Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikista raivostuttavin mainos tällä hetkellä?

Vierailija
13.06.2018 |

Minusta ehdottomasti tuo S-Marketin sössötys "kaikista mahoista". Äitinä ärsyttää joutua lapsille selostamaan kyseisen mainoksen naisen sössötykset mahan toiminnasta olevan täyttä valetta.

Kommentit (177)

Vierailija
61/177 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vanhat hipit tanssimassa rannalla ja lopulta kirmaamassa nakuna veteen. AARGHT!  Niin raivostuttava mainos, etten edes muista mitä siinä mainostetaan.

Vierailija
62/177 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haribo on kaikkein rasittavin mainos. En kestä sitä missä on dubattu ne lasten äänet siihen päälle. Aina kun tulee se mainos ni vaihdan kanavaa etten vaa näkis ja kuulis sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/177 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivago tietekin. Kun se oksettava ämmmä tulee ruutuun niin kanava vaihtuu välittömästi.

Vierailija
64/177 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne vanhat hipit tanssimassa rannalla ja lopulta kirmaamassa nakuna veteen. AARGHT!  Niin raivostuttava mainos, etten edes muista mitä siinä mainostetaan.

Instrun silmälasimainos. Kiva, kun se minulle muistorikas laulukin menee siinä pilalle.

Vierailija
65/177 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on kaksi, toinen on k-marketin mainos jossa joku kiekuu ja naukuu epävireisesti jäätelökesää ja toinen fasun sinisen vastaava epävireinen vinkuva huohotus. 

Kanava vaihtuu välittömästi ja lisäksi sekä K-marketit että fasun tuotteet on mulla boikotissa ainakin niin kauan kun nuo ulinat telkkarissa pyörii. 

Eikä ole merkitystä, onko mitään merkitystä koska itsellä on parempi mieli.

Vierailija
66/177 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tri-va-go

Vierailija
67/177 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikkien mielestä  typerin mainos on se Lidlni mainos, jossa on urpo jätkä ja idiootti isä. "Elä kuin viimeistä kesäpäivää" Aargh!!!

Vierailija
68/177 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nää "niin kamala mainos että K-kaupat/fazerin sininen/mikälie muu on mulla boikotissa" :D Uuuu! Mutta jatkakaa.

Vierailija
69/177 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalaitoksen järkyttävän ärsyttävä pakkelinaama akka, ja sitä paskaa sitten saakin katsoa ihan wittuuntumiseen asti. Paskalaitos.fi

Vierailija
70/177 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nää "niin kamala mainos että K-kaupat/fazerin sininen/mikälie muu on mulla boikotissa" :D Uuuu! Mutta jatkakaa.

Uuuu itsellesi.

Vierailija
71/177 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin sinisen mainokset. Kaikki ulinat... jäätelökesät. Just noi grillimuistomainokset. Haribo, trivago, fairy, toiset aivot jne.

Vierailija
72/177 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hesen hampurilaispihvi ja se toinen pihvi". Yök. En astu jalallani Heseen ihan vaan ton ärsyttävän mainoksen takia.

Vierailija
73/177 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haribo

Vierailija
74/177 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärin se "10 happy meal ateriaa"

Vierailija
75/177 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanta spray

Vierailija
76/177 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikotien KUN AIKA ONNNNNNN. Telkkari menee aina mutelle.

Saton mainos jossa mies puhuu monotonisella äänellä tauottaen joka sanan jälkeen. "Minulle on. Tärkeää. Että sato. Toivottaa tervetulleeksi. Lemmikit. Asukkaiden mukana."

Lidlin kesä on kreisi -mainokset. Liian pitkiä.

Vierailija
77/177 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja trivagomainokset! Se nainen on mun mielestä tosi nätti ja sillä on hyvä ääni mainokseen, mutta antakaa sille nyt herranjumala paremmat vaatteet. Ihan hirveitä kolttuja päällä. Nyt on ehkä vähän parantuneet mutta se ensimmäinen mainos missä sillä oli ruskeat vaatteet oli ihan hirveä.

Vierailija
78/177 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ehdottomasti tuo S-Marketin sössötys "kaikista mahoista". Äitinä ärsyttää joutua lapsille selostamaan kyseisen mainoksen naisen sössötykset mahan toiminnasta olevan täyttä valetta.

Just tämä mainos on ärsyttänyt minua enemmän kuin yksikään toinen mainos elämäni aikana.

N64

Vierailija
79/177 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäpäivänä ei tule yhtäkään hyvää mainosta ja siksipä firmat voisivat hieman enemmän vaatia mainostoimistoilta. Mainosten tekeminen tai ostaminen ei ole mitään halpaa puuhaa ja tuollaista kuraa firmat hyväksyy.

Muistteko mainokset: Jaffat tulloo, Pistän maitoa tulemaan, Pure Jenkki, Niin hyvää ettei sanotuksi saa, Lontoon rae - niin lontoota niin lontoota, Meidän äiti tekee teidän äitien ruoat. Nämä olivat hyviä.

Vierailija
80/177 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartwallin Novelle- mainos, missä on se karsea rääkyminen, luultavasti Elli Haloo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme