Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimolle enemmän palkkaa ja statusta, miten mies suhtautuu?

Vierailija
13.06.2018 |

Meillä on ollut perinteiset roolit. Mies on "luonut uraa", tehnyt pitkää päivää ja saanut parempaa palkkaa. Minä olen tehnyt töitä vain 8-16 ja hoitanut pitkälti kodin ja lapset.

Nyt sain ylennyksen töissä ja palkkani lisääntyi reilusti. Työajat muuttuvat joustavammiksi (siis myös minun pitää joustaa). Lapset eivät vaadi enää jatkuvaa huomiota, ovat teinejä ja pystyvät tekemään oman osansa kotitöistä.

Mies on suhtautunut asiaan positiivisesti, mutta hänestä kyllä näkee, että alemminkoulutetun vaimon yleneminen ja parempi palkka nyppii. Miten muilla on tällainen tilanne onnistunut? Kestääkö miehen ego? Söpö pikkurouva muuttuukin voimakkaaksi pomoksi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sellaiset voimafantasiat tällä kertaa.

Ei susta mitään "voimakasta pomoa" tule taikaiskusta sillä, että sait ylennyksen.

Huvittavaa.

Tarkoitin tällä miehen mielikuvaa. Mieheni ehkä toivoo vaimonsa olevan se söpö pikkurouva röyhelöessussa, joka on laittanut ruoan pöytään ja odottelee upeaa, miehekästä ja viisasta miestään kotona alistuvana. Tuollainen oikeastaan olen. Mielikuva vaan saa säröjä kun mies tietää että työelämässä minä olen se johtaja, en mikään söpöliini.

Ap

Ahaa, nyt viimeistään paljastuit provoksi. Ja kuinka säälittävä lypsämisyritys.......

Pitäisikö minun olla imarreltu koska olen todellinen? Jos nainen saa enemmän palkkaa ja etenee johtajaksi, mutta on silti kotona perinteinen nainen, niin tämä ei ole mahdollista, vaan provo?

Ap

Oikeasti menestyvä, hyvin tienaava ja fiksu uraa luova johtajanainen ei jankkaa av-palstalla. Piste.

Ehkä etenit siellä Citymarketissa myyjästä osastovastaavaksi? Siinä tapauksessa ymmärrän.

Vierailija
22/22 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sellaiset voimafantasiat tällä kertaa.

Ei susta mitään "voimakasta pomoa" tule taikaiskusta sillä, että sait ylennyksen.

Huvittavaa.

Tarkoitin tällä miehen mielikuvaa. Mieheni ehkä toivoo vaimonsa olevan se söpö pikkurouva röyhelöessussa, joka on laittanut ruoan pöytään ja odottelee upeaa, miehekästä ja viisasta miestään kotona alistuvana. Tuollainen oikeastaan olen. Mielikuva vaan saa säröjä kun mies tietää että työelämässä minä olen se johtaja, en mikään söpöliini.

Ap

Ahaa, nyt viimeistään paljastuit provoksi. Ja kuinka säälittävä lypsämisyritys.......

Pitäisikö minun olla imarreltu koska olen todellinen? Jos nainen saa enemmän palkkaa ja etenee johtajaksi, mutta on silti kotona perinteinen nainen, niin tämä ei ole mahdollista, vaan provo?

Ap

Oikeasti menestyvä, hyvin tienaava ja fiksu uraa luova johtajanainen ei jankkaa av-palstalla. Piste.

Ehkä etenit siellä Citymarketissa myyjästä osastovastaavaksi? Siinä tapauksessa ymmärrän.

Minua aina huvittaa kun usein sanotaan ettei täällä voi olla rikas, fiksu, tohtori, julkkis tms. Kyllä täällä vaan käy kaikenlaista väkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla