Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheltä löytyi minulta salattu prepaid liittymä

Vierailija
13.06.2018 |

Ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin seksilinjat, maksulliset tai perinteinen pettäminen :(

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tohon usko että monta kuukautta olisi kerännyt kaksikymppisiä. Luulen että prepaid siksi että on itse anonyymi maksullisten suuntaan. Tuskin omalla nimellä käynyt mutta prepaidills voi laittaa vaikka tekstaria eikä haittaa että numero näkyy

Ja prepaidilla pystyy hallitsemaan ettei tule liian suuri puhelinlasku jos ei himoissaan ymmärrä lopettaa puhelua

Ap

Vierailija
22/72 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain teiniä irtoo parilla kympilläki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä mihin tuota prepaidia tarvitaan??

Yhteydenpidon voi hoitaa sähköpostilla mistä tahansa laitteesta. Puhelun tai tekstiviestin voi poistaa samantien. Eikä kukaan epäile mitään

No onhan siinä riski, että salarakas soittaa vanhigossa väärään aikaan. Mulla on ollut puhelin taskussa auki ja puhelu on lähtenyt  vahingossa kaverille. Aloin ihmetellä miksi kaverini huutaa haloota takin taskussani. 

Tuo on kaikkien riskien minimointia. 

Ei soita eikä lähetä tekstaria missään tapauksessa ellei asiasta ole sovittu ja tiedetään että ollaan yksin. Eikä vahinkopuheluita voi tulla jos soitettu puhelu on poistettu eikä numeroa ole tallennettu.

Vierailija
24/72 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteydenpidon voi hoitaa sähköpostilla mistä tahansa laitteesta. Puhelun tai tekstiviestin voi poistaa samantien. Eikä kukaan epäile mitään

No onhan siinä riski, että salarakas soittaa vanhigossa väärään aikaan. Mulla on ollut puhelin taskussa auki ja puhelu on lähtenyt  vahingossa kaverille. Aloin ihmetellä miksi kaverini huutaa haloota takin taskussani. 

Ei soita eikä lähetä tekstaria missään tapauksessa ellei asiasta ole sovittu ja tiedetään että ollaan yksin. Eikä vahinkopuheluita voi tulla jos soitettu puhelu on poistettu eikä numeroa ole tallennettu.

Oletko 100% varma, ettei salarakas ole numeroasi tallentanut. Eihän hänellä ole mitään menetettävää, jos on sinkku. 

Vierailija
25/72 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peliongelma ja huumeet on jääny käsittelemättä.

Vierailija
26/72 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis kieltää koko liittymän. En ole vielä kunnolla uskaltanut ottaa asiaa esille. Mutta ainakin liittymä on ollut 2010-2012 varmaan pidempäänkin. Että on tyhmä olo. Mies oli silloin yötöissä ja päivät nukkui kotona, itse normi töissä ja miehellä tietty pitkät arkivapaat. Mitä kaikkea onkaan puuhattu, :(

Vierailija
27/72 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on prepaid. Ihan vaan siksi että olen sen numeron antanut jos jokin nettisaitti puhelinnumerosta herjaa. Itse sim on jossain kaapin perukoilla, senkun soittelevat siihen.

Vierailija
28/72 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko prepaidilla sillä liittymän rahalla pelata jotain rahapelejä?

Mies on minua kohtaan rakastava ja vaikuttaa haluavan olla yhdessä

Ap

Vierailija
29/72 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että seksilinjat ja kaikki möröt tulee heti mieleen. Nyt kun tän avauksen teit, niin muistin että mulla on varmaan 4 pre-paid liitymää mitä nainen ei tiedä. Joka kerta kun suunnistan lappiin kalaan tai metsälle, nii ostan pari Telian liittymää varuilta että mun elisa lakkaa pelaamasta. Tuolla keittiön kaapissa taitaa olla pari, ja muutama autossa. Mitäs jos kysyt mieheltä mihin se pre-paidia tarvii.

Vierailija
30/72 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toi on ihan normaalia että on prepaid jonka olemassa olo kielletään? Oon vähän vainoharhainen kun mies on jäänyt kiinni niin monesta valheesta

Ap

Vierailija
31/72 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selvisi?

Vierailija
32/72 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittymä on siis ollut vuodesta 2010. Sain selville kun katsoin miehen vanhaa puhelinta ja siellä oli väärän operaattorin asetukset. Siksi en oikein usko pettämiseen koska tässä samassa puhelimessa on ollut samaan aikaan (vuorotellen) myös se oikea liittymä niin eikö se olisi hankalaa. Jos taas soittaa linjoille tai maksullisille niin vaihtaa vaan itse sim kortin. Siis jos ei odota puheluita siihen. Noihin aikoihin miehellä meni paljon rahaa ja oli paljon käteisnostoja tiliotteella mutta olisiko sittenkin prepaid latauksia? Ennen siis näin noita tiliotteitakin. En tiedä miten pitkään liittymä on ollut ja onko vielä.

Ap

Käteisnosto = käy maksullisissa

Vierailija
33/72 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko noilla parinkympin nostoillaan rahoittaa juomistaan/pelailuaan? Tai jotain muuta harrastusta mikä periaatteessa on ok, mutta mistä tietäisi sun hermostuvan? Jotkut oikeasti salailevat todella tyhmiä ja pieniä asioita sen takia, koska luulevat siinä olevan jotain paheksuttavaa kumppanin mielestä. Joskus niistä tyhmistä pikkuvaleista voi kasvaa hiton iso juttu.

(Mulla taitaa olla kaksi tai kolme prepaidia, joita en käytä. Tarvinnu sillonkun puhelin häviää/rikkoutuu tai uusi liittymä on aukeamassa.)

Vierailija
34/72 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 100% varma, ettei salarakas ole numeroasi tallentanut. Eihän hänellä ole mitään menetettävää, jos on sinkku. 

Olen satavarma. Ei ole sinkku joten samaiset säännöt molemmin puolin

Vierailija
35/72 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on ihan viatonta niin miksi kieltää

Ap

Vierailija
36/72 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli toi on ihan normaalia että on prepaid jonka olemassa olo kielletään? Oon vähän vainoharhainen kun mies on jäänyt kiinni niin monesta valheesta

Ap

No joo, toi on ehkä vähän eri juttu kun mun pre-paidit lapin reissuilta. En ole niistä muistanut naiselle sanoa kun on jäänyt käyttämättä, toki jos hän kysyisi niin varmasti kertoisin miksi niitä läjäpäin löytyy. Mut edelleen, oletko sä kysynyt mieheltäs miksi käyttää toista liittymää?

Vierailija
37/72 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä. Siis miehelläsi ei saisi olla puhelinta, sairasta yrittää hallita tolleen.

Mun miehellä on useita liittymiä, osa riista kameroissa jne. Hän kyllä pystyy ihan normaali liittymälläkin halutessaan ottamaan yhteyttä muihin naisiin.

Vierailija
38/72 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettelee typeriä hakuviestejä mtv3:sen teksti-tv:n sivuille. Katsoppa ne vimoset sivut.

Joku pervoukki etsii jatkuvasti 18v farkkupeppuseuraa. Voi oksennus!

Vierailija
39/72 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla puhelin mutta miksi pitää valehdella että ei ole. Lisäksi tähän kaikki muut valheet niin epäilyttää.

Ap

Vierailija
40/72 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyitkö asiaa mieheltä suoraan? En käsitä ihmisiä jotka vatvovat asiaa AV:llä sen sijaan että kysyisivät sitä asianomaiselta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi