? Tykkäättekö itse seurata kyseisiä kisoja? Onko voittajasuosikkeja? m28
Kommentit (51)
Vaikuttaa.
Heikkolahjainen nuori mies naapurissa huutaa peleille kavereidensa kanssa kaikkina vuorokaudenaikoina.
Piinaa tiedossa.
Eipä kiinnosta juurikaan jalkapallo eli ei vaikuta.
M35
Kiitos tästä ketjusta. Olin nähnyt jostain että ne alkaa, kiinnittämättä asiaan muuta huomiota. Ai että ne on Helsingissä? Huh, asun täällä. Toivottavasti eivät vaikuta metroliikenteeseen mitenkään. Muuten ei mua haittaa, potkikoot palloaan ihan rauhassa.
Kisojen järjestäjien ja tuomareiden lahjominen onnistui aikoinaan eteläkorealaisiltakin, niin miksei venäläisiltä? Tätä en kuitenkaan itse usko.
Pahoittelen huonoa perunalaatua.
Tänäiltana eka Portugalin matsi. Jee!
Jalkapallo on h*nttien laji. Sellaisten jotka ei pärjänneet jää kiekossa.
Vaikuttaa.
Otin kisojen ajaksi töissä yövuoroja.
Heräilen kolmeksi ja katon kolmen ja kuuden pelit. Klo 21 duuniin ja peli alkuun, sitten hoidettavat hommat vasta.
Aamulla kasilta himaan nukkumaan ja sama satsi uudelleen.
Yleensä 2-3 yötä putkeen. Vapailla sama tahti, mutta voi samalla grillailla ja ottaa kuppia.
Näin se kesän "työ aherrus" toimii...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden Pietariin katsomaan pari matsia. Samalla reissulla käyn tietysti nähtävyyksissä. On tosi kätevää, että Fan ID:llä pääsee maahan ilman viisumia.
En edes ole jalkapalloihmisiä, mutta EM- ja MM-kisoja kyllä yleensä seuraan. Juu, ja olen yksin matkustava keski-ikäinen nainen. Ihan mielenkiinnolla odotan kisojen tunnelmaa.
Mistä varasit hotellin ja paljon maksoi huone?
Varasin booking.comin kautta noin kuukausi sitten. Majapaikka (Guest House 1968) ei ole luksustasoa, mutta oma kylppäri sentään löytyy, huone maksaa n. 60€ per yö. Sijainti on lähellä Vitebskyn rautatieasemaa, pitäisi olla hyvät yhteydet metrolla stadionille ja muuallekin.
Keuli sun himaosote vielä tänne niin, joku käy putsaan kämppäs.
Ai niin, ei tarttekkaan....oothan sä muistanu keulia jo faset ja twitterit täyteen.
Kalliit kisat ku palaat tyhjään kämppääs takasin...
Kylläpäs iranilaismiehet on tosi komeita! Odotin kyllä silmänruokaa, mutta en todellakaan tuosta joukkueesta.
Fifalaisia on, mutta eipä ole tuomarien lahjomisesta MM-kisoissa paljon ollut juttua. Siitä jos jää kiinni niin diskataan kisoista, kukaan ei halua ottaa riskiä. Lahjottu tuomarikin voi sanoa hyvästit uralleen, jos jää kiinni.