Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon MM-kisat alkaa huomenna. Vaikuttaako teidän elämään?

Vierailija
13.06.2018 |

Hetki, jota olen koko vuoden 2018 odottanut. Tulee olemaan taas mukava kesä kun näkee hyvää jalkapalloa. Vaikuttaako MM-kisat teidän tai teidän perheidenne elämään? Tykkäättekö itse seurata kyseisiä kisoja? Onko voittajasuosikkeja? m28

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pelataan sellaisella aikavyöhykkeellä, että tulee ihan inhimilliseen aikaan pelit.

Muuta hyvää ei olekaan Venäjällä järjestettävistä kisoista sanottavaa.

Vierailija
2/51 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme seuraa kisoja mutta käymme ruokakaupassa matsien aikana kun ei  tarvitse jonotella kassalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta pätkän vertaa. En seuraa jalkapalloa eikä mieskään. Pikku Kakkonen tulee eri kanavalta kisojen ajan, lapsi katsoo sitä joskus.

Vierailija
4/51 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että hyviä pelejä tulee, jotta saa nauttia koko kisat innostuneesti jännittäen. Suosikit valitsen pelien alettua.

Vierailija
5/51 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy miksi sellainen voi olla huippusuosittu urheilulaji on ilmeisesti se että sitä voidaan pelata niin vähillä varusteilla eli pelkällä pallolla.

Vierailija
6/51 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista kylillä, kun pöljät istuu telkkua kyyläten.

Vierailija
7/51 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisat lähinnä ällöttävät:

#bloodyfifa

Vierailija
8/51 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa seurata mitään urheilua, mutta jos on lajista innostunut kaveri/kämppis/poikaystävä, kisoja on kyllä kiva jännätä. Parina vuonna olen ollut sellaisessa tilanteessa. Ja jos on kisojen aikaan reissussa sellaisessa maassa, jossa jalkapallo on iso laji (esim. Espanja!), koko kisakauden on todella erityinen tunnelma. Tärkeiden pelien aikaan kadut ovat tyhjiä ja jokaisen televisiollisen kippokuppilan läheisyyteen on pakkautunut väkeä kadulle asti ja kun tulee maali, ihmisten huuto kuuluu läpi kaupungin. Ihmiset pukeutuu kannattamiensa maiden paitoihin/väreihin ja moikkailevat kadulla tai alkavat jutella peleistä. Voittoja juhlitaan kuin Suomen lätkän MM-kultaa. Toisaalta samasta syystä saattaa myös tulla tappeluita. Mutta enivei, tykkään kisailmiöstä :)

Vierailija
9/51 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erityisemmin kiinnosta. En ole seurannut jalkapalloa vuosiin.

Eli ei tule vaikuttamaan elämääni paljoa, ehkä luen muutaman uutisen jos jotain dramaattista tapahtuu.

Vierailija
10/51 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että hyviä pelejä tulee, jotta saa nauttia koko kisat innostuneesti jännittäen. Suosikit valitsen pelien alettua.

Jännittäen? Siis sitä kun ravataan keskikentällä edestakaisin - ennen kuin menee pallo ulos ja peli katkeaa? Maalejahan tulee 90min. aikana ehkä yksi...

Vierailija
11/51 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siten että juuri muuta ei ehdi iltaisin kuukauteen tekemään.

Vierailija
12/51 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä juuri. Mies niitä katselee, ja hänen ystävänsä myös, välillä meillä, välillä ystävillä. Osallistun katseluun silloin, kun sattuu innostamaan.

Ja kyllä seuraan jonkin verran jalkapalloa toki muutenkin. Sekä uutisointia kisoista. vaikutti myös niin, että kisaturistit nostavat hotellihintoja myös Suomessa.

13/51 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin kiinnostunut itse jalkapallosta, mutta tykkään arvokisojen tunnelmasta, ja varmaan katson ainakin loppuvaiheen otteluita.

Lapsena aloin "fanittaa" Argentiinaa Diego Maradonan takia, ja olen nyt aikuisenakin aina Argentiinan puolella ihan nostalgiasyistä.

Vierailija
14/51 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri lainkaan. En seuraa jalkapalloa ollenkaan. Mieskään ei seuraa, mutta on menossa jotain peliä katsomaan kun tarjottiin lippua.

Vierailija
15/51 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan pelit katson - muita satunnaisesti, jos ehdin/huvittaa...

Vierailija
16/51 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännittäen? Siis sitä kun ravataan keskikentällä edestakaisin - ennen kuin menee pallo ulos ja peli katkeaa? Maalejahan tulee 90min. aikana ehkä yksi...

Hah, mulla samat fiilikset jalkapallon katsomisesta. Tyyyylsäääää😴

Vierailija
17/51 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, mulla samat fiilikset jalkapallon katsomisesta. Tyyyylsäääää😴

Ja taas se mun jalista tuijottava mies pitää niin typeränä, että mä koitan täällä vaikuttaa toisten mielipiteisiin.

Vierailija
18/51 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peli voi päättyä 0-0 ja olla silti jännittävä.

Vierailija
19/51 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion seurata pelejä. Klo 14.30 pelejä jää katsomatta töissäkäynnin vuoksi, mutta klo 17.30 ja myöhempiä iltapelejä aion katsoa.

Inhokkimaa on Espanja.

Toivoisin, että Englanti voittaisi tai sitten joku yllättäjä voittaisi.

Vierailija
20/51 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta, en katso. En edes tiennyt, että tuollaiset kisat ovat tulossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi